logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<2345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
michaelutc  
#61 Gepost : donderdag 4 maart 2010 00:53:19(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

oke er zijn geruchten over etang 5 en dan ook wel geruchten niets is zeker we wachten het af wat jij morgen te horen krijgt vaan eurocarpgroep ik was ook zekker verplan me zin op DAT water te gaan zetten en wel voor meerde malen dit jaar ma als ik dit zo hoor tjah wat we doen Moeten we wachten het af, ik zelf visten altijd op abbeylake maar ik vin zelf DAT ik daar klaar ben en alle vissen die ik wou vangen nu wel ongeveer gehad heb, vandaar DAT ik voor etang 5 Gekozen had, Moeten we weer anders en andere water gaan zoeken, ben afgelopen jaar ook geweest, zelfs na manupaire via visser vakantie servive was prima ma het water beviel me niet, zo heb elke betaal water wel wat, ma vooravond terug te komen op 5 etang ik hoop DAT dit niet zo is natuurlijk erg voor de eigenaar DAT sterven ziek is maar hoop toch wel DAT we nog onze lijnen nat Kunnen maken op etang 5
vang ze !!!
steef zenden  
#62 Gepost : donderdag 4 maart 2010 11:08:50(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik kreeg te horen dat het niet meer mogelijk is om op etang 5 te vissen ....
dus ben drastisch op zoek naar een nieuw water voor ons weekend
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#63 Gepost : donderdag 4 maart 2010 11:51:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Helaas etang 5 is gesloten.............
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

michaelutc  
#64 Gepost : donderdag 4 maart 2010 12:00:31(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

echt jammer dat het zo is glukkig had ik nog niet geboekt jij wel toch steef,krijg je je wel je geld terug ?
ik hoop dat het in de toekomst wat beter wordt geregeld dat etang 5 en dan we er dan wel met plezier heen kunne gaan want zo te zien was het wel en schitterend water met waarschijnluk met en record vis
vang ze !!!
steef zenden  
#65 Gepost : donderdag 4 maart 2010 12:01:30(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Michael heb je net een pb gestuurd....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

michaelutc  
#66 Gepost : donderdag 4 maart 2010 12:29:21(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

ik heb het gezien jou pb is onderweg
vang ze !!!
Frank Penning  
#67 Gepost : donderdag 4 maart 2010 18:50:29(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

hou de engelse sites eens in de gaten, wellicht is het daar nog wel te boeken...
steef zenden  
#68 Gepost : donderdag 4 maart 2010 20:07:41(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ben al op diverse sites geweest, heel veel doen alleen aan weken of als ze weekenden hebben zijn ze al vol geboekt....
Hallie hallo Frank ik heb Martijn Boerema op jou advies al gemaild en die gaat kijken of er wat te regelen valt, maar dat weet ie pas na die grote karperbeurs in Engeland
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#69 Gepost : vrijdag 5 maart 2010 13:52:56(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb net mijn geld al terug geboekt gekregen, dat is snelle service....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

René  
#70 Gepost : zaterdag 6 maart 2010 14:59:55(UTC)
René


10 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 67

Stephan van Went schreef:
Wij spraken daar Engelse en die hadden jaren op Etang 5 gevist, ze konden ons vertellen dat ze verhuis waren naar de buurman. Daar was het gemiddeld gewicht hoger, de prijs was goedkoper en geen wier. Wat hiervan waar is weet ik niet want ik ben niet wezen kijken Knipoog

Het gras is altijd groener aan de overkant Breede lach/


Ik heb gehoord van een Fransman dat er grote vis van etang 5 naar het water aan de andere kant van de weg is overgezet.

De reden was dat de oude beheerder(die heeft nu die snackbar bij de ingang van het hek) weg moest, omdat de boekingen via ECG gingen. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar het kwam wel vertrouwelijk over.

Ik ben in Juni 3 dagen geweest samen met mijn vader en ik ving 7 vissen die sessie.

Het gemiddelde gewicht van 20kilo klopte niet, maar dat maakte mij niet uit, het gaf me een goed gevoel om daar gevangen te hebben.

Ik zie dat het nu is gesloten, maar ik zou er anders ook niet meer terug naartoe gaan.

Groetjes,

René
René heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
P6120006.JPG
snoekies 007.jpg
Visser Baits www.visserbaits.nl
steef zenden  
#71 Gepost : zaterdag 6 maart 2010 15:46:52(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

rene, bedankt voor de info en trouwens mooie karpers....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Jipi  
#72 Gepost : maandag 4 augustus 2014 18:58:26(UTC)
Jipi


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 9-12-2012(UTC)
Berichten: 10

Er zou ondertussen veel veranderd zijn. Nieuwe eigenaar.
Hoe het met de vissen is gesteld weten we niet, maar er zou één van de voorgaande weken toch een 35kg-plus gevangen zijn.
De prijzen swingen ook de pan uit : 500 euro voor een week !
Iemand nog ander nieuws?
Pluk de dag !!
Berster  
#73 Gepost : dinsdag 5 augustus 2014 10:32:46(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Ik heb er wel goede berichten over gehoord vooral qua gewichten moeten er veel 50ers, 40ers en ook redelijk rond de 60 zwemmen,
maar om daar nou 500 euro per week voor te betalen wordt me te gek. Dan mag er wel compleet voedsel pakket en alles bij zitten dan valt er over na te denken.

Maar geef ze eens ongelijk als blijkt dat het meer toch nog elke week vol zit met vissers die wel 500euro willen betalen,
ik niet in ieder geval..

grt
Bennie  
#74 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 08:19:01(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: Berster Ga naar gequote bericht
Ik heb er wel goede berichten over gehoord vooral qua gewichten moeten er veel 50ers, 40ers en ook redelijk rond de 60 zwemmen,
maar om daar nou 500 euro per week voor te betalen wordt me te gek. Dan mag er wel compleet voedsel pakket en alles bij zitten dan valt er over na te denken.

Maar geef ze eens ongelijk als blijkt dat het meer toch nog elke week vol zit met vissers die wel 500euro willen betalen,
ik niet in ieder geval..

grt
ow ja iedere week volgeboekt?? vraag me af hoe je daar bij komt??Dus... kijk maar eens op Fishermans Holidays daar kan je zien wat er precies vrij is en het is duidelijk te zien dat mensen daar geen 500 euro voor neer gaan leggen hahahaha
loopt toch echt te spuigaten uit ditNee hoor 500 euro voor een water waar je op een houten toilette moet schijten en er niet eens Douches zijn, sorry hoor ik weet dat een echte karpervisser dat niet nodig heeft maar dit is gewoon dikke geldklopperij heb er
geen andere woorden voor!!!Niet eens heb trouwens ook al gehoord dat er deze zomer diverse malen is geblankt Whahahahahahahahahahahahaha en dan 500 euro kwijt hahahahahahahahaBreede lachd d'oh!
Bennie  
#75 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 08:47:47(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
en wat ik nog even kwijt wil is dat ze zeggen we hebben het zo duur gemaakt om het op het water rustig te houden wat daardoor het vangen beter wordt hahaha DIKKE ONZIN!! heeft puur te maken met temperatuur natuurlijkvoedsel en de conditie van de karper
niet altijd alleen maar met de hengeldruk kijk maar naar Villedon waar nog altijd top aantallen gevangen worden ondanks dat het water het hele seizoen zo wat volgeboekt is dat komt daar gewoon omdat die karper een top conditie heeft dus in mijn ogen dik commercieel gelul! en als klapper op de vuurpijl
sturen ze er nog even BART VAN DER SNURK langs om het water nog even te promoten waar heel internet mee vol staat want BART VAN DER SNURK is natuurlijk een proline man en dus een topvisserBreede lachd dus mensen boeken dit water hier heeft namelijk van der snurk gevist dan moet het wel een goed water zijn!! sorry hoor ben misschien lastig maar dit moest ik toch echt even kwijt Schamen
Tip! mensen laat je niet gek maken er zijn zat waters waar je veel minder betaald en waar ook net zo'n dikke zwemmen!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 augustus 2014 08:55:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks Bennie is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Peter D op 19-8-2014(UTC)
thimon  
#76 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 14:45:27(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: Bennie Ga naar gequote bericht
en wat ik nog even kwijt wil is dat ze zeggen we hebben het zo duur gemaakt om het op het water rustig te houden wat daardoor het vangen beter wordt hahaha DIKKE ONZIN!! heeft puur te maken met temperatuur natuurlijkvoedsel en de conditie van de karper
niet altijd alleen maar met de hengeldruk kijk maar naar Villedon waar nog altijd top aantallen gevangen worden ondanks dat het water het hele seizoen zo wat volgeboekt is dat komt daar gewoon omdat die karper een top conditie heeft dus in mijn ogen dik commercieel gelul! en als klapper op de vuurpijl
sturen ze er nog even BART VAN DER SNURK langs om het water nog even te promoten waar heel internet mee vol staat want BART VAN DER SNURK is natuurlijk een proline man en dus een topvisserBreede lachd dus mensen boeken dit water hier heeft namelijk van der snurk gevist dan moet het wel een goed water zijn!! sorry hoor ben misschien lastig maar dit moest ik toch echt even kwijt Schamen
Tip! mensen laat je niet gek maken er zijn zat waters waar je veel minder betaald en waar ook net zo'n dikke zwemmen!



Applause

Helemaal mee eens.

Alhoewel ik Bart van den Hurk dan wel weer enorm mag. Maar dat terzijde. De prijzen slaan werkelijk helemaal nergens meer op.

Doorzetten wordt beloond!
bertkamp  
#77 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 20:38:40(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Wat een kolder Thimon, betaalwater is ok maar alleen als jij het ook kunt betalen ?
Als het mijn put was zou ik ook zoveel vragen, liever 5 koppels die €1000 betalen dan 10 van €500.
Minder hengeldruk = betere vangsten en die prijs schrikt ook nog eens de tokkies af
Carpphoto  
#78 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 21:41:47(UTC)
Carpphoto


15 ponder

Lid sinds: 17-8-2014(UTC)
Berichten: 110
Man
Nederland
Locatie: Gelderland

Bedankjes: 4 keer
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Bert,

Maar klopt dat dan wel? Is de prijs/kwaliteit dan wel goed?
Zijn de accomodaties (als ik dat zo mag noemen) en vissen en vismogelijkheden
dan ook wel het "dubbele" waard?

Nou ben ik geen betaalwater visser (van mij mag iederéén daar vissen),
maar ik zou dit wel overslaan, hoe mooi die accomodaties of zo dan ook zijn, vanwege de prijs.
En nee, ik ben verre van een tokkie. Denk ik Blij
---------------------------------------------
http://carpphotopassion.wordpress.com/
bertkamp  
#79 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 22:42:51(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Het gaat daar puur om het vissen en de vis, accommodatie is bijzaak.
De topvis is tegen de 40 kilo, er zwemmen meerdere 30 kilo vissen en ik weet niet hoeveel 20kilo+.
Het is verder een kale put, de begroeiing vind je daar onder water, op de kant is niet veel te beleven dus voor de mooie stekken hoef je er ook niet heen te gaan.
Dat jij er geen €500 voor over hebt is ok, zelfde geldt voor mij, maar er zijn nou eenmaal de kilo knallers die het er wel voor over hebben.
Dus als de eigenaar mensen zo gek kan krijgen om €500 te betalen heeft hij het goed voor elkaar en groot gelijk, de marktwerking zal wel leren of het werkt of niet.
thimon  
#80 Gepost : dinsdag 19 augustus 2014 23:09:12(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Wat een kolder Thimon, betaalwater is ok maar alleen als jij het ook kunt betalen ?
Als het mijn put was zou ik ook zoveel vragen, liever 5 koppels die €1000 betalen dan 10 van €500.
Minder hengeldruk = betere vangsten en die prijs schrikt ook nog eens de tokkies af


Aan geld geen gebrek hier Like

Ik vind wel van meer betaalwateren dat de prijzen niet in verhouding zijn. Dat heeft niets met financiële gesteldheid te maken.


Doorzetten wordt beloond!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's«<2345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.