logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#1 Gepost : vrijdag 2 april 2010 12:54:30(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Ten eerste iedereen bedankt voor de LACH! De teller staat nu bijna op 500!! Ik heb het natuurlijk over de blog van de 100pond Wereldrecordkarper van vanochtend!

Klinkklare onzin natuurlijk. Maar goed genoeg dat er toch heel wat mensen via hier en de Karpermaffia er vol ingetuind zijn.

Gelukkig waren er, vooral uit mijn directe omgeving, ook genoeg vissers die het meteen door hadden. Ja, als je mij langer dan vandaag hebt meegemaakt dan kan je er donder op zeggen dat je ook wel eens voor de gek bent gehouden… Noem het de aard van het beesje! Alijn Danau zat natuurlijk, als Hardcore Rainbow-visser & “Shimi-collega“, vanaf de eerste minuut in het complot. En geloof mij we hebben er net nog hartelijk om kunnen lachen…

“Hopelijk geloven jullie mij in ieder geval wel als het echt zover is!?“

Nogmaals Dank!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : vrijdag 2 april 2010 12:55:29(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
blij dat die grapjesdag weer voorbij is zeg pfffffff
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
timvanzanten  
#3 Gepost : vrijdag 2 april 2010 16:55:41(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ta, vind het ook allemaal heel flauw. echt weer het niveau van likmevessie!! die grap was zo flauw dat ik me afvraag of er uberhaupt om gelachen kan worden. wel moet ik toegeven dat we ook allemaal veels te serieus zijn. tegenwoordig kan er ook geen lachje meer vanaf in onze karperwereld. een grapje op zijn tijd moet dus wel kunnen.
Tim_Ellerman  
#4 Gepost : vrijdag 2 april 2010 18:50:19(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

idd.. een beetje meer lol mag soms wel ja!Breede lach

Kan er wel om lachen,iedereen wil het gelijk checken enzo.. brengt aardig wat commotie met zich mee zo!Breede lach leuk haha..
Groetjes, Tim

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.