logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 09:50:19(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Delftland ziet voorlopig af van het wegvissen van het bestand. Dit komt door alle commotie uit te sportviswereld. Heeft het spammen op het internet toch zin gehadKnipoog

lees hier het artikel


Erwin
Sponsor
steef zenden  
#2 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 10:22:08(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik las het gisteren bij ons op teletekst en had meteen het berichtje op het forum gezet.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#3 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 18:31:41(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Dat is een mooi bericht. Heb het artikel gelezen. Super is dat eerst klaar Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronpothuizen  
#4 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 19:19:01(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Laten we dan maar hopen dat dit echt zo is.Kralingse Plas in Rotterdam was ook niet aangekondigd.
Hier zouden ze dan alleen brasem hebben overgezet naar ander water (als het maar niet mijn water is dan hahahaha)
steef zenden  
#5 Gepost : zaterdag 3 april 2010 23:05:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Het Hoogheemraadschap van Delfland ziet af van het onderzoek naar de invloed van vissen op de waterkwaliteit in kanalen en sloten in de wijk Tanthof West in Delft.

Het Hoogheemraadschap wilde voor het onderzoek vissen uit een aantal wateren halen, om te kijken of de waterkwaliteit hierdoor zou verbeteren. Dit plan stuitte op tegenstand van lokale visverenigingen.

Omdat de visverenigingen gaan over de visstand in de wateren, zal het Hoogheemraadschap het onderzoek niet uitvoeren.
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronpothuizen  
#6 Gepost : zondag 4 april 2010 10:53:30(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Houden zo !!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.