logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
djoerdi  
#1 Gepost : vrijdag 16 september 2011 12:18:01(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

hallo,

ik kwam deze tegen mischien heb iemand er wat aan.
alleen mischien kan iemand mij helpen zou het ook op de delkims gelden?

groetjes djoerdi

ps:http://www.sanders-webwinkel.nl/txt!5!46a7d8e3b19688ee3006d0ca115ea3587a8f409b!218!!NL
Carpfishing is an important thing of living.
Sponsor
leen  
#2 Gepost : vrijdag 16 september 2011 19:29:40(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Tja, als op donderdag al blijkt er ze geen enkele fox warrior S meer op voorraad hebben (behalve de spod versie), wat toch een behoorlijk courant artikel is, dan blijkt meer weer dat als het te moooi lijkt om waar te zijn, dat dat ook zo is ;-).

Het is overigens erg vaag omdat hun website niet aangeeft OF iets op voorraad is en als je online besteld en het blijkt achteraf niet op voorraad te zijn, dan storten ze je geld terug. Wederom tja...een website .. zonder voorraad indicatie en achteraf teleurgesteld worden... tja..

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 september 2011 19:31:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

djoerdi  
#3 Gepost : vrijdag 16 september 2011 20:14:03(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

ik heb net even gebeld naar sanders in Utrecht, en zijden dat ik naar Ridderkerk moest gaan bellen. omdat daar alles vestigingen binnen kwamen, de man die ik aan de telefoon had zij ook al dat de kans heel klein is. pas hadden ze ook korting bij sanders heb ik ook gebeld (ruim van te voren)
en zijden dat ze het al niet meer hadden.
hier bij denk ik dat het veel lokkertjes zijn? ik weet niet hoe jullie daar over denken?

groetjes!!
Carpfishing is an important thing of living.
leen  
#4 Gepost : vrijdag 16 september 2011 20:48:22(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
djoerdi schreef:
hier bij denk ik dat het veel lokkertjes zijn? ik weet niet hoe jullie daar over denken?
groetjes!!


Komt erop neer dat alleen de "winkeldochters" de deur uitgaan. Ik vermoed dat bij het voorbeeld dat ik noemde de hengels nog wel op voorraad zijn, maar ze daar niet met 25% korting vanaf willen. Er is toch niemand die kan nagaan of het werkelijk niet op voorraad is.

Wellicht is een kilo maden of aan zakje haken nog wel met korting te krijgen ;-)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.