logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Dennis Hessels  
#1 Gepost : zaterdag 17 april 2010 19:10:06(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Afgelopen zondag ben o.a. ik gecontroleerd in Zwolle. Ik zat op een water waarvoor de Hengelsport Zwolle een 3e hengelvergunning heeft uitgegeven......... maarja die had ik dus niet (bij me). De sanctie, € 200 volgens de controleur, ik gebruik het woord 'volgens' omdat het OM zegt dat een 'peur of meer dan twee hengels' € 130 kost en op 'verboden water met meer dan 2 hengels' € 200. Wie weet dit? Uiteraard eigen schuld, dikke bult!

Tevens ben ik benieuwd wie er ook ooit een boete heeft gekregen tijdens het vissen, relaterend aan het vissen uiteraard.
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : zaterdag 17 april 2010 20:00:39(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat is lullig. Goed, ik heb er door de jaren heen ook al een aantal mogen betalen. Vissen op plekken waar het niet mag, buiten het seizoen nachtvissen......

Ik heb geen idee hoe het met jou kwestie zit.....volgens mij ligt het vaak aan "de bui van de controleur" waarmee ze je beboeten....in feite zouden ze je kunnen pakken voor het niet hebben van een vergunning en de 3e hengel.

Erwin
Lodewijk  
#3 Gepost : zaterdag 17 april 2010 21:26:54(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb ook een boete gekregen whehe
maar goed dat wist je al Knipoog


erwin hoe bevallen je stokken btw!!??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#4 Gepost : zondag 18 april 2010 11:20:30(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Kan er nog niet zo veel over zeggen loedel...Nog maar 1 keer mee gevist. Ze smijten in elk geval erg goedKnipoog
Wilko  
#5 Gepost : zondag 18 april 2010 14:20:09(UTC)
Wilko


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 94

Hessels schreef:
Afgelopen zondag ben o.a. ik gecontroleerd in Zwolle. Ik zat op een water waarvoor de Hengelsport Zwolle een 3e hengelvergunning heeft uitgegeven......... maarja die had ik dus niet (bij me). De sanctie, € 200 volgens de controleur, ik gebruik het woord 'volgens' omdat het OM zegt dat een 'peur of meer dan twee hengels' € 130 kost en op 'verboden water met meer dan 2 hengels' € 200. Wie weet dit? Uiteraard eigen schuld, dikke bult!

Tevens ben ik benieuwd wie er ook ooit een boete heeft gekregen tijdens het vissen, relaterend aan het vissen uiteraard.


Ik zou een keer een boete krijgen vanwege vissen zonder juiste vergunning, zat in een rolstoel vanwege een gebroken been. Ik moest mijn identiteitbewijs uit de auto halen en moest daarvoor een trap op. Een maat heeft me die trap op en zo strompelde ik richting de auto. De boa zwichtte en zei "laat maar zitten die bekeuring, over een uur ben ik terug, zorg dat je dan weg bent"

Ze hebben wel gevoel... het zit alleen goed verstopt
Martijn Dikken  
#6 Gepost : maandag 19 april 2010 14:59:58(UTC)
Martijn Dikken


5 ponder

Lid sinds: 14-4-2010(UTC)
Berichten: 15

wat een tuig zeg, derde hengel echt crimineel man:-"

heeft Nash al een rolstoel en gips in zijn assortiment?Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
UnknownOceanSpiders 0.0
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.