logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
timvanzanten  
#21 Gepost : zaterdag 13 februari 2010 12:27:32(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
goed idee, ik zal het eens doen, plak ik er gelijk een artikelje bij! Gewoon om eens te kijken wat een blad ermee doet!
Edwin Wouters  
#22 Gepost : zaterdag 13 februari 2010 12:40:09(UTC)
Edwin Wouters


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 31-1-2010(UTC)
Berichten: 12

Ik zal je zeggen dat ik vind dat je soms hele leuke dingen schrijft. En antwoord zal je zeker krijgen. Dat je soms wel eens een half jaar moet wachten tot uiteindelijk het artikel geplaatst word kan ook gewoon voorkomen.
Maar ook dit is vragen. Als jij de redactie vraagt of ze het wel of niet gaan plaatsen dan zullen ze je daarop een antwoord geven. Vaak kunnen ze alleen de datum niet direct garanderen.

Succes,
edwin
Henk Fonken  
#23 Gepost : zaterdag 13 februari 2010 18:53:05(UTC)
Henk Fonken


20 ponder

Lid sinds: 11-1-2010(UTC)
Berichten: 337

ik vind het leuke bladen maar het gaat wel in de kosten lopen want ik lees ze allemaal.
laten we hopen dat we op carpfeeling straks net zoveel of misschien nog meer kunnen lezen en leren.(zou mooi zijn toch).

zou ook wel mooi zijn het carpfeeling magazine..
Gr Henk de platte koning.
Erwin  
#24 Gepost : zaterdag 13 februari 2010 19:31:05(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha...nou...we wijn inmiddels al een flink archief aan het opbouwen kwa content. Dagelijks komt er iets bij dus dat moet wel goed komen. En een magazine...tsja...wie weet in de verre toekomst misschien. Ik zeg nooit nooit...(nou doe ik dat al twee keerThink )

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 13 februari 2010 19:31:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#25 Gepost : zaterdag 13 februari 2010 21:47:53(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Dit alles lezend heb ik al een tijdje het idee dat de inhoud wat meer verloren gaat en er meer reclame te vinden is in de Nederlandse bladen. Ik zelf ben abonnee van de karperwereld en mijn vismaat van de Karper. Daarnaast koop ik geregeld een Spiegel. Het is inderdaad zo dat de inhoud van de bladen wat aan het verschralen is. Niet vergeten dat we nu in een wat slappe periode leven want gevist word er in mijn ogen nauwelijks.
(karper)
Toch denk ik dat het ook steeds moeilijker gaat worden om met iets nieuws te komen om over te schrijven, want heel veel is al eens geschreven. Maar toch hopen we maar weer op mooie artikelen en verhalen als het vissen weer actief begint.
(karper)
Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#26 Gepost : zondag 14 februari 2010 16:19:15(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat is ook zo Ronald. Alleen denk ik dat er in de toekomst nog wel erg veel nieuwe technieken worden verzonnen. 5 jaar geleden hadden we ook niet verwacht dat dingen als 'the fuzz', onderwatercamera's, enz. in de schappen zouden liggen. Ze verzinnen altijd wel weer iets om over te schrijven en gelukkig maarKnipoog. Wat ik wel vind (en al meerdere malen naar voren is gekomen) dat verschillende dingen tot in de treurigheid worden herhaald. Misschien is er vraag naar maar heb liever verrassingen.

Erwin
Nielsz  
#27 Gepost : zondag 14 februari 2010 18:14:30(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Dus jij gaat er ook in schrijven erwin? Weet je al wat of is dat nog een verassing? Ik vind dat wij als vaste bezoekers dat wel als eerst moeten wetenKnipoog

Niels
Erwin  
#28 Gepost : woensdag 17 februari 2010 18:05:17(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
OOhhh...jullie krijgen het zeker te weten, alleen nu nog even nietKnipoog Ik zal het artikel plaatsen op het moment dat het ook in de bladen komt. Het gaat over een nieuw systeem.

Erwin
Dennie ten Hoopen  
#29 Gepost : maandag 22 februari 2010 15:20:44(UTC)
Dennie ten Hoopen


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 22-2-2010(UTC)
Berichten: 1

Ik vind de Spiegel ook hard achteruit gaan.In het begin was het wel een leuk blad,maar volgens mij is het allemaal wel een keer gezegd en gedaan.3Bladen die over hetzelfde schrijven en dat elke 2 maand,is denk ik teveel van het goede.Denk dat het allemaal mooier was geweest als de spiegel samen was gegaan met de karper of met karperwereld.Voor mij staat de Karper nog steeds op 1.Die vind ik gewoon prettig lezen.In de spiegel heb ik al meerdere malen gehad,dat ik vond dat een verhaal ineens afgelopen was.Dus een leuke opbouw van het verhaal,en dan ineens afgeraffeld en klaar.
Ik hoorde op de beurs mensen ook al klagen bij de stand dat ze het niet meer een leuk blad vonden.

Ik vond de ophef over the fuzz,helemaal van de gekke.Ze deden net alsof er iets kwam wat ons ondersteboven zou doen staan,maar ik heb het vorig jaar op de beurs al in handen gehad.Was een stand die als je binnenkwam links achterin stond geloof ik.Die had lood,wat net op wier leek.Ik neem aan dat ze zelf ook op beurzen rond kijken wat er te koop is.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.