logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's«<234
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tom de maat  
#61 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 16:06:49(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jelle klein falckenborg schreef:
tom de maat schreef:
Jelle klein falckenborg schreef:
Ben ook een beetje aan het rondkijken naar een bootje, mijn ogen vielen op de beurs op en viper icon 3. nog niet meteen met dieptemeter maar gewoon een kale boot. heeft iemand ervaring met viper. of met een icon 3?


Ik heb een viper icon 2 enigste verschil is dat je lichtn gaan knipperen als je klepje valt


Oke, Heb je hem al lang? hoe bevalt hij, en heb je er al problemen mee gehad? zo ja hoe is de service?


Heb hem al ruim een jaar, de boot bevalt me goed heb ook diepte meter er bij, nog geen problemen mee gehad
F.K  
#62 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 16:09:26(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

zo hoort het toch.
dat alles gwn normaal werkt.
diesel  
#63 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 16:19:16(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

tom de maat schreef:
Jelle klein falckenborg schreef:
tom de maat schreef:
Jelle klein falckenborg schreef:
Ben ook een beetje aan het rondkijken naar een bootje, mijn ogen vielen op de beurs op en viper icon 3. nog niet meteen met dieptemeter maar gewoon een kale boot. heeft iemand ervaring met viper. of met een icon 3?


Ik heb een viper icon 2 enigste verschil is dat je lichtn gaan knipperen als je klepje valt


Oke, Heb je hem al lang? hoe bevalt hij, en heb je er al problemen mee gehad? zo ja hoe is de service?


Heb hem al ruim een jaar, de boot bevalt me goed heb ook diepte meter er bij, nog geen problemen mee gehad


lijkt me niks meer dan normaal,je betaald er tenslotte een boel geld voor ongeacht welke boot
groet erik
tom de maat  
#64 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 19:00:27(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Klopt
Jelle klein falckenborg  
#65 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 20:17:02(UTC)
Jelle klein falckenborg


15 ponder

Lid sinds: 1-2-2012(UTC)
Berichten: 126

diesel schreef:
tom de maat schreef:
Jelle klein falckenborg schreef:
tom de maat schreef:
Jelle klein falckenborg schreef:
Ben ook een beetje aan het rondkijken naar een bootje, mijn ogen vielen op de beurs op en viper icon 3. nog niet meteen met dieptemeter maar gewoon een kale boot. heeft iemand ervaring met viper. of met een icon 3?


Ik heb een viper icon 2 enigste verschil is dat je lichtn gaan knipperen als je klepje valt


Oke, Heb je hem al lang? hoe bevalt hij, en heb je er al problemen mee gehad? zo ja hoe is de service?


Heb hem al ruim een jaar, de boot bevalt me goed heb ook diepte meter er bij, nog geen problemen mee gehad


lijkt me niks meer dan normaal,je betaald er tenslotte een boel geld voor ongeacht welke boot

Ja idd klopt ook, maar er kan toch is iets mee gebeuren? En dat je er meteen een hoop gezeik mee hebt dat je hem zo lang kwijt bent enz. Maarja mijn keuze is wel gemaakt! over een weekje ofzo maar even bestellen. Heb hem op de beurs al even bekeken en met hem over gepraatBlij
diesel  
#66 Gepost : vrijdag 17 februari 2012 20:51:46(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Tuurlijk kan er iets mee gebeuren maar veel mensen denken dat een goedkopere boot automatisch problemen opleverd..
Onzin natuurlijk.
En zelfs het goedkoopste bootje kost toch een paar honder euro....
Int verleden heb ik met regelmaat gelezen dat een bootje van "maar"een paar honder euro toch geen donder waard kan zijn?
Minderwaardige reactie's van mensen die 3/4 keer zoveel hebben betaald voor een boot....


Net of een "paar honderd euro"niks is....
Ik verdien ze niet elke dagmonkey

groet erik
ronald308  
#67 Gepost : zaterdag 25 februari 2012 01:14:23(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Ik heb een baiter gehad.Hij te groot voor mijn visserij,en hij had geen bescherming om de schroef heen prima boot hoor geen woord van gelogen maar hoe vaak ik dat ding wel niet vervloekt heb omdat mn rig weer om de schroef zat niet te filmen.Denk dat ik nou een bullet boot koop klein en wendbaar geen hookrelaisers,maar wel zon makkelijke rigbeugel dat lijkt me wel wat
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Moon  
#68 Gepost : zaterdag 25 februari 2012 14:42:15(UTC)
Moon


5 ponder

Lid sinds: 21-2-2012(UTC)
Berichten: 23

Wij hebben er lang over nagedacht om een voerboot aan te schaffen, en de voor en nadelen bekeken en wat voor ons belangrijk was, na een tijd sparen hebben we de Navigator aangeschaft Like dat is nu 5 jaar geleden en hebben nog nooit problemen gehad hij heeft ons nog nooit in de steek gelaten, het voordeel van deze boot vonden wij, de schroef is beschermt en we varen heel lang op 1 accu mocht er iets kapot gaan dan bellen we de persoon waar we hem gekocht hebben, brengen hem weg en als hij gemaakt is halen we hem weer op geen fabriek en 1 aanspreekpunt dat is super en je bent de boot niet lang kwijt mocht het geval zijn dat de boot niet klaar is voor onze vistrip krijgen we een vervangende boot en dat vinden wij super sevice.
Het is inderdaad wel een hoop geld maar hij heeft ons 5 jaar lang een hoop plezier gegeven moet wel zeggen dat wij het voordeel hebben dat we beide vissen, we kunnen er nooit ruzie om krijgen Breede lachd
Iedereen heeft zijn eigen gedachten over een boot, of ze er nou wel of niet voor kiezen doe waar je jezelf goed in voelt.

Grtz Monique

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
4 Pagina's«<234
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.