logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
wouter  
#1 Gepost : donderdag 15 september 2011 10:15:24(UTC)
wouter


5 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 17

Hi,

Ik denk dat korum echt een aantal producten heeft die anders zijn dan anders, wat goed tussen het rijtje van jullie reviews past.
Zo heb ik zelf hun total protection 2 rod holdall, in een land waar je toch bijna alleen met 2 hengels mag vissen heb je niet meer nodig.

Erg compact ding, licht, maar toch steviger dan elk ander fourdaal op echt hardcare (zwaar!) na.
Is echt over nagedacht, zo heeft die een afgeronde top (zodat je niet ergens frontaal op beukt).
Hij is veel makkelijker mee te nemen voor de mobiele visser door de erg kleine bovenkant. (en op de fiets/scooter)

Denk dat het een leuke aanvulling kan zijn Blij
Maar ze hebben nog een aantal leuke innovatieve producten (waarvan jullie er een aantal al hebben gehad).

Dit is overigens niet omdat ik hem zelf nu te koop heb staan, kwijt raak ik die toch wel.
Denk dat het echt een leuk ding is.

Wouter



Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : donderdag 15 september 2011 11:24:54(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Korum heeft zeker leuke producten in het assortiment en enkele hebben we er ook al van belicht. Wellicht dat we in de toekomst meer producten van hun zullen belichten maar dat is even afwachten! Bedankt iig voor de tip!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.