logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Denny  
#21 Gepost : vrijdag 19 augustus 2011 15:04:03(UTC)
Denny


5 ponder

Lid sinds: 13-8-2011(UTC)
Berichten: 16

Ik heb me net toch ook wel geirriteerd moet ik zeggen! We zaten sinds gisteren een nachtje aan de waterkant, komen er andere vissers naast ons liggen. Ze kijken ons een x aan, maakt allemaal niet uit gooien zo even over alle lijnen van ons in -.-'

Dat is pas irritatie verwekkend!
Blub?
Bartello  
#22 Gepost : vrijdag 19 augustus 2011 15:54:44(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Denny schreef:
Ik heb me net toch ook wel geirriteerd moet ik zeggen! We zaten sinds gisteren een nachtje aan de waterkant, komen er andere vissers naast ons liggen. Ze kijken ons een x aan, maakt allemaal niet uit gooien zo even over alle lijnen van ons in -.-'

Dat is pas irritatie verwekkend!


aww Not talking
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Bartello  
#23 Gepost : vrijdag 19 augustus 2011 16:02:51(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Arriveer ik afgelopen week op mijn stek,..... zie ik veel beweging in het water \0/ Ik denk in mezelf "goh dit kan niet lang duren, ziet er veelbelovend uit". Veelbelovend was het inderdaad na een half uurtje was het raak. Voelde weinig weerstand in de hengel.... heuj ik zie mijn boilie misschien dat er een vis achter zit. 10x raden een dikke (toch wel mooie vis ook nog) slijmjurk d'oh!

3 kwartier later een volle run op de andere hengel, (sowieso karper 100%) welke resulteerde in een losser nadat ik de vis veilig goed en wel uit het riet en de waterlelies wist te halen/houden..... Domme ik

Dus na het missen van de karper toch wel een lichtelijk "balen" gevoel. Het positieve is dan weer dat mijn stek voor het komend najaar er goed uit ziet Breede lach
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
ratjetoe  
#24 Gepost : zondag 21 augustus 2011 19:04:21(UTC)
ratjetoe


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2011(UTC)
Berichten: 167

dit weekend nog mee gemaakt.
ik en mijn zwager waren 5 dagen aan het voorvoeren ong. 80 euro totaal aan voer het water in pleuren.
komen we zaterdag rond een uur of 3 om onze stek aan zit er een witvisser. tja wat doe je dan op zo'n moment. je kan niet veel
een praatje maken. en hij was van plan nog lang te blijven. we hebben gewoon de tent achter hem neer gezet. hengels perfectioneren want daar was ook alle tijd voor en 2 uur later hield de man het voor gezien. maar liever een ouwe witvisser dan dat er al iemand met een tent zit. kun je daar mischien nog wat tegen doen? behalve voeren zonder dat ze je zien.
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
stefan everts  
#25 Gepost : zondag 21 augustus 2011 21:21:51(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

dit is pas irritant!!!!...ik heb nog ongeveer 3 a 4 slokjes desperados in mn fles zitteb(0,65L) en dan ist opd'oh!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
luuk412  
#26 Gepost : maandag 22 augustus 2011 21:13:07(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

waar ik me aan erger? daan die *** mensen die overal rotzooi neergooien.
en met scooters enzo aan de waterkant zitten
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
luuk412  
#27 Gepost : maandag 22 augustus 2011 21:13:56(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

nog iets waar ik me aan erger: mensen die uit een klein putje karpers vangen die in een bewaarzak doen en meenemen voor bij hun thuis in de vijver. wat een kl**tz*kken
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Bartello  
#28 Gepost : woensdag 24 augustus 2011 00:29:39(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

luuk412 schreef:
nog iets waar ik me aan erger: mensen die uit een klein putje karpers vangen die in een bewaarzak doen en meenemen voor bij hun thuis in de vijver. wat een kl**tz*kken



Yep, als je dan perse karpers in je vijver wil hebben rij dan ff naar Valkenswaard toe zou ik zeggen ;-)
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
luuk412  
#29 Gepost : woensdag 24 augustus 2011 09:50:47(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

Bartello schreef:
luuk412 schreef:
nog iets waar ik me aan erger: mensen die uit een klein putje karpers vangen die in een bewaarzak doen en meenemen voor bij hun thuis in de vijver. wat een kl**tz*kken



Yep, als je dan perse karpers in je vijver wil hebben rij dan ff naar Valkenswaard toe zou ik zeggen ;-)


idd ja, daar dacht ik ook al aan
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Mister X  
#30 Gepost : woensdag 24 augustus 2011 12:58:03(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Bekijkt berichten in topic: 2.336

Waar ik mij de laatste maand aan stoor krijg via MP veel ongeintreseerde mensen op
bezoek via de e-mail. Willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten en liever met een
verpakking (scheinvertoning) de winkel uitlopen! Blijkbaar willen mensen lekker veel
betalen erbij te horen terwijl het ook anders kan. Mensen sturen persoonsgegevens
op, in de hoop dat verkopers wat van de prijs doen. Het uitstapje is blijkbaar meer
waard "crises tijd" als besparen op je geld. Dit is geen aanval op winkeliers maar de
window shoppers, weten dat zij geen geld hebben toch de kop gek laten maken, denken
via MP een kans van slagen te hebben! Pak van mijn hart lucht toch even op Bartello Knipoog

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 augustus 2011 13:00:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

mike.l  
#31 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 23:00:53(UTC)
mike.l


15 ponder

Lid sinds: 5-7-2010(UTC)
Berichten: 156

Bartello schreef:
@timvanzanten, @Jorden, @leen:

Compleet mee eens, de herfst/winter is hier ook favoriet! Beetje miezerig, druilerig, waaierig en vooral koud aanvoelend weer zorgt er vaak voor dat de vistoerist thuis blijft \0/ Bijkomstig voordeel is ook dat de karper vooral in de herfst periode lekker aan het azen is en de vangkans (naar mijn mening) ietwat hoger ligt.

Ik zeg laat de herfst/winter maar komen!



Gewoon gaan vissen als het vriest,waait en/of regent.
Geen (normale)kip aan het water,behalve de echte "malloten" ha ha ha
Deze gevangen bij -5 graden,lekker alleen.
mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
1299086119N02032011294.jpg
Mark T  
#32 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 23:23:36(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

De dinsdagavond ergernis:
Zit je net 15 minuten lekker achter je stokken,
Komen er 2 aan met een bellyboat dit 5 meter naast mijn stek te water wilden gaan.
Vriendelijk verzocht ff 50 meter verderop die rare vismethode uit te gaan oefenen.
Ben je een uur verder, de 2 bellyboaten zaten inmiddels aan de andere kant van de put,
hoor ik een harde PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, denk mooi bootje lek.
Nee hoor, staan er 10 meter naast me 2 duikers die op dezelfde plaats te water wilden gaan.
Ook deze gingen na een beetje aandringen 50 meter verderop te water.
Wat denk je........................... Zie ik een enorme bellenmassa op mijn stek omhoog komen.

KNUPPELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Heb maar ingepakt, ze hoorde me toch niet vloeken en tieren
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Bartello  
#33 Gepost : zaterdag 3 september 2011 18:20:48(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Mark T schreef:
De dinsdagavond ergernis:
Zit je net 15 minuten lekker achter je stokken,
Komen er 2 aan met een bellyboat dit 5 meter naast mijn stek te water wilden gaan.
Vriendelijk verzocht ff 50 meter verderop die rare vismethode uit te gaan oefenen.
Ben je een uur verder, de 2 bellyboaten zaten inmiddels aan de andere kant van de put,
hoor ik een harde PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, denk mooi bootje lek.
Nee hoor, staan er 10 meter naast me 2 duikers die op dezelfde plaats te water wilden gaan.
Ook deze gingen na een beetje aandringen 50 meter verderop te water.
Wat denk je........................... Zie ik een enorme bellenmassa op mijn stek omhoog komen.

KNUPPELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Heb maar ingepakt, ze hoorde me toch niet vloeken en tieren


Auw Mark, ik zie het al helemaal voor me :(
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
peter servais  
#34 Gepost : zaterdag 3 september 2011 22:04:01(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
@ Mark T, Heb je niet ff heel hard opgehaald? en daarna weer keihard die 120gr. lood weer op je stek ingegooid?

Die duikers waren zeker gefascineerd van alle dikke karpers op je stek haha.
En maar denken dat ze niet opvallen onder water.
Het valt me mee dat ze niet ff een volle fluiter bij je gefaked hebben.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mark T  
#35 Gepost : zaterdag 3 september 2011 22:12:01(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

peter servais schreef:
@ Mark T, Heb je niet ff heel hard opgehaald? en daarna weer keihard die 120gr. lood weer op je stek ingegooid?

Die duikers waren zeker gefascineerd van alle dikke karpers op je stek haha.
En maar denken dat ze niet opvallen onder water.
Het valt me mee dat ze niet ff een volle fluiter bij je gefaked hebben.


Nahhhh, 160 pond manvis met zo'n rare bult op zijn rug trekt me niet zo.
En op dit water zullen ze niet gauw karper aantreffen, zijn zeer schuw, dus die hebben in no-time de
diepte aan de andere kant van het water opgezocht..
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
ratjetoe  
#36 Gepost : zaterdag 10 september 2011 17:05:51(UTC)
ratjetoe


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2011(UTC)
Berichten: 167

*** wat een dikke ****** zooi er ligt voor meer als 300 euro aan voer in het water op een hele mooie stek ergens aan het twente kanaal.
we voeren er elke dag al 2 maand lang. af en toe een nachtje gezeten zonder resultaat. kom ik vorig weekend op onze stek aan zitten er 2 mannen. laten ze een foto zien van de vis die ze die nacht hadden gevangen. nou als je het mij vraagt is dat gewoon stekken peezen want ik weet zeker dat ze ons in die 2 maand hebben gezien. heb er zo'n schijt hekel aan he. kan wel janken !!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 september 2011 19:25:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
stefan everts  
#37 Gepost : zaterdag 10 september 2011 18:36:16(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

uuhhhh vorige week was de KIKA TUKKER CUP daar heKnipoog
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Tim_Ellerman  
#38 Gepost : zaterdag 10 september 2011 19:23:51(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

@ Ratjetoe: Let AUB even op je taalgebruik! Danku!
Groetjes, Tim

Ruud Gosselink  
#39 Gepost : zaterdag 10 september 2011 19:26:14(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Ja. 300 euro... hoe durf je.
PascalP  
#40 Gepost : woensdag 9 november 2011 21:14:32(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

K ging ook in maart een keer vissen
De hele morgen rustig gevist een paar vissen gedrilt komen er in een keer
3 auto's vol met duitster (niks tegen duitsers) aangereden
Halen allemaal een hengel uit de wagen de ene gaat vlak naast ons zitten de andere voor een stek van ons en van de andere hadden we geen last totdat ze...
De snoekhengel pakte (verboden roofvisseizoen) en wat beginnen in te gooien.
Ineens krijgt een maat van mij een run, wat denk je een shadje eraan. Oke 1 keer maakt niks uit de vismaat weer alles opnieuw ingegooit en toen zag die jonge dat hij ong. 30m ingooiede dus hij gooit weer extra over de lijn wij het shadje ros gemaakt en de hengel weer ingegooit. Toen keek hij kwaad en gooide weer in over de lijn en kwam kwaat aangelopen dat we bij de kant moesten ingooien, dom waren, gek waren en als we nog wat deden hij de politie ging bellen. Dus ik werd f*cking kwaad en heb hem gezegt dat hij niet mocht snoeken zijn kop moest houden en maar snel naar huis moest gaan en het nog niet een keer te wagen over de lijn te gooien. hij heeft nog 2x ergens anders ingegooit en is gegaanBreede lach dat was weer een voordeel.
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.