logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : vrijdag 25 november 2011 11:29:41(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Zo vandaag met mijn vismaat Roy besloten waar we volgend jaar april onze weekendsessie gaan vissen.
Na een grote keuze uit diverse mooie wateren is onze keuze toch gevallen op Domaine de la Maveline. Na de mogelijk gehad te hebben om te kiezen tussen de stekken 12 en 4+5 is de keuze niet op het eilanden stek 12 gevallen maar op stek 4+5.
Wie heeft er wat meer info over deze 2 stekken....?
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
prdx  
#2 Gepost : donderdag 11 augustus 2016 17:45:34(UTC)
prdx


5 ponder

Lid sinds: 17-3-2011(UTC)
Berichten: 32
Man
België

beste mensen.
zijn er mensen die al eens op Domaine de la Maveline hebben gevist?
veel kan ik niet terug vinden online, toch niet van de laatste 2 jaar.
ik wou eigelijk stek 6 boeken maar deze is helaas al bezet in de week dat wij gaan.
nu is het stek 10 geworden.
wij gaan van 29/04/17 tot 06/05/17

messchien zijn er enkele mensen die al eens op stek 10 of een andere stek hebben gezeten die wat nuttige tips hebben
vb welke diepte kan ik verwachten?
zijn er veel taluds of plateaus?
is het zand of gravel? of toch veel slib aanwezig?
onder welke categorie valt dit prachtig water?
zeer hard of val dit allemaal nog wel mee?
zelf hou ik wel nog van een uitdaging.
natuurlijk hangt dit ook af van het weer enzo.
als jullie leuke tips hebben laat het mij gerust weten Blij

mvg Kenneth

Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 augustus 2016 17:47:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

TimLomans  
#3 Gepost : donderdag 22 december 2016 08:16:32(UTC)
TimLomans


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 2

Beste Kenneth,

Maveline is werkelijk een topwater. Maveline is een zand/grind afgraving. Stek 10 is een hele fijne stek! Veel ruimte, veel mogelijkheden en geen last van andere mensen. Indien stek 9 niet bezet is zeker ook het open bij stek 9 bevissen! Veelal wordt tegen de kant gevist, tegen de eilanden. Ik ben er al enkele jaren niet meer geweest, maar voorheen waren kleine handjes 15mm boillies een killer. Uitvaren met de boot en gas op die lollie. Het water is niet makkelijk, maar ook niet echt moeilijk. Je kunt hier zeker een leuke week hebben. Het nadeel aan Maveline vind ik dat het bestand niet gevarieerd is. Het bestand bestaat voor 95% uit kale spiegelkarpers met veelal de zelfde vorm. Als je een flinke sessie hebt kun je de vissen moeilijk uit elkaar houden...

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Gr Tim
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.