logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

10 Pagina's«<45678>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roy Oostindien  
#101 Gepost : maandag 15 april 2013 15:46:59(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Het weekend is weer afgelopen en daarmee ook de noordelijke hengelsport beurs, het was een gezellig weekend. Zaterdag veel mensen op de stand gehad en veel mensen blij mogen maken met hun gewonnen prijzen in de verloting.

de zondag was voor mij wat anders helaas, zaterdagavond nog in het ziekenhuis gezeten met de kleine man, werd ik zondagochtend gebeld met de mededeling dat ons zoontje naar het ziekenhuis moest want de dokter wou hem zien en bloedprikken. Dus vlug naar huis gereden en hup direct door naar het z'huis. Bleek hij naw keelontsteking te hebben en nu heeft hij een kuurtje en gaat het beduidend beter met hem.

Nu concentreren op vissen vanavond een nieuwe stek voor bereiden en aanvoeren, en deze week vissen, we vermoeden dat het een voor/najaarstek is Like
Roy Oostindien  
#102 Gepost : donderdag 18 april 2013 08:59:16(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Roy Oostindien  
#103 Gepost : vrijdag 19 april 2013 22:02:46(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Vandaag met de zig rig gespeeld, inwerpen ging goed niet in de knoop. Nu het nog vaker doen en zo beter de waterlagen af vissen dan hopen op mn eerste zig rig visje!
Johan Krenger  
#104 Gepost : zaterdag 20 april 2013 14:06:42(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Succes! Hoop hier nog wat van te horen.. ben ook van plan hier wat meer mee te gaan doen!
Roy Oostindien  
#105 Gepost : woensdag 24 april 2013 22:11:33(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Vandaag weer lekker gevist, 1 hengel weer met de zig rig gespeeld. Maar de vissen hadden er vandaag geen zin in, bij de overige vissers ook niet. Ze waren wel aan het zwemmen ook over de ondiepe platen heen, maar azen hoo maar. Zelfs de brasem had er geen zin in vandaag, normaal vang je wel een visje als op de diepere stukken vist, maar echt helemaal niks vandaag Niet eens

Wel lekker bijgebruind weer, alleen is mn vrouw nu jaloers hahahaha
Roy Oostindien  
#106 Gepost : vrijdag 3 mei 2013 17:22:59(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Wat een heerlijk weer is het toch Blijb vanavond een nachtje "Industrial Carping" na twee avonden waarin de vangsten behoorlijk schaars waren, gaan we het nu de hele nacht proberen. Heb er zin an Blijb
Roy Oostindien  
#107 Gepost : woensdag 8 mei 2013 00:53:20(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Even een kleine update vanaf de industrie stek. De nacht van vrijdag op zaterdag twee brasems waarvan eentje het type vloermat met junkie uiterlijk.

Maar gisteravond toch de bevrijdende eerste run gehad, na een relatief korte dril en wat gestuntel met het landen. Vanwege de hoge kade was het ff behelpen lag er een 6,5kg schub in het net. Nu hopen dat dit het sein is dat de vissen zijn gearriveerd op de stek.
Roy Oostindien  
#108 Gepost : vrijdag 10 mei 2013 14:44:48(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Gisteravond weer een heerlijke sessie gevist, na aankomst op de stek bleek er nog steeds een 65 meter lang schip te liggen. Daardoor kon ik niet helemaal naar rechts vissen. Maar na het inwerpen van de rechtse hengel ging deze naar 10 minuten al af. Terwijl ik nog bezig was de andere hengels aan het optuigen besloot een karper met het aas ervandoor te gaan. Hij kon een snowman van een 18mm The Relish en 16mm Special Fruit popup niet weerstaan. Tijdens het aanslaan dacht ik van doen te hebben met een kleinere vis aangezien ik hem makkelijk mijn kant op kreeg. Maar eenmaal onder de top bleek het toch om grotere vis te gaan. Deze vond het verstandig om constant diep te blijven en iedere keer dat ik hem weer bovenin had, ondernam hij weer een vluchtpoging. Maar naar een minuut of 25 was zijn strijd gestreden en gleed hij het net in. Eenmaal op de kant zag ik dat het een mooie vis was. De rest van de avond bleef het helaas stil, vanavond weer heen eens zien of we het kunstje weer kunnen flikken Like

UserPostedImage
dieter  
#109 Gepost : zondag 12 mei 2013 00:06:10(UTC)
dieter


10 ponder

Lid sinds: 16-3-2013(UTC)
Berichten: 82

feest gisteren papa geworden van een flinke zoon .ben trots op mama die me zo een mooie zoon geven heeft

binnen paar weekjes gaan vissen ziet wel zitten ben nog niet kunnen gaan door dat baby over 7 weken al te vroeg ging komen was het riskant om te gaan e maar het was het wachten en niet gaan vissen waard ben dolgelukkig met mathis
jannes  
#110 Gepost : zondag 12 mei 2013 00:11:05(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
dieter schreef:
feest gisteren papa geworden van een flinke zoon .ben trots op mama die me zo een mooie zoon geven heeft

binnen paar weekjes gaan vissen ziet wel zitten ben nog niet kunnen gaan door dat baby over 7 weken al te vroeg ging komen was het riskant om te gaan e maar het was het wachten en niet gaan vissen waard ben dolgelukkig met mathis


Van harte gefeliciteerd manBlijb
dieter  
#111 Gepost : zondag 12 mei 2013 00:12:34(UTC)
dieter


10 ponder

Lid sinds: 16-3-2013(UTC)
Berichten: 82

dank u hoor
Roy Oostindien  
#112 Gepost : zondag 12 mei 2013 00:18:18(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Gefeliciteerd Dieter Confetti maakt moeder en zoon het allebei goed?
dieter  
#113 Gepost : zondag 12 mei 2013 00:23:17(UTC)
dieter


10 ponder

Lid sinds: 16-3-2013(UTC)
Berichten: 82

ja hoor heel goed zelfs. hij eet heel goed en mama hersteld goed
dankje voor de atentie
Roy Oostindien  
#114 Gepost : zondag 12 mei 2013 01:23:10(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Geen dank, geniet lekker van je kleine vent Blijb
FisherDaniel  
#115 Gepost : zondag 12 mei 2013 03:37:52(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
mooie vis!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
marcelvenema  
#116 Gepost : dinsdag 14 mei 2013 12:38:10(UTC)
marcelvenema


5 ponder

Lid sinds: 4-3-2013(UTC)
Berichten: 27

Hey mensen

afgelopen weekend toch maar weer naar men lievelings water gereden, de afgelopen weken heb ik er weer veel tijd door gebracht.
Veel kijken bij het water en hopen dat er beweging te zien was. Vorige week was het eindelijk zover ik had de eerste karper gespot. Dus snel in de auto naar huis om het voer klaar te maken voor gebruik. Ik ben eerst even 1 nachtje gaan zitten, lekker simpel in de shelter. het duurde niet lang of ik had de eerste brasem al te pakken, beste deurmat 65 cm en 5 kilo !! de brasem paai was begonnen. ik had die dag in totaal 9 van zulke brasems maar geen karper. Ik was nog even te vroeg. een paar dagen later toch maar een echte sessie van meerdere nachten.

eindelijk was het zondag, alles ingepakt in de caddy plus de aanhanger er achter, volle bak Blij. Aangekomen bij het water, was ik alweer super vrolijk. De zon scheen en het water lag er weer prachtig bij. Alleen om bij de stek te komen was je wel even bezig. De stek ligt op een plek waar je niet met de auto kan komen, je moet eerst een stuk sjouwen. gelukkig weert dit de meeste mensen af,vandaar dat de stek ook mooi rustig is en daar niet veel gevist wordt. Het voerbootje vaart de eerste lijnen uit, nog geen 10 minuten later... BrasemDus... . maar gelukkig waren ze alweer bijna schoon van de paai, dus de paai was bijna voorbij. Laat de karper maar komen dacht ikTik 'm aan! . verder de hele dag 13 van zulke lappers. De eerste nacht was het rustig, we hadden 1 brasem nog. De volgende dag was het uren stil. eind van de dag hadden we weer een brasem. ik was allang blij dat we niet zoveel brasems meer vingen. Die nacht was het raak, Om half 3 s'nachts een fluiter,, ik nog half aan slapen en ruzie met de slaapzak naar buiten.. En ja hoor ik voelde het gelijk een karperMee eens het was geen grote, maar toch de eerste karper van 2013 aan de lijn. 20 minuten later lag hij in de carp gradle. Wat een lange vis, rond de meter en 16 pond. even snel een foto maken en netjes terug zetten. Daarna snel het bedje weer in.

De volgende 2 dagen waren helaas rustig.
Het weer sloeg om regen en onweer. De vriendin werd ook ongeduldig, want ja 2 week vakantie van school en dit was de 4 de nacht immers. De eerste echte sessie was een feit. 1 karper en 23 brasems.

Op naar de volgende sessie en dan gaat de vriendin ook mee Blijb

marcelvenema heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
16 pond schub emergo 8 mei 2013.jpg
ronald kingma  
#117 Gepost : dinsdag 14 mei 2013 13:56:25(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
lekker bezig Marcel, mooie vis. Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
dieter  
#118 Gepost : donderdag 16 mei 2013 14:49:34(UTC)
dieter


10 ponder

Lid sinds: 16-3-2013(UTC)
Berichten: 82

mooie vis
mijn eerste sessie zaterdag op zondag van dit jaar de de zwangerschap achter de rug is
ziet wel zitten verlang al maar zal toch men ventje missen
FisherDaniel  
#119 Gepost : donderdag 16 mei 2013 16:30:21(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
mooi visje!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Roy Oostindien  
#120 Gepost : donderdag 16 mei 2013 19:52:44(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Marcel mooie vis man Like en bedankt voor het posten van je verhaal in mijn dagboek hahahahaha
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
10 Pagina's«<45678>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.