logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyAlmelo  
#1 Gepost : woensdag 6 juli 2011 02:56:12(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Hallo mensen,

Ik vroeg me af of iemand eventueel nog een leuk watertje kent in de buurt van Almelo, Hengelo en omstreken. Het liefst niet echt verder dan 25-30 km. Woon zelf in Almelo dus reken maar uit. Ook was ik benieuwd of iemand wat meer weet over de plas langs de n343 vlak voor bergentheim. Er schijnt hele dikke vis op te zitten ( topvis rond de 50) maar ook dit is mij allemaal maar verteld. Geen bewijs dus. In ieder geval is elke info welkom. Natuurlijk hoef/wil ik niet alles weten, maar een beginnetje zal mooi zijn.

Alvast bedankt!

Gr. Danny
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Sponsor
remco83  
#2 Gepost : woensdag 6 juli 2011 21:42:46(UTC)
remco83


10 ponder

Lid sinds: 11-12-2010(UTC)
Berichten: 51

hallo een aantal vragen

zoek je een makkelijk water of en moeilijk water??
want op je fotos zie ik dat je ook bij het dijkhuis zit.
en dijkhuis is niet groot en niet moeilijk.
wat voor stadium zit je klaar voor moeilijke wateren met dikke vis??
ga je alleen of met meer??
heb je een auto??
is oldenzaal te ver voor je??

groet rem
niet geschoten is altijd mis
Anne  
#3 Gepost : woensdag 6 juli 2011 23:07:08(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Hooizolder of Schaatsvijver in Wierden zijn de enige die ik in de buurt van Almelo weet
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
DannyAlmelo  
#4 Gepost : woensdag 6 juli 2011 23:49:06(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Heey Remco. Ik ben 19 jaar, dus de echt moeilijke wateren zijn niet echt wat voor mij. Neem bijvoorbeeld Twentekanaal. Mooi water, dikke vis, maar ontzettend moeilijk tenzij je een dikke portomonee hebt. Oldenzaal is zeker niet te ver, en ja ik heb de beschikking over een auto. Het enige wat ik in oldenzaal weet is de pannenkoekenplas, maar daar zitten een paar nadelen aan heb ik te horen gekregen( ontmoetingsplaats voor homo's). Maar dat zal vast niet het enige water in Oldenzaal zijn. Verder hou ik echt wel van een uitdaging. En qua ervaring in verhouding met mijn leeftijd, zit ik toch aardig boven het gemiddelde (als ik dat van mijzelf mag zeggenTong). Alle informatie is dus welkom remcoKnipoog

PS: Anne, de twee vijvers die je noemde ken ik, maar daar mogen leden van vislust almelo helaas niet op vissen. Ik weet, te gek voor woorden, maar goed. Ook mag je er niet nachtvissen en dat zoek ik dus wel.

GroetjesKnipoog
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
remco83  
#5 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 15:02:28(UTC)
remco83


10 ponder

Lid sinds: 11-12-2010(UTC)
Berichten: 51

moet nu werken maar zal je even een pb sturen van de week want zet geen wateren op openbare forum.

groetjes rem
niet geschoten is altijd mis
DannyAlmelo  
#6 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 17:23:45(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Oke bedankt remco!
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
dennis89  
#7 Gepost : vrijdag 12 augustus 2011 14:49:47(UTC)
dennis89


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 8-8-2011(UTC)
Berichten: 2

Dag ACT2010,

Ik woon relatief dicht in de buurt van deze plas. Deze plas is eigendom van de visvereniging waarvan ik lid ben, en er mag ook alleen door leden gevist worden. Zelf nog nooit op karper gevist daar.

Stobbenplas in Lutten een goed alternatief? Dan moet je wel wat verder rijden maarja..

gr
likkepot55  
#8 Gepost : donderdag 18 augustus 2011 22:22:29(UTC)
likkepot55


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 19-7-2011(UTC)
Berichten: 1

Hey.

Met de stelling dat het Twentekanaal moeilijk is ben ik het niet helemaal eens.
Het kanaal heeft alleen een andere aanpak nodig en veel voeren is ook onzin.
Vis zelf al zeker een jaar of 10 op het kanaal en heb menig topper gevangen en in al deze gevallen ving ik ze door goed observeren en de juiste stek en aas.
Bij het kanaal moet je zoeken naar afwijkingen zoals verbredingen of duikers of beekjes die er bij in lopen, dit zijn allemaal goede stekken waar je met enig geduld best vis kunt vangen.
Let wel op dat je niet te klein aas gebruikt zoals 9mm boilies want dit levert veel runs op met brasem als resultaat,
Naar mijn menig dus gewoon eens een dagje rondrijden en kijken en zoeken naar goede stekken.
Vervolgens 2 of 3 dagen ligt voeren en dan lekker gaan vissen.

succes....

Groeten Jordy
jordi405  
#9 Gepost : maandag 5 maart 2012 21:09:07(UTC)
jordi405


5 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 27

de homos vallen ook wel mee daar se vallen je niet lastig ofso hoor
ja het kanaal dan almelo nordhorn of maar pannekoekenplas sit ook veel knol en ook wel weer mooie dikke dus en super sterke vissen
elke karper is er een en knol of een big elke is er een
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.