logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
gert83  
#21 Gepost : woensdag 8 februari 2012 17:01:53(UTC)
gert83


15 ponder

Lid sinds: 7-2-2012(UTC)
Berichten: 132
Nederland

Bedankjes: 3 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Frank Avezaat schreef:
Wat mij opviel aan de film is het slechte geluid. De film zelf is leuk in elkaar gedraaid maar er wordt volgens mij niet gewerkt met microfoons en dat hoor je duidelijk. Nu hoeft dat niet per se, maar als je een film maakt namens een groot bedrijf als pro-line zou je wel verwachten dat daar rekening mee gehouden wordt.


klopt idd ik heb mijn koptelefoon maar opgezet.!
DannyAlmelo  
#22 Gepost : woensdag 8 februari 2012 19:01:23(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Ik word ook zenuwachtig van die presentator. Die man is zo nerveus als de pest! Doe mij korda dan maar, ondanks de vele reclame.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Davey Remmig  
#23 Gepost : woensdag 8 februari 2012 23:35:36(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

DannyAlmelo schreef:
Doe mij korda dan maar, ondanks de vele reclame.


hmmm, Zit dat hier niet in danDus...

Inderdaad jammer van het geluid.
Verder Vind ik 200gram wel zwaar moet ik toegeven maar moet wel zeggen dat ik niet echt overtuigd ben naar wat Jowan beweerd, verwoestend effectDus... neejoh zielig voor die brasems dan, ten opzichte van wat een gemiddeld lood gewicht is waar de meeste mee vissen en de grote van een brasem moet dit ook zielig zijn of niet dan Jowan? want daar hoor ik jou niet over.

De demonstratie van de boot is goed op gezet, makkelijk bootje zeg.
ook na het filmpje, de bloopers leuk dat ze deze er bij hebben gedaanBreede lachd
Mister X  
#24 Gepost : donderdag 9 februari 2012 00:01:40(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@Davey Remmig Geef je gelijk hier een steek laten vallenBlijb Het kan gewoon niet goed
zien wanneer een karper met zijn of haar kop gaat schudden. Voorbeeld een paar vissen
gevangen, waarvan de monddeksel en kieuwplaat kapot zijn geslagen door het schudden
met de kop. Moet je voorstellen wat kan gebeuren wanneer het fout gaat met 200 gram.

Het 200 grams lood komt nooit vrij naar een aanbeet (mits niet afgesteld) maar langs
een obstakel. Volle gewicht van het lood (teven bedoeling uitleg Pro-Line consultant)
zet de haak. Sorry hoor dat kan prima met een lager gewicht, of gebruik het lood van
Eddy Sterckx (proto model). Deze komt vrij tijdens een take & blijft op de hoofdlijn
zitten. Rest mij de vraag waarom MR. Furious 5 hier zijn kanttekening bij zet tijden
het interview? Krijg de indruk persoonlijk zou hij het nooit doen 5X raden waarom!

PS: Six sense stille hints menselijke intenties pik ik snel op, in dit geval tijdens het kijken
van het beeldmateriaal. 1e reactie is hierop gebaseerd geen poespas maar pats boem Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 00:26:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Davey Remmig  
#25 Gepost : donderdag 9 februari 2012 00:36:04(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Jowan, ik heb respect voor je dat je zo mee laat leven.
Echter is dit een in-line lood die gedraagt zich al zo ie zo anders wanneer een karper met zijn kop schud, dan een swivellood. de spanning op de lijn zorgt er ook vaak voor dat het lood niet tegen de karper komt. Daar bij komt ook nog eens dat 200 gram op de kant heel anders is als 200gram in het water.

In jou tweede stukje tekst zeg jij dat het lood nooit vrij komt als de vis zich vast zwemt in een opstakel.
(als ik dat goed uit je tekst haal)
Dat klopt niet, met dit systeem komt hij door de wat zwaarder gewicht juist eerder los.
En dat een zwaarder gewicht eerder prikt kan ik me zeker in vinden.
In dat filmpje gebruikt hij toch dat "proto model".

Begrijp me niet verkeerd ik zou zelf ook niet zo snel 200gram inzetten.


Mister X  
#26 Gepost : donderdag 9 februari 2012 01:18:18(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@Davey Remmig Paragraaf 1 omschrijf ik een voorbeeld wanneer het fout gaat. Dit kan
gebeuren bij inline en wartellood. Geef je gelijk dat het risico bij wartellood klein is
wel genoeg aanwezig om niet 200 grams te kiezen (mijn keuze niet the gospel). Jouw
1e tekst inline lood kan je prima uit de voeten met minder gewicht, m.b.t het zetten
van de haak (lood eigenschappen teven mijn keuze waar mogelijk). Hier kan je handig
op in spelen. Plaats het lood op de helft van de insert, tijdens een take schiet nu het
lood los over de hoofdlijn, en kan je beginnen met drillen. Het lood blijft zeer ruim bij
de karpers uit de buurt. Tevens bij lijn breuk is de karper zeker altijd het lood kwijt!

2e paragraaf bedoel ik het omgekeerde wat jij zegt, het lood komt pas los wanneer het
in contact komt met een obstakel. Het lood komt niet vrij tijdens een aanbeet mits niet
afgesteld (tail rubber strak tegen de lead clip). Het Proline team spreek hier totaal niet
over, daarom mijn reacties m.b.t bovenvermeld gegeven. Zij hebben het over een zachte
bodem, zakt 200 gram lood meer weg plus je onderlijn. Effect de onderlijn word nu kort
en tijdens een run moet het zaakje uit de grond worden getroken. Geef gelijk zwaarder
lood prik sneller, maar je geeft zelf al aan je zou niet snel voor 200 gram keizen. Zijn wij
het op dit punt eens Blijb Klopt Eddy Sterckx gebruik het proto model inline lood, gezien
zijn vangsten liegen er niet om (wat je mag geloven)? Dit is mijn mening vis graag met dat
type loodsysteem, hier gaat mijn voorkeur naar uit. Hoop dat mijn punten duidelijk zijn Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 11:42:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

freaky  
#27 Gepost : donderdag 9 februari 2012 12:24:01(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
maar dan de vraag davey, is het verstandig om 200 gram te gebruiken op dat water, ze weten allemaal dat ze zachte bekken hebben. dan kan je ook met 100 gram vissen..
en zoals eddy leuk verteld dat hij er 10 verspeeld vanwege de zachte bekken, zegt dan denk ik genoeg,


met 60 gram lood kan de haak ook prima prikken, zeker in een zachte bek, dus denk dat die 200 gram echt te veel is voor dat water.


Jowan schreef:
Klopt Eddy Sterckx gebruik het proto model inline lood, gezien
zijn vangsten liegen er niet om (wat je mag geloven)?


1 op de 3 vissen verspelen, dan doe je iets verkeerd in mijn ogen

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 12:26:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leer om te vangen, vang om te leren
Mister X  
#28 Gepost : donderdag 9 februari 2012 12:37:45(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@freaky Helemaal mee eens wat stom dat ik dat niet heb vermeld Domme ik Verspeel nog geen
3 vissen op jaar basis. Gelukkig maak ik ook fouten opbouwend kritiek stel ik zeer op prijs Blijb

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 12:40:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Davey Remmig  
#29 Gepost : donderdag 9 februari 2012 23:51:46(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

freaky schreef:
maar dan de vraag davey, is het verstandig om 200 gram te gebruiken op dat water, ze weten allemaal dat ze zachte bekken hebben. dan kan je ook met 100 gram vissen..
en zoals eddy leuk verteld dat hij er 10 verspeeld vanwege de zachte bekken, zegt dan denk ik genoeg,


met 60 gram lood kan de haak ook prima prikken, zeker in een zachte bek, dus denk dat die 200 gram echt te veel is voor dat water.


Jowan schreef:
Klopt Eddy Sterckx gebruik het proto model inline lood, gezien
zijn vangsten liegen er niet om (wat je mag geloven)?


1 op de 3 vissen verspelen, dan doe je iets verkeerd in mijn ogen


Freaky, inderdaad daar zit wel wat in en ben ik mee eens (op dat water) ! maar ik heb ook niet gezegt dat ik er volledig achter stond, ik zou zelf niet zo zwaar vissen op z'n putje.
maar denk je nou echt dat ie z'n vissen is verspeeld door het loodDus... nee ik denk eerder met het drillen.

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.