logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#21 Gepost : woensdag 20 juli 2011 06:35:35(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Lodewijk schreef:
1 hobby heb ik al opgegeven
heb al 2 dagen niet gerookt!! ik blaf me longen uit me lijf pffff


Likken als lassie kon je al dus dat komt mooi uit

@ Steef
Iedereen heeft wel een zo'n seizoen
Keep on smiling
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Mister X  
#22 Gepost : woensdag 20 juli 2011 14:39:49(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@steef zenden mag ik vragen vis je met zoet fish of combinaties, zoete boilies willen
wel eens brasems gevoelig zijn. Waneer ik brasem vang is dat meestal op een zoete
bol. Stel je vist met een zoete bol vis deze op 1 hengel & de andere met bijvoorbeeld
een fish of combinatie zoet & fish. Hopelijk doorbreek je de sleur van brasem vangen Knipoog
timvanzanten  
#23 Gepost : woensdag 20 juli 2011 14:57:28(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
aantrekken van brasems doe vooral door 2 dingen! 1. je vist en voert met zeer klein aas ( partikels, mini boilies etc.) en 2. je bol bevat een overdosis aan amino's. Beide zijn zeer brasemgevoelig! Vooral aminol is een echte brasemkiller! probeer aas met grote hoeveelheden van dit spulletje te vermijden op witvisrijke wateren!
DavidT  
#24 Gepost : woensdag 20 juli 2011 16:56:38(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Of een taart maken voor je kind kan ook. Gisteren een workshop taart bekleden gedaan.

Say hello to my little friend
Tim_Ellerman  
#25 Gepost : woensdag 20 juli 2011 19:43:56(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Dat word dan een taart met brasems erop als Steef aan deze hobby begint denk ik!gigglesmil
Groetjes, Tim

steef zenden  
#26 Gepost : woensdag 20 juli 2011 22:13:50(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

maandagavond was ook weer brasemvangen in de regen...
zat op een water met een klein bestand aan brasem(volgens de lokaal vissers) en trek er weer een paar uit,tegen over mijn stek werden 4 30tigers gevangen....
Had na mijn sessie ff met de overburen gepraat en zij stonden er versteld van dat ik zoveel brasem had gevangen, kreeg te horen dat er bijna nooit brasem wordt gevangen....
Zij zaten ook met een snowman van 2 15mm boilies te vissen en waren dus verrast van mijn vangsten....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

JeroenD  
#27 Gepost : vrijdag 22 juli 2011 23:38:51(UTC)
JeroenD


30 ponder

Lid sinds: 19-2-2011(UTC)
Berichten: 762

Misschien is het handig om eerst te observeren voordat je uitpakt. Dan kan je misschien in de buurt gaan zitten van de plek waar de vissen op dat moment rondhangen.
Don't forget to smell the roses along the way...
Franky26  
#28 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 17:09:00(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

steef zenden schreef:
maandagavond was ook weer brasemvangen in de regen...
zat op een water met een klein bestand aan brasem(volgens de lokaal vissers) en trek er weer een paar uit,tegen over mijn stek werden 4 30tigers gevangen....
Had na mijn sessie ff met de overburen gepraat en zij stonden er versteld van dat ik zoveel brasem had gevangen, kreeg te horen dat er bijna nooit brasem wordt gevangen....
Zij zaten ook met een snowman van 2 15mm boilies te vissen en waren dus verrast van mijn vangsten....


Steef mischien een keer een runwater doen zodat je weer vertrouwen en nieuwe moed krijgt om toch op karpers te blijven jagen!!!!!
En kop op iedereen heeft wellis een klote seizoen doe je helaas niks aan.

Groeten frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.