logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : donderdag 29 april 2010 14:33:33(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

hallie hallo

Volgend jaar wil ik een nieuwe voerboot of een rubberboot gaan kopen, ben nog aan het twijfelen....
Qua voerboot heb ik er wel een paar in gedachte: de Viper Storm of de Viper ranger,The Navigator, Anatec Catamaran
Nou is er zoveel informatie te vinden over rubberboten en electro moteren dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
De rubberboot moet makkelijk te vervoeren zijn en dus oprolbaar zijn. qua grote heb ik het liefst rond de 240 of 270. maar er zijn zoveel verschillende types (vooral met diverse bodems, heb wel liever eentje met vlonderbodem )
En welke electro motoren past er dan het beste bij?
Ik heb een maximum prijs in gedachte 1200,- euro voor de rubberboot en electromotor
Dus dacht ik vraag het even de echte experts.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 30 april 2010 00:11:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
Henk Fonken  
#2 Gepost : donderdag 29 april 2010 17:04:57(UTC)
Henk Fonken


20 ponder

Lid sinds: 11-1-2010(UTC)
Berichten: 337

he steef ik ken iemand die nog een nieuwe boot tekoop heeft volgens mij een jrc rubberboot plus electro motor.
als je intresse hebt neem even contact met me op.
Gr Henk de platte koning.
robbin  
#3 Gepost : donderdag 29 april 2010 22:36:31(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Als je een rubberboot wilt kopen moet je eens naar Vortex kijken.
Maat van mn vismaat heeft er een en is van uitstekende kwaliteit. Ook hebben ze een hele goede service. Kost net zoveel als een beetje voerboot.
Life is a game, fishing is serious
steef zenden  
#4 Gepost : vrijdag 30 april 2010 00:10:48(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Dank je voor het aanbod Henk, maar ik ben pas van plan volgend jaar een nieuwe voerboot of een rubberboot met electromotor te kopen.....
Als ik dat nu zou doen krijg ik problemen met de directeur(mijn vrouw) thuis.
Ik wil eerst wat meer info hebben omtrent de diverse modellen boten en electromotoren, ben trouwens ook nog aan het twijfelen wat ik ga kopen.........
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronpothuizen  
#5 Gepost : vrijdag 30 april 2010 10:11:34(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Steef,als je vaak alleen gaat vissen zou ik voor de voerboot gaan.
Voordeel van een rubberboot is wel ,dat je dan met obstakels kan drillen boven je stek.
Ik gebruik zelf op dit moment een voerboot,omdat ik dat makkelijker vind.
steef zenden  
#6 Gepost : vrijdag 30 april 2010 16:18:52(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb een oude voerboot model baitsweeper 2 al een jaar of 10....
ben aan het denken of deze te vervangen of een rubberboot met electromoter te kopen, twijfel nog........
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.