logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jori  
#1 Gepost : zondag 24 juli 2011 17:03:45(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

hallo,

over 2 weken ga ik naar het bungelo parc, parc sandur in emmmen vorig jaar ben ik er ook al eerder geweest maarg een karper gevangen voor het huisje heb ik ook met de vaste stok gevist en een hoop brasems en wat zeelten en kolbei's gevangen dit jaar ga ik er weer heen in zit ik met het huisje recht aan het grote meer (135 heactare)ik ga er met drie hengels op karper vissen en denk ik ook snachts.

WIE HEEFT ER ERVARING MET DIT WATER OF WEL EENS EERDER GEWEEST EN KARPER GEVANGEN?
LAAT GRAAG EVEN WETEN WAAR JE ERGENS ZAT EN HOEVEEL JE GEVANGEN HEBT EN HET GEWICHT EN HOE JE ER EEN BEETJE MOET VISSEN?


ALVAST BEDANKT GROETEN JORI

behandel iedere karper met respect!
Sponsor
jori  
#2 Gepost : maandag 25 juli 2011 11:37:52(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

iemand die het weet?

hoe en wat en waar je moet vissen daar?
behandel iedere karper met respect!
timvanzanten  
#3 Gepost : maandag 25 juli 2011 13:30:40(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, er zit sowieso karper alleen wat ik toen hoorde was dat het vangen nog niet echt lekker verliep daar. Heb toen enkele foto's onder ogen gehad van enkele vissen die daar waren gevangen in de 20p klasse. meer info kon ik toendertijd ook niet lospeuteren helaas.
Gijs van de Groep  
#4 Gepost : maandag 25 juli 2011 13:31:16(UTC)
Gijs van de Groep


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 188

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jori, het is heel moeilijk daar, mij is toen verteld dat ik de lijnen helemaal naar links in de hoek moest uitvaren, daar ligt de trekroute van de karper.maar die afstand is al gauw 3 a 400 meter,je kan altijd proberen op de grote plas recht voor je huisje maar geluk komt er wel bij kijken.
griend  
#5 Gepost : maandag 25 juli 2011 21:39:39(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Jori ik Ben er 2 jaar geleden ik heb zelf geen karper gevangen maar er zaten wel mensen tevangen bij de waterfietsen/ bootjes tehuur zijn.
Zij zaten op die T splitsing het waren geen grote karpers een pondje of 18 wat ik heb gezien.
Wind op de kant is vis in de hand.


jasper komduur  
#6 Gepost : dinsdag 26 juli 2011 11:05:31(UTC)
jasper komduur


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 5

er zitten daar cker wel een aantal mooie grote vissen op het water tot 40 pond is er wel gevangen...het water is idd wel erg moeilijk vissen maar dat komt ook doordat het bestand van dekarper laag is op dat water integen overstellingmet het aantal ha water...

ik heb toen in de tijd gehoord datje het bestein de buurt kon zitten van de aansluiting grote naar kleine rietplas!

verder heb ik weinig tot geen info en die vind je trouwens ook bijna nergens..

Gijs van de Groep  
#7 Gepost : dinsdag 26 juli 2011 13:38:42(UTC)
Gijs van de Groep


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 188

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
idd, de aansluiting naar de andere plas, goed omschreven jasper. daar schijnt de trekroute van de karper te zitten.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juli 2011 13:39:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jori  
#8 Gepost : zondag 7 augustus 2011 21:22:33(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

oke ik ga morgen hopelijk heb ik sucses ik zit op het laatste shier eilandje op de kop aan het grote meer dus
behandel iedere karper met respect!
jvs  
#9 Gepost : zondag 7 augustus 2011 22:48:28(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

jori schreef:
oke ik ga morgen hopelijk heb ik sucses ik zit op het laatste shier eilandje op de kop aan het grote meer dus

ik ga ook morgen die kant op,als je daar niks vangt,kun je het oranjekanaal proberen,daar zit het bomvol karper
houdoe en bedankt
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.