logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Arnold  
#21 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 23:52:22(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Nachtvissen aan de Lage Vaart is voor zover ik weet nog steeds alleen toegestaan in juni/juli/augustus. Wel zijn er 2 nachtviszones aan de Lage Vaart waar je het gehele jaar mag nachtvissen. Hier heb je dan ook een Nachtvispas voor nodig...

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 maart 2010 23:52:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

michaelutc  
#22 Gepost : woensdag 3 maart 2010 01:08:09(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

2 nachtvis zones dat wist ik zelf ook niet,tegenwoordig krijg je dat steeds meer hieer in de buurt hebben ze ook al bepaalde wateren met en nachtvis zone
vang ze !!!
michaelutc  
#23 Gepost : woensdag 3 maart 2010 10:39:18(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

en om nog even iets bijtevoegen van wat jij zij,bij ons op en gedeelte zit ook en bak vast aan het kanaal waar constant ook de zelfde vis blijf hangen op en heel mooi gewicht ,en die wordt ook elke x op gejaagd door andere,dan wordt ie zo weer en tijd niet gevangen krijg je van ow hij is weg enz enz gaat er weer na en tijd iemnad zitten en hij wordt gevangen en boem gooi er ma geen bollie meer in want de plek is bezet ,gelukkig is dat niet overal zo ma met kanaal vissen heb je dat wel.
vang ze !!!
ronpothuizen  
#24 Gepost : woensdag 3 maart 2010 20:43:24(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Nee Michael dit is niet het A.R.kanaal,maar de Brielse Maas.Hier heb je vooral met trekvis te maken,die niet al te lang op de stek zullen blijven.Wel weet je ze makkelijk op je stek te krijgen door om de dag te voeren.Ik heb meegemaakt dat ik elke sessie en dat wekenlang,1 karper op de mat kreeg.Ben toen 2 weken op vakantie gegaan,en dacht het weer op te pakken door weer de stek aan te voeren.Doordat ik dus 2 weken niet meer gevoerd had kreeg ik geen karper meer op de stek,en ben toen gestopt en ergens anders begonnen.
michaelutc  
#25 Gepost : donderdag 4 maart 2010 12:01:46(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

oke dat van stoppen en weer opbouwen kan soms werken ma niet altijd dat heb ik hier dus ook en x gedaan en het was meteen afgelopen
vang ze !!!
michaelutc  
#26 Gepost : vrijdag 5 maart 2010 10:32:26(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

nog iemannd die op het ar kanaal vist
vang ze !!!
Erwin  
#27 Gepost : vrijdag 5 maart 2010 11:20:59(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Zoals ik al aangaf, ben ik zo af en toe te vinden aan de lage vaart. Voor mij een fantastische plek om even heerlijk een nachtje bij te komen. Prachtige natuur.....rust.....en veel karper.

Veel hoef je ook niet bij je te hebben. Mais voldoet, als je maar voldoende bij je hebt. 20 liter is na een goeie nacht zo op. Zoek een onderbreking in het kanaal, als een keerpunt, overhangende bomen, rietkragen enz. Maak een lange strook (ongeveer 10 meter lang) van mais en verdeel hierover je hengels. Bij aankomst kan ik al gemakkelijk 5 kilo voeren. Wanneer je gaat vangen, blijf voeren. Op deze manier houd je de vis op zijn plek. Een klein beetje een schol heeft dit namelijk zo weg.

Hard werken dus, maar in het verleden heb ik op deze manier nachten meegemaakt van meer dan 20 runs!!! Helaas is dat tegenwoordig bijna niet meer mogelijk door toch de hoeveelheid vissers en dus dressuur, maar nachten van 10 vissen komt nog wel voor! Meestal kun je ook leuke verrassingen verwachten als flinke graskarpers. Kortom.....heerlijk vissen daar!!

Erwin
Carp93  
#28 Gepost : zondag 6 juni 2010 12:57:27(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
wil kanaal vissen in leleystad of dronten weet iemand nog wat ? waar je met landelijke vispas mag zitten ? ( en snachts ) ??
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Carp93  
#29 Gepost : zondag 6 juni 2010 15:16:45(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
kent iemand de snoekbaars ook ? als je van elburg naar dronten rijd ?

zit daar een redelijk karper bestand ?
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.