logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 12:34:47(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hallo allemaal

Met de toename van het aantal (vaste) bezoekers worden er ook steeds meer producten aangeboden. Erg leuk omdat de bezoekers op deze manier een "koopje" kunnen scoren. Dit is altijd de bedoeling geweest.

Toch merken wij dat sommige mensen misbruik maken van onze 'gastvrijheid' door het topic 'aanbod' gebruiken als een verlengstuk van hun (web)winkel. Wij willen jullie erop wijzen dat commerciële verkoop niet meer wordt getolereerd.

Wij zien -vanwege de goede sfeer- veel dingen oogluikend toe, maar dit is niet eerlijk tegenover onze adverteerders en in strijd met onze huisregels.

De topics die er nu staan mogen blijven bestaan maar we zullen er in de toekomst strenger letten en de topics verwijderen die wij te commercieel vinden.


Mocht je na aanleiding van dit bericht vragen hebben dan kan dit via een PM.

M.v.g. Erwin van Hensbergen




Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 augustus 2012 13:39:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
luuk  
#2 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 19:03:59(UTC)
luuk


15 ponder

Lid sinds: 11-6-2011(UTC)
Berichten: 187

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Like .
one life live it
Lodewijk  
#3 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 19:39:18(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
goeie zaak erwin!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Ron van Houtum  
#4 Gepost : zondag 12 augustus 2012 16:54:14(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Eindelijk rust
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Mister X  
#5 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 15:01:38(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@Frank Avezaat Graag zou ik mijn topic geopend willen zien! Laat 1 ding duidelijk
zijn heb geen webwinkel, commercieel zijn is dus totaal geen sprake. Niet de 1e keer
dat ik spullen aanbied op het forum. Graag even lezen wat timvanzanten heeft gezegt!

Houd wel degelijk rekening met de regels, begrijp jouw beslissing niet graag reactie!

Reactie van Tim.

Ik begrijp wel dat andere forums hier moeilijk over kunnen doen Jowan. Je bent natuurlijk gewoon bezig met eigenbelang en je doel is commercieel. Dit is in strijd met veel policy's die op forums worden gehanteerd inclusief Carpfeeling. Toch gedogen wij het zolang het maar niet uit proporties gaat lopen. Gewoon doorgaan Jowan dus. Door kleine prijsjes help je anderen. Zolang het aanbod topic maar geen complete webshop wordt vol met nieuwe producten, vind ik het best.

Het gaat hier om 2 advertenties waar hebben wij het over? Lees de reactie op mijn
topic PB Sand Lizard help hier toch echt mensen! Waarom wordt dat topic niet geloten
en deze wel? Het zijn 2 soorten onderlijn materiaal, kan moeilijk alles samenvoegen!

Graag een reactie van een CF lid niet eens met de beslissen, hoe gaan wij dat oplossen Think

Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 15:10:52(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

diesel  
#6 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 15:16:05(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Erwin schreef:
Hallo allemaal



De topics die er nu staan mogen blijven bestaan




M.v.g. Erwin van Hensbergen






lijkt me duidelijk jowanLike
groet erik
Mister X  
#7 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 15:28:24(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@diesel Nee begrijp het nog niet heb GEEN (web)winkel. Totaal geen sprake van commerciële belangen Niet eens
timvanzanten  
#8 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 17:37:05(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
@ Jowan: wat ik heb geschreven was voordat dit nieuwe beleid werd ingevoerd. Dit is dus niet meer van toepassing. Verder hebben we overleg gepleegd over wat wel en niet toegestaan zal worden in het aanbod topic. Hierdoor is jouw laatste topic gesloten. Je vorige topic was voordat het beleid inging en bleef dus open. We willen het niet stimuleren dat allerlei groothandels,fabrikanten en/of particulieren nieuwe bulkgoederen gaan verkopen. Dit is namelijk geen commerciële instelling. Je begrijpt hopelijk ook dat we niet van iedereen die een product te koop aanbiedt in het aanbodtopic, we een KVK gaan vragen. daarom dat deze regels algemeen gelden en dus ook voor particulieren.

Mister X  
#9 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 17:52:06(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Kort gezegt bied ik een beperkt aantal klosjes aan is het geen probleem. Maar wanneer
in bulk wordt verkocht is het een probleem! Met andere worden moet ik jullie betalen
wil ik een grote partij verkopen. Omdat PB bij jullie een sponsor is lopen zij nu
inkomen mis! Begrijp heel goed hoe de vork in de steel zit, dat is jullie goed recht
wil het wel gezegt hebben. Het kleine beetje wat ik verdien nemen jullie mij uit de
mond. Wordt hier niet rijk van mijn intentie is altijd geweest mensen helpen. Jij als
geen ander moet dat weten hebt ook spullen bij mij gekocht. Begrijp wel als iedereen
het zelfde gaat doen als mij wordt het een zooitje. Helaas moet ik hier aan geloven Teleurgesteld

Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 17:53:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#10 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 17:56:34(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
PB products heeft hier als sponsor zijnde niks mee te maken. Verder maak je zelf kenbaar bij de verkoop van het onderlijn materiaal dat je 186 rolletjes op voorraad hebt. Dit was lijkt me niet voor eigen gebruik. je doel dus was om geld te verdienen.Daarom geldt ook deze reden voor jouw Jowan. Verder is het niks persoonlijks en hoop ik dat je evengoed nog van je rolletjes afkomt!
Mister X  
#11 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 18:08:02(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Contact gehad met Erwin via PM kort gezegt het is niet ok richting PB. Vindt dat maar
een slap excuus heeft idd niets met mij te maken. Het is mij wel duidelijk waarom ik
het aantal vermeld niets te verbergen, uiteindelijk wordt het allemaal verkocht. Met
andere woorden moet minder opgeven dan werkelijk aanwezig! Laat 1 ding duidelijk zijn
handel ik ECHT uit eigenbelang, schroef ik de prijs wel op! Kom ik weer terug op jou
1e post in mijn topic, PB Sand Lizard (Door kleine prijsjes help je anderen). Heb ook
niet alle handel op CF staan, omdat dat in strijd is met de regels. Laat het hierbij
heeft blijkbaar totaal geen zin wat ik zeg. Los van mijn situatie vind ik het wel een
goede zaak voor mensen die wel misbruik maken. Wat stelt 2 jaar track record voor Teleurgesteld

Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 18:20:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Tijgernootje  
#12 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 18:31:11(UTC)
Tijgernootje


20 ponder

Lid sinds: 5-5-2012(UTC)
Berichten: 311

Ik vind de drukte op het aanbod forum wel leuk, kan ik lekker alle aanbiedingen doorspitten.
Is toch veel leuker dan dat er een aanbod komt 1x per week?

Jowan verkoopt vele dingen, natuurlijk verdient Jowan er een heel klein beetje aan, maar laten we eerlijk zijn: Jowan maakt vele mensen hier blij met de leuke aanbiedingenBlijb
Henk Haarlem  
#13 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 18:55:44(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik stoor me eerder aan 1ste post advertentie'sNiet eens hier, dan aan die van Jowan.Like
Dat ff gezegd hebbende.Whistle
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Temmer  
#14 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:29:57(UTC)
Temmer


20 ponder

Lid sinds: 14-2-2011(UTC)
Berichten: 199

kan de streep niet getrokken worden bij KvK inschrijving?

ja = (web)winkel
nee = particulier/hobbymatig

Dus...
diesel  
#15 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:20:33(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Henk Haarlem schreef:
Ik stoor me eerder aan 1ste post advertentie'sNiet eens hier, dan aan die van Jowan.Like
Dat ff gezegd hebbende.Whistle



+1Like
groet erik
Tijgernootje  
#16 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:21:44(UTC)
Tijgernootje


20 ponder

Lid sinds: 5-5-2012(UTC)
Berichten: 311

Inderdaad, ik denk dat we ons meer zorgen moeten maken over mensen die een account maken om wat te verkopen en nooit meer terug komen om wat op het forum te posten.
leen  
#17 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:38:48(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Tijgernootje schreef:
Inderdaad, ik denk dat we ons meer zorgen moeten maken over mensen die een account maken om wat te verkopen en nooit meer terug komen om wat op het forum te posten.


Ik ben het ermee eens. Wat er echter over het hoofd wordt gezien (ten onrechte!) is de relatie die het CF-team met de sponsors goed wil houden. En dat is naar mijn mening VEEL belangrijker dan wat wij ervan vinden. Of sponsoren wij Carpfeeling ?? ;-).
Mister X  
#18 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:43:51(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Bedankt voor jullie reactie's Like Hoop dat het iets oplevert? Vandaag keihard op mijn
billen gebrandmerkt "Commercieel" behoorlijk pijnlijk! Niet goed voor mijn Emoties Verdrietig

PS: Hoop dat meer mensen een goed woordje willen doen, die bij mij iets gekocht hebben Teleurgesteld

Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 23:55:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

PascalP  
#19 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 00:06:52(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

Het staat toch onder het topic aanbod?
Snap dat er niet hele webwinkels moeten worden aangeboden maar die koopjes van jowan?
Daar doet toch echt iedereen zijn voordeel mee? PB verdient zijn geld en kan wanneer jowan geen klosjes meer heeft misschien meer aan deze mensen verkopen door goede reacties van het materiaal.

Maar snap ook wel weer dat de winkels die deze site sponseren het minder prettig vinden. Maarja die kunnen na de verkoop van de klosjes van jowan misschien ook weer door goede reacties meer verkopen.

Maarja als cf hierdoor gaat lijden omdat ze de regels niet naleven. Dan moeten ze dit zeker stoppen want zij moeten hier zeker niet van gaan lijden.
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
Frank Avezaat  
#20 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 01:28:18(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Mannen,

ik begrijp eerlijk gezegd de commotie niet. Het is een punt dat al vanaf het begin in de huisregels staat vermeld. Afgelopen week hebben we een duidelijk statement afgegeven middels het sticky bericht van Erwin. We kunnen hierin dan geen uitzonderingen maken door het bij een aantal mensen wel toe te staan omdat ze andere bedoelingen zouden hebben.

Hoe je het ook went of keert, de verkoop van Jowan is gericht op het verdienen van geld en dus commercieel. Dit is niets persoonlijks naar Jowan.

Ik hoop op jullie begrip hierin en ga er van uit dat we het niet verder hoeven toe te lichten.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.