logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#21 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 06:35:54(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Dus jowan mag alleen verkopen/reclame maken als hij sponsoring betaald?
En dus geen uitzonderingen??!!

Dus word er geen (sluik)reclame meer getolereerd van Markerworld?

Wat kost dat nou zo'n sponsoring?
Ik doneer 5 euro voor de sponsoring voor Jowan's Budget tackle





Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Dimitrie1975  
#22 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 09:31:15(UTC)
Dimitrie1975


15 ponder

Lid sinds: 29-2-2012(UTC)
Berichten: 102

Frank Avezaat schreef:
Mannen,


Hoe je het ook went of keert, de verkoop van Jowan is gericht op het verdienen van geld en dus commercieel. Dit is niets persoonlijks naar Jowan.

Ik hoop op jullie begrip hierin en ga er van uit dat we het niet verder hoeven toe te lichten.



Nu ben ik misschien een leek in alles maar als ik 2 sets op aanbod heb staan dan is voor mij ook de bedoeling om er zoveel mogelijk geld uit te halen.. ik bedoel als ik geen geld wilt terug verdienen kan ik de sets wel aan de kant van weg zetten.. dus als ik jou comment leest is iedreen die iets op aanbod heeft staan commercieel bezig.. we proberen allemaal geld te vangen en er beter van te woorden.. ok ik zou het wel weer fout zien maar moest het even kwijt.
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
timvanzanten  
#23 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 09:58:03(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
@ Temmer: het zou voor ons aardig wat werk zijn om elke aanbieder te controleren naar een KVK. Daarnaast kunnen bedrijven via particulieren nog steeds verkopen.
@ Ron: Het heeft niks te maken met het betalen van sponsoring. Als sponsor heb je ook niet het recht om zomaar handel op grote schaal aan te bieden in het aanbod topic. Verder hebben de meeste leden wel sluikreclame in hun ondertitel wat we gedogen.
Mister X  
#24 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 10:38:11(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Weet je waar ik mij aan stoor dat niemand contact met mij heeft opgenomen via PM!

Voorbeeld: Jowan zou je het een en ander willen verwijderen, omdat het in strijd is
met de nieuwe regels. Nee hoor gelijk topic sluiten mij een brandmerken geven, in de
verwachten dat ik mij hierbij neer ga leggen. Blijkbaar lezen jullie mijn berichten
niet zet mijn hele handel niet in aanbod, omdat ik juist rekening houd met de regels!

Spontaan reageren CF leden in mijn verdedigen, omdat hij/zijn benadrukt wat ik probeer
duidelijk te maken NIET COMMERCIEEL BEZIG! Wordt hier in een hoekje gedrukt tussen
mensen waar ik niet bij hoor! Blijkbaar niet de enige met de zelfde gedachte, anders
bekrachtigen leden jullie CF standpunt wel! Hoop dat ons betoog democratisch helpt Teleurgesteld

PS: Blijkbaar zegt mijn ondertitel niet genoeg!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 18:11:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#25 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 10:49:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Beste mensen.

Je moet je voorstellen dat je heel lastig onderscheid kunt maken. Jowan is een aardige kerel. Komt hier al een hele tijd en biedt leuk materiaal aan voor een goede prijs. Hier profiteren wij allemaal van.

Echter koopt hij het wel "groot" in om hier op het forum te koop aan te bieden. Dit is handel. Of je nou een KVK hebt of niet.
We hebben dit een hele tijd door de vingers gezien (gedoogd) maar aangezien het steeds drukker wordt en veel mensen misbruik maken van het aanbod topic moeten we hier één lijn in trekken. Het kan niet zo zijn dat Jowan wel en andere niet mogen. Dit schept verwarring en uiteindelijk frustraties.

M.v.g. Erwin
Erwin  
#26 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 10:59:10(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
@Jowan. Een brandmerk geven? Dat valt toch wel mee Jowan. We hebben het topic pas gesloten nadat jij weer een nieuwe had aangemaakt. Als we alles altijd eerst moeten 'overleggen' voordat we iets op slot kunnen zetten raken we toch alle controle kwijt?

Ik vind het alleen niet netjes van je dat je andere mensen tegen ons opzet door hier zo tegen aan te schoppen. Wij hebben regels en daar heb je je aan te houden. Voor de rest zijn wij hele aardige mensen en mag hier heel veel ... Dat moet jij weten ...Knipoog

Het is niets persoonlijks Jowan. We proberen alles alleen in goede banen te lijden.

M.v.g. Erwin
Johan Krenger  
#27 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 11:42:17(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
@Jowan

Ik heb deze topic ook een beetje gevold en kan mij het standpunt van CF crew wel indenken.
Je hebt altijd top aanbiedingen echter als je ineens zoveel tegelijk gaat aanbieden dan lijkt het teveel op "handel" i.p.v. een aanbieding.

Verder wil ik je nog meegeven dat je ook enigszins uit moet kijken hoeveel en op welke manier je spulletjes aanbied, ook de fiscus (Belastingdienst) kan intresse hebben in mensen die "veel" aanbieden via bv. Marktplaats.

Zie onderstaande link voor een voorbeeld van iemand die zo door de mand is gevallen...

http://vannu.nl/nieuws/f...us-speurt-op-marktplaats
diesel  
#28 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 11:46:17(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Ron van Houtum schreef:

En dus geen uitzonderingen??!!

Dus word er geen (sluik)reclame meer getolereerd van Markerworld?



toevallig nog 1 van de stafleden vorige week een mailtje gestuurd waarom het word geaccepteerd waarom steeds meer mensen reclame maken in avatar of onderschrift......
want behalve markerworld zijn er wel een stel meer ....
zwaar irritantNiet eens

GEEN reactie op terug gehad....

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 12:04:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
timvanzanten  
#29 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 12:01:26(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Aan wie was dat Diesel?
diesel  
#30 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 14:15:49(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

timvanzanten schreef:
Aan wie was dat Diesel?


inmiddels opgelostBlijb Blijb
groet erik
Mister X  
#31 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 18:40:04(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Erwin schreef:
@Jowan. Een brandmerk geven? Dat valt toch wel mee Jowan. We hebben het topic pas gesloten nadat jij weer een nieuwe had aangemaakt. Als we alles altijd eerst moeten 'overleggen' voordat we iets op slot kunnen zetten raken we toch alle controle kwijt?

Kan heel kort zijn volgens jullie ben ik commercieel bezig, daar heb ik een probleem
mee. Wat de regels betreft zie mijn vorige post, houd hier wel degelijk rekening mee!

Vindt dit een uitzonderlijk geval het is toch een kleine moeite, mij even een PM te
sturen. Had ik het topic respectvol verwijderd 5 seconde klaar is kees! Waar het mij
om gaat is respect, respecteer de regels (goed fatsoen) normaalste zaak van de wereld!


Ik vind het alleen niet netjes van je dat je andere mensen tegen ons opzet door hier zo tegen aan te schoppen. Wij hebben regels en daar heb je je aan te houden. Voor de rest zijn wij hele aardige mensen en mag hier heel veel ... Dat moet jij weten ...Knipoog

Never nooit heb ik mensen tegen jullie opgezet, reactie zijn spontaan van de mensen
zelf gekomen! Waar het mij om gaat is klopt het wat ik denk, leden bekrachtigen dat
thats it! Het is blijkbaar niet mogelijk de regels aanscherpen? Jullie zijn hier in
standvastig (niet alle regels zijn perfect)! Voel mij verslagen het is genoeg geweest
mij en jullie kijk op de zaak is duidelijk. Mans genoeg leg mij bij deze hierbij neer!


Het is niets persoonlijks Jowan. We proberen alles alleen in goede banen te lijden.

Hier verschillen wij duidelijk van meningen!

M.v.g. Erwin

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 19:04:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X  
#32 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 19:00:19(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Johan Krenger schreef:
@Jowan

Ik heb deze topic ook een beetje gevold en kan mij het standpunt van CF crew wel indenken.
Je hebt altijd top aanbiedingen echter als je ineens zoveel tegelijk gaat aanbieden dan lijkt het teveel op "handel" i.p.v. een aanbieding.

Verkoop nu bijna 1 jaar onderlijn materiaal, heeft geen 1 AD in aanbod gestaan m.b.t
klosjes lijn. Reden voor het plaatsen toe aan mijn laatse "partij" klosjes. Kan hier
wel sniekie over gaan doen, wil dat niet gaat tegen mijn principes in! Wil het hier
bij laten bedankt voor je reactie. Veel energie gestoken wat weinig heeft opgeleverd!


Verder wil ik je nog meegeven dat je ook enigszins uit moet kijken hoeveel en op welke manier je spulletjes aanbied, ook de fiscus (Belastingdienst) kan intresse hebben in mensen die "veel" aanbieden via bv. Marktplaats.

Verkoop niet in dozen meestal 1 a 2 klosjes per keer, soms met uitzondering meer maar
dat gebeurt niet veel. Niet commercieel bezig anders had ik al lang iemand op bezoek
gehad. Wordt hier absoluut niet rijk mee, mijn intentie is en blijft altijd mensen helpen!


Zie onderstaande link voor een voorbeeld van iemand die zo door de mand is gevallen...

Zie mijn ondertitel!

http://vannu.nl/nieuws/f...us-speurt-op-marktplaats

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 19:03:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Henk Haarlem  
#33 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 21:06:59(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
@ CF crew, Ik heb begrip voor jullie standpunt en respecteer uiteindelijk jullie besluit, maar dan niet alleen Jowan aanpakken maar dan iedereen die de regels overtreed hier, en daar zijn er al een paar van genoemd, heb diverse avatars gezien die een merk dragen, iets wat ook niet mag in regelement. schunnig taal gebruik bij Arnee zijn voorstel topic, zag wel dat zijn topic was verwijdert maar hij niet, of mogen we zonder straf zo gaan praten tegen elkaar?
Niet iemand maar allemaal over één kam scheren AUB.

En indien de "sluikreclame" onder aan mijn handtekening niet gepast is verwijder ik hem meteen.

Mvg Henk.


@ Jowan volgende keer in aanbod zetten " interessante dingen te koop, pm of mail me voor de lijst " en met copy past heb je niet veel werk.Tik 'm aan!

Of iedereen die Jowan een warm hart toedraagt mail je gegevens voor een nieuwsbrief.Breede lachd ( alleen doen als Jowan dit een goed idee vind natuurlijk )Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 21:14:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
timvanzanten  
#34 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 21:38:49(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Bedankt voor reactie Henk en Jowan. Ik zelf heb ook in het verleden gekocht bij Jowan en hij heeft zijn zaakjes netjes op orde. Dit getuige ook het aantal positieve reacties op zijn verkoop. zoals we al stelden is het niet persoonlijk op Jowan gericht. Er zijn er zat die aanbieden puur en alleen uit handel. We zijn dan ook in overleg of we niet schoon schip moeten gaan maken op het gehele forum. Dus ook avatars en onderschriften. Als we dit besluiten dan hoop ik dat we begrip krijgen van jullie dat dit langer kan duren. we hebben immers meer dan 10.000 geregistreerde accounts.
Henk Haarlem  
#35 Gepost : donderdag 16 augustus 2012 22:27:12(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
timvanzanten schreef:
10.000 geregistreerde accounts.


De nullen deleten, zijn inschrijvers voor foto van de maand stemmers, die via sociaal media worden opgeroepen om voorkeur stem uit te brengen, ( wel ff inschrijven en dan nooit meer hier komen.)Kijk maar eens hoe belachelijk sommige namen en steden er bijstaan.
Dan gaat het snel, dat opschonen.

Of ff een bericht op CF zetten, wie niet reageert delete.

Of toch maar de drempel iets hoger leggen.Dus...
Op zijn minst een aanspreek naam verplichten, zodat we met respect elkaar kunnen aanspreken.
Een nickname ben ik voor maar dan als handtekening bv. of vice versa.

En zoals eerder eens is aangekaart, na een paar topic plaatsing dan pas aanbod, zeker eerst na voorstellen, zodat je weet met wie je te maken heeft.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 22:37:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
ericesv  
#36 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 12:44:13(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
beste carpfeeling moderators en eigenaren,

ik denk dat iedereen best wel een gevoel heeft bij jullie beslissing,en deze kan begrijpen.
echter zijn hier diverse bedrijven geweest die geen advertentie neerzette maar keer op keer reclame maken op dit forum.
dit wordt dan keer op keer afgedaan met een foei dat mag je niet meer doen , even later gebeurt het toch weer en volgt weer een foei stoute jongen.
zo kan ik nog wel even door gaan , jullie hebben daar zelfs sponsors van deze site door verloren.
als je regels maakt moet je ze ook uitvoeren zonder aanziens des persoon.
iemand die iets aanbied wat op geen enkele webshop van hem te vinden is moet toch kunnen.
ook ik bied hier wel eens iets aan en ja ik heb een webshop maar zal de aanbiedingen hier altijd gescheiden houden van artikellen die in mijn webshop aangeboden worden.
leden van dit forum met een eigen webshop die duidelijk zichtbaar is in hun avetar vindt ik niet kunnen als zei deze site niet sponsoren.

Geachte heren van carpfeeling ik weet zeker dat jullie weten wat ik bedoel,wat je er mee doet is aan jullie ,wellicht dat je er een sponsor mee terug krijgt
als karpervissen je passie is .
timvanzanten  
#37 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 13:37:22(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Beste Eric,

Allereerst bedankt voor je reactie. Zoals ik hierboven al zei zullen we schoon schip moeten gaan maken. Dit betekent zowel voor avatars, onderschriften als andere op handelgerichte topics in aanbod. Als we ons met zijn allen hiervoor inzetten en elkaar erop wijzen dat moet dit heel snel kunnen.
leen  
#38 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 17:05:08(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
timvanzanten schreef:
Beste Eric,

Allereerst bedankt voor je reactie. Zoals ik hierboven al zei zullen we schoon schip moeten gaan maken. Dit betekent zowel voor avatars, onderschriften als andere op handelgerichte topics in aanbod. Als we ons met zijn allen hiervoor inzetten en elkaar erop wijzen dat moet dit heel snel kunnen.


Wie het nu niet begrijpt, zal/wil het nooit begrijpen. Dit is jullie uitspraak en daar zullen we het mee moeten doen. Duidelijker kunnen jullie niet zijn.

Slotje erop?
timvanzanten  
#39 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 17:10:01(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
een slotje lijkt mij prima! Mocht iemand nog willen reageren dan hoor ik dit wel per PM.

Gr. Tim,
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.