logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carp95  
#21 Gepost : woensdag 18 augustus 2010 23:58:19(UTC)
carp95


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 6

Erwin schreef:
Hè carp95.

Dat snap. Zo de ken veel meer mensen die er zo over denken, alleen is dit een perfect water voor dit project van de CarpCam. Niet elke lokatie leent zich ervoor. Bovendien hadden we de Cam vorige keer in een openbaar water. Ook een keer leuk het op een btw te doen aangezien er veel mensen graag vissen.


Ik heb totaal geen problemen met iemand die er wel vist ( en veel plezier beleeft ) alleen telt het voor mij anders.

Erwin schreef:
Stuur jij ook een rig op?



?? heb ik iets gemist? is gewoon een knooploze rig ( vroeger had ik daar ooit een tekening van maar sinds ik um blind kan maken is die tekening wegThink
Erwin  
#22 Gepost : donderdag 19 augustus 2010 00:06:36(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Paul Jansen  
#23 Gepost : donderdag 14 oktober 2010 23:57:25(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Weekend van 22/10 ga ik naar het park Weddermeer ik ga daar dan 3 nachten en dagen vissen.
Eens kijken wat het wordt!
Ik heb er iig veel zin in.
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
ronald kingma  
#24 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 11:16:33(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
@ Pajan ;zit je in een huisje of ga je met je tent aan het grote meer


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Andre  
#25 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 15:32:26(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik heb in het verleden veel gevist op het meer. Het meer is ook heel iets anders dan het water in het park. In het meer vissen (althans tegenwoordig) de grotere vissen, waarvan de vis die Hennie post zo ongeveer de grootste moet zijn i guess? die zwommen er overigens toen nog niet, of ik moet mij heel sterk vergissen.

Op een gegeven moment werd het er steeds drukker en dat heeft de beheerder in de gaten gekregen denk ik. Tegenwoordig is het gewoon een betaalwater inderdaad, althans vertoont alle overeenkomsten daarmee. Heb ik niet meteen wat op tegen (mits het allemaal een beetje netjes gebeurd), maar ik ga het er niet voor betalen. Ik verbaasde me toen al dat er zoveel mensen van ver weg kwamen om daar te vissen d'oh!
Paul Jansen  
#26 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 17:04:05(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Nee ik ga in een huisje met mijn vrouw en kinderen.
Mijn jongens hebben ook zin om te vissen.
Ik ben pas met karpervissen begonnen dus de grote doet er voor mij nog niet zo toe als ik maar wat vang dan ben ik al gelukkig.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 oktober 2010 17:05:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
Paul Jansen  
#27 Gepost : zaterdag 23 oktober 2010 21:24:09(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Hallo hier een update van het park Weddermeer.
Ik ben vrijdagmiddag hier aangekomen en drie hengels uitgelegd.
Ik ben met boilies begonnen maar na een nacht geblankt te hebben 's ochtens op nieuw ingegooid maar nu 1 met tijgernoten waar ik zaterdag ochtend een beetmelding op kreeg maar niet doorzette.
Vanavond opnieuw alles ververst maar nu alles op tijger , hoop dat het vannacht nog wat wordt.
Morgen meer van mij.

(o ja ik hoorde van de buren dat er deze week nog maar zeer weinig is gevangen)

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 oktober 2010 21:41:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
Anne  
#28 Gepost : zaterdag 23 oktober 2010 22:32:54(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

thx voor de update, vangze Blij
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
timvanzanten  
#29 Gepost : zaterdag 23 oktober 2010 22:56:13(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
succes nog ff!

ronald kingma  
#30 Gepost : zondag 24 oktober 2010 01:01:13(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
maf is dat er zitten wat jongens uit winschoten en pekela en die vangen momenteel toch echt goed op het weddermeer. (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Paul Jansen  
#31 Gepost : zondag 24 oktober 2010 08:51:23(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Ja dat zal op het meer zelf zijn maar ik vis op het parkwater.
Vanacht een run op 3 hengels ik spring van mijn bed is me rod door de wind gekanteld.
Vanmorgen weer gezekerd opgezet. Verder is het erg rustig hier.(behalve die wind)
We gaan vrolijk verder.
Tot de volgende update bb Bidden

Bewerkt door de gebruiker zondag 24 oktober 2010 08:53:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
steef zenden  
#32 Gepost : zondag 24 oktober 2010 12:00:53(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Morgguh Paul.....

In welk huisje zit je?
Zit je bij de fontein in de buurt?
Heb toen ook op het parkwater gevist ivm de drukte op het grote meer.....
Zat toen in huisje nummer 60 schuin tegenover de fontein.
Wegens de hengeldrukte kennen de karpers de klappen van de zweep en merkt dat ze de boilies mijden en veel interesse hadden voor pellets en partickels(kikkererwten en tijgernoten).....
heb de meeste karpers gevangen door backlead, toplood te gebruiken en met slappe lijnen vissen.....
door de dag zat ik richting de fontein te vissen als deze aanstond en 's nachts viste ik in de opening van de 2 andere kanaaltjes

groeten Steef
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Jeroen Luppe  
#33 Gepost : maandag 25 oktober 2010 10:44:03(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Moeilijk watertje dat parkwater.
Een keer in huisje 101 en later een keer in nr 38 gezeten met de fam.

Wel lachen als je een hengel binnenhaalt en er achter de bos (bij huisje 60) een pieper afgaat. Was jij dat Steef??

Bewerkt door de gebruiker maandag 25 oktober 2010 10:44:53(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
stefan everts  
#34 Gepost : maandag 25 oktober 2010 10:59:38(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ik ga het weekend van 20 november na het park!!met de schoonfamilie maar aangezien me zwager ook karper visser is worden er gewoon 2 nachten gepakt daar Blij

zal me beniewen ik ken het verder helemaal niet maar het zal vast niet zo druk meer zijn rond die tijd dus hopen op een paar mooie vissen (drillen)
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
steef zenden  
#35 Gepost : maandag 25 oktober 2010 12:30:38(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb daar gezeten achter het bosje bij nummer 60.....
had toen maar even problemen met de buren(duitsers), die heb ik bij mijn 2de dag al van het park laten verwijderen wegens wangedrag....
Had toen de hele week de kom voor me zelf.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#36 Gepost : maandag 25 oktober 2010 13:23:58(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
stefan everts schreef:
ik ga het weekend van 20 november na het park!!met de schoonfamilie maar aangezien me zwager ook karper visser is worden er gewoon 2 nachten gepakt daar Blij

zal me beniewen ik ken het verder helemaal niet maar het zal vast niet zo druk meer zijn rond die tijd dus hopen op een paar mooie vissen (drillen)


@Stefan: Dan ga je w.s. in de huisjes en niet bij het meer zelf want die is bijna continu volgeboekt. Kijk maar eens op karpervissenwedderbergen.nl


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Paul Jansen  
#37 Gepost : maandag 25 oktober 2010 14:44:19(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Zo net weer thuis aangekomen na een weekend Weddermeer, 3 nachten gezeten.
Ik heb helaas maar 1 spiegel weten te haken verder niets maar wel heerlijk ontspannen daar.
Daar ik pas op karper vis heb ik er maar meteen mijn avatar van gemaakt Blij.
Hij woog 16 pond en was vrij tam.

groetjes van Paul




Bewerkt door de gebruiker maandag 25 oktober 2010 17:17:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Paul Jansen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
100_8104-2.JPG
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
stefan everts  
#38 Gepost : maandag 25 oktober 2010 17:01:20(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

@ronald

die site die bestaat niet volgens mijn computer maaareeehh...

wij zitten idd in die huisjes maar ik wou dan met mijn zwager gewoon 2 nachten aan het meer zitten of is dat daar niet mogelijk??

Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Paul Jansen  
#39 Gepost : maandag 25 oktober 2010 17:12:04(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Probeer deze link ff Stefan http://www.karpervissenweddermeer.nl/KarpervissenWeb/

Bewerkt door de gebruiker maandag 25 oktober 2010 17:14:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
ronald kingma  
#40 Gepost : maandag 25 oktober 2010 19:24:08(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
klopt het is weddermeer en ik woon er vlakbij en wij zeggen altijd wedderbergen, hahahahahahaha, ...................sorry Domme ik


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.