logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tom.s  
#21 Gepost : zondag 3 juli 2011 16:16:03(UTC)
tom.s


10 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 57

Ik moet het allemaal ook nog mee kunnen meenenmen op de fiets heb geen fietskar of zulke dingen ik zat te kijken naar zon compact onhaakmat. En ik doe zowiezo voorzichtig met de karpers ik leg ze niet op harde dingen of opdingen waardoor ze kunnen beschadigen.
Mister X  
#22 Gepost : zondag 3 juli 2011 16:29:31(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

tom.s schreef:
Ik moet het allemaal ook nog mee kunnen meenenmen op de fiets heb geen fietskar of zulke dingen ik zat te kijken naar zon compact onhaakmat. En ik doe zowiezo voorzichtig met de karpers ik leg ze niet op harde dingen of opdingen waardoor ze kunnen beschadigen.


Afhankelijk zijn van een fiets join the club. Tip heb je fietstassen stop deze vol met spullen zo
als tackle box voer enz, onthaakmat & de foudraal op je nek stoel achter op met snel binders
& gaan met de banaan. Hier een foto van mijn proligic onthaakmat voor wat hoor wat toch Knipoog

http://www.prologicfishi.../log/products/PP2-55.jpg

Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juli 2011 16:32:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter servais  
#23 Gepost : zondag 3 juli 2011 16:40:15(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Tuurlijk doe je er voorzichtig mee. We verwachten ook niet anders toch. Op de foto's zien ze er ook allemaal tip top uit. Het gaat voornamelijk om die slijmlaag die nogal snel beschadigd.
Een natte onthaakmat die ook nog is lekker zacht is door een vulling beschermd deze slijmlaag het beste.
Als het nu makkelijker is om een compacte mat mee te nemen, dan koop je die toch, deze zijn wat kleiner, dus bij grote vis moet je ff beter opletten. Maar verder doet dat zijn werk ook wel.
Verder kan ik je aanraden om een goed fijnmazig net te kopen. Koop dan maar in een keer een goed wat duurder net, ipv een el cheapo net die je weer moet vervangen over een tijdje.

Kijk lekker rond en koop vooral niet te snel.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mark T  
#24 Gepost : zondag 3 juli 2011 17:39:59(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

carppassion schreef:
Mark T schreef:
Allereerst mooie vissen man.

En wat dat gezeik betreft over die onthaakmat........:-$
Tot 10 jaar geleden bestonden die dingen niet eens, en visten we allemaal zonder.Silenced
Natuurlijk gaat hij er voorzichtig mee om.d'oh!
Bij mij lagen ze tot een jaar of 7 geleden ook gewoon in het gras, bij wie nietShame on you

Vroeger reden ze ook nog met paard en wagen naar het werk en dat doe je nou toch ook niet meer
Dus dat is echt een bullshit vergelijking.
Maar laten we de jeugd vooral niet goed voorlichten hè .........
Mvg Patrick


Hey Patrick,
De eerste opmerkingen die gemaakt werden hebben niets met voorlichting te maken maar
kwamen mijn insziens denigrerend over, vandaar mijn reaktie.
En jou vergelijking met paard en wagen slaat helemaal als een tang op een varken. Das een vergelijking met 150 jaar geleden
en heeft niets met karpervissen te maken.
Wij kunnen niet in de beurs van een ander kijken en heeft pas net zijn karperzaakjes op orde.
Ik ben ervan overtuigd dat die onthaakmat dan ook wel niet al te lang op zich laat wachten.


Maar goed, als een mening niet meer op prijs gesteld word prima.
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Patrick Wolters  
#25 Gepost : zondag 3 juli 2011 17:56:46(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Was niet denigrerend bedoeld
En mijn vergelijking komt op hetzelfde neer als die van jouw nergens op dus
De middelen zijn tegenwoordig wel voorhanden dus waarom niet gebruiken.
En voor de prijs hoef je het niet te laten dus dat vind ik ook geen argument.
Was ook geen aanval maar ik vind het verkeerd zomaar te zeggen van ach hadden we vroeger ook niet dus waarom nu wel.
Maar goed doe er mee wat jezelf wil:-$
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Mark T  
#26 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:05:51(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Patrick Wolters  
#27 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:13:43(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Mark T schreef:
Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde

Zeg ook niet dat jij je spulllen niet voor elkaar heb maar denk wel dat wij een voorbeelfunctie hebben voor jeugd en beginnende karpervissers.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
tom de maat  
#28 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:33:52(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
carppassion schreef:
Mark T schreef:
Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde

Zeg ook niet dat jij je spulllen niet voor elkaar heb maar denk wel dat wij een voorbeelfunctie hebben voor jeugd en beginnende karpervissers.
Mvg Patrick


voorbeeld functie hier zijn anders genoeg volwassenen die van ons nog genoeg kunnen leren over vis veilig heid
Patrick Wolters  
#29 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:38:47(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
tom de maat schreef:
carppassion schreef:
Mark T schreef:
Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde

Zeg ook niet dat jij je spulllen niet voor elkaar heb maar denk wel dat wij een voorbeelfunctie hebben voor jeugd en beginnende karpervissers.
Mvg Patrick


voorbeeld functie hier zijn anders genoeg volwassenen die van ons nog genoeg kunnen leren over vis veilig heid

Voor je reageerd Tom moet je eerst mijn bericht goed lezen Dan zie je namelijk staan: jeugd en beginnende karpervissers!!
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
peter servais  
#30 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:48:59(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Die voorbeeldfunctie is iets waar ik het mee eens ben, iemand met veel/meer ervaring kan iemand goede raad geven of een opmerking maken als hij ergens op moet letten.

Maar de discussie is nu meer een principequestie geworden dan dat het nog ergens over gaat.

Laten we weer verder gaan waar we gebleven zijn voor het hele onthaakmat gemierenneuk.
Ik geloof dat dat puntje nu wel duidelijk geworden is

Je ziet hier iig wel dat niet iedereen een reactie opvat zoals dat die in eerste instantie bedoeld is.
Om dat te voorkomen kan je voortaan beter je reactie wat duidelijker uitleggen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juli 2011 19:06:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
tom de maat  
#31 Gepost : zondag 3 juli 2011 18:49:01(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
carppassion schreef:
tom de maat schreef:
carppassion schreef:
Mark T schreef:
Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde

Zeg ook niet dat jij je spulllen niet voor elkaar heb maar denk wel dat wij een voorbeelfunctie hebben voor jeugd en beginnende karpervissers.
Mvg Patrick


voorbeeld functie hier zijn anders genoeg volwassenen die van ons nog genoeg kunnen leren over vis veilig heid

Voor je reageerd Tom moet je eerst mijn bericht goed lezen Dan zie je namelijk staan: jeugd en beginnende karpervissers!!
Mvg Patrick


ja maar als 15jarige kom je soms mensen van rond de 40 tegen en die leggen een vis niet meer op hun mat omdat ze over een kwartier naar huis gaan en anders een natte mat in de auto hebben liggen
tom.s  
#32 Gepost : zondag 3 juli 2011 19:24:40(UTC)
tom.s


10 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 57

ik zorg dat ik een onthaakmat koop wat nog ff duurt want als ik iets ga bestellen dan koop ik meteen een nieuw schepnet de bij kom er net achter dat dat nog wel ff duurt en in die tijd doe ik het nog gwn ff met mijn net of de onthaakmat van mijn vriend en zorg ik dat ik de karpers die ik vang niet beschadig (veel meer kun je ze daar trouwens niet meer beschadigen vooral die spiegels mensen gaan daar heel slecht om met de karpers).
Ron van Houtum  
#33 Gepost : zondag 3 juli 2011 19:42:17(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
carppassion schreef:
Mark T schreef:
Ik hoef er niets mee te doenShame on you
Mijn zaakjes zijn dik in orde

Zeg ook niet dat jij je spulllen niet voor elkaar heb maar denk wel dat wij een voorbeelfunctie hebben voor jeugd en beginnende karpervissers.
Mvg Patrick


Patrick nooit de video gezien van kevin maddocks op lac du der
Dat is dan een regelrechte horrorfilm voor jegigglesmil gigglesmil
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#34 Gepost : zondag 3 juli 2011 19:52:03(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Weet je wat ik Ben dr klaar mee pleur je karpers allemaal lekker op het GRAS sleur je haak eruit met een combinatietang en gooi hem met een driedubbele salto weer terug in het water AMEN.
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Ron van Houtum  
#35 Gepost : zondag 3 juli 2011 20:27:19(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Think HmmmmThink

Verkeerde been uit bed gestapt Patrick?

Relax man

Kom maar kerel krijg je een grouphug van mij
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#36 Gepost : zondag 3 juli 2011 20:34:45(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Think HmmmmThink

Verkeerde been uit bed gestapt Patrick?

Relax man

Kom maar kerel krijg je een grouphug van mij

Hou ook van jou hoor Ron
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Erwin  
#37 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:53:11(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Beste mensen

Ik begrijp de verschillende standpunten, maar zullen we het hier bij laten? Iedereen heeft zijn punt gemaakt.

Bedankt!

M.v.g. Erwin
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.