logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jvs  
#1 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 20:50:56(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

ik heb een vraag.
ik voer al een paar weken op een water,nu springen daar de karpers regelmatig.
Nu ben ik vandaag met de visboot gaan varen op dat water,en ook over mijn voerstek.
Nu heb ik over een afstand van 5 km varen,slechts 1x vis geregistreerd op mijn visvinder.doe ik iets fout,of heb ik de sensor verkeerd hangen omdat hij zo weinig registreerd,of zou er echt weinig vis zitten,of is mijn visvinder niks waard?
ik heb de sensor langs de boot hangen (gelijk met de onderkant vd boot) dus niet onder de boot.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 juli 2011 20:51:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

houdoe en bedankt
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 21:01:50(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He JVS

Ik zou je ook willen adviseren om absoluut geen waarde te hechten aan deze functie. Opwapperend vuil, waterplanten enz. worden ook vaak aangegeven als vis. Let op de bodem. Dit is veel belangrijker.

Wanneer je hem in het water hebt hangen (op de juiste manier) moet het goed zijn. Het kan zijn dat je de functie per ongeluk uit hebt staan. Heb je hem op zoom staan? Welke dieptemeter heb je als ik vragen mag?

Gr. Erwin
jvs  
#3 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 21:30:31(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

deze heb ik Erwin

UserPostedImage

ik heb hem niet op zoom staan.
en waterplanten en van die lange slierten groen geeft hij wel netjes aan op het scherm.
ik had mijn roofvishengel ook bij,en zodra ik een plug langs de boot liet zakken,gaf de fishvinder dit wel aan,terwijl het een nepvis is.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 juli 2011 21:32:53(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

houdoe en bedankt
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.