logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Dick S  
#1 Gepost : woensdag 4 januari 2012 16:06:44(UTC)
Dick S


10 ponder

Lid sinds: 17-8-2011(UTC)
Berichten: 71

Uitnodiging

Hierbij wil ik jullie uitnodigen voor de eerste regiomeeting van 2012.

Datum: vrijdagavond 13 januari 2012
Locatie: speeltuingebouwtje Assendorp, Geraniumstraat 1 in Zwolle
Aanvang: 19.30 uur

Programma voor deze avond:

1 Opening (Voor iedereen nog de beste wensen en een visrijk 2012)

2 Huidige en toekomstige SKP-en.
- de laatste stand van zaken
- terugvangst meldingen (uiterst belangrijk om te komen tot een goed gemotiveerde aanvraag dus doen)

3 IJC vergunning:
Uitgifte van de vergunningen (mits aan alle financiële verplichtingen is voldaan)

4 Mededelingen m.b.t. beurs Carp (4 en 5 februari 2012)

5 Hoogtepunten van de avond: Eddy Norder, karpervisser, consultant voor JRC en Gulp! Carp, fan van FC Groningen, tja wat al niet meer...

Met deze presentatie wil ik de beleving en passie laten zien die het karpervissen kan herbergen.
Het zal dan ook voornamelijk gaan over mijn visserij in het Noorden van het land, de ruimte en mogelijkheden die het de karpervisser kan bieden,
de maagdelijke vissen die je er nog kunt vinden en de vriendschappen die het je kan opleveren.
Natuurlijk komen ook de aasaanbiedingen die ik gebruik en het aasgedeelte aan bod.

Daarnaast een klein stukje over de dingen die ik naast het vissen zelf doe, bestuursfunctie van de KSN regio Groningen-Drenthe,
bestuursfunctie hengelsportvereniging en ons eigen verenigingswater waar ik het visstandbeheer voor mijn rekening heb genomen.


6 Regio karpertaal

Programma meeting seizoen 2011-2012 ( http://www.ksnregiozwolle.nl/meetings.html )
- 17-02-2012: Ronald van Bruggen en Rinze Beverwijk
- 16-03-2012: Saron Debets en Pieter van de Werfhorst
Sponsor
Dick S  
#2 Gepost : zondag 15 januari 2012 15:48:02(UTC)
Dick S


10 ponder

Lid sinds: 17-8-2011(UTC)
Berichten: 71

Top avond met Norder, oer gezellig en met tips, garnalen, mosselen, halal lever etc. etc,
en dat het werkt blijkt wel uit de gedane vangsten die we tijdens zijn presentatie te zien kregen!
Ook nog een bezig bijtje die Norder,
een octopus die zijn gevoelige tentakels overal insteekt om er voor ons karpervissers iets goeds van te maken.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.