logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Nielsz  
#1 Gepost : maandag 11 januari 2010 23:13:43(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Ik heb ze laatst in mijn handen gehad en dacht dat het wel handig zou zijn. Ik vond ze alleen erg duur. Nu las ik op carpfeeling dat ze ook niet zo erg goed zijn met fluocarbon, coated en gewone braids. Heeft iemand hier ze wel eens gebruikt? Wat zijn jullie ervaringen? Als ik het zo lees haak ik al af omdat ik fluocarbon en coated braid gebruik.

Niels
Sponsor
JulienH  
#2 Gepost : maandag 11 januari 2010 23:30:43(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Ik gebruik de Wychwood crimps zelf ook, icm met de Wychwood Crimp tool. Ik heb ze met succes toegepast op o.a. de Hybrid van Korda, zoals Danny Fairbrass dat zelf ook doet en dus niet alleen op nylon. Enige verschil met Fairbrass is dat ik aan de kant die je afknipt een klein knoopje leg zodat het onderlijnmateriaal niet terug glijdt door de crimp. Werkt prima. In de lus monteer ik trouwens een Link Loop, ook van Korda.

Bewerkt door de gebruiker maandag 11 januari 2010 23:31:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Nielsz  
#3 Gepost : dinsdag 12 januari 2010 17:25:09(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Bedankt voor je antwoord Julien

Dus jij maakt er geen lus in, maar zet een een soort ringetje aan? Waarvoor is dit? Je maakt met beide methodes een oogje. Jouw manier kost alleen maar meer geldKnipoog Of is het met zo'n ringetje sterker ofzo?

Niels
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.