|
|

15 ponder
|
hallo ik ben echt een rund met computers wie kan mij helpen hoe ik fotos plaats. liefst stap voor stap bvd rutger
|
|

50 ponder
|
Stap 1 Zoek naar de foto die je wil uploaden Stap 2 klik op bijlage Stap 3 Klik nu op uploaden & klaar is kees
What goes around comes around goed zijn voor MENS & DIER wordt altijd beloond
|
|

CarpFeeling Crew
|
Je vergeet een stap Jowan  1 - klik op reageer en type de tekst. Ben je klaar klik op de knop 'plaatsen' 2 - je verhaaltje wordt opgeslagen en je krijgt je eigen bericht te zien. 3 - je ziet nou dat bij je verhaaltje de knop 'bijlage' verschijnt. 4 - klik op de bijlage knop, selecteer de foto die je wilt plaatsen door op 'kies bestand' te klikken. 5 - klik op uploaden en de foto wordt op de server geplaatst en bij te tekst geplaatst. Succes!
|
|

40 ponder
|
|
|

CarpFeeling Crew
|
Ja, hou de foto's op ongeveer 800 x 600 pixels en 72 dpi. Zijn de foto's groter, plaatst hij hem ook alleen wordt hij niet meteen getoond. Anders slurpt het forum te veel mb's en wordt hij heel traag.
|
|

5 ponder
|
ga in google naar; photobucket.com meld je daar aan en ga dan je foto uploaden(zie je staan in het groen) is je foto geupload zet je het handje op de foto,dan zie je onderaan img code,dat klik je met je linker muis aan en zie copie staan. je gaat terug waar je de foto wil plaatsen,klik met je rechter muis en klik op plakken en de foto is geplaats.
het voordeel hier van is dat al je fotos in een map blijven.
|
|

50 ponder
|
@Erwin Stap 1 in jouw stappenplan is wel duidelijk bij rutger hij plaats reacties
What goes around comes around goed zijn voor MENS & DIER wordt altijd beloond
|
|

15 ponder
|
bedankt voor de hulp ga van de week even proberen.
|
|

CarpFeeling Crew
|
Dat klopt, maar ik kan me zo voorstellen dat hij de volgende keer op zoek gaat naar de bijlage knop. Die verschijnt pas na plaatsing van een bericht
|
|

5 ponder
|
bel mij maar Rutger als je achter je pc zit.
|
|

CarpFeeling Crew
|
Kijk! Helemaal in orde!
|
|

50 ponder
|
sjaak de lange schreef:bel mij maar Rutger als je achter je pc zit.  Die twee in het midden ken ik Mijn grootste moet ik nog vangen. Mvg. Henk Haarlem.Mijn adres voor tackel gear.Mijn you tube kanaalPetitie stop ACTAC.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport !
|
|

40 ponder
|
jij hebt ook een filmpje op youtube staan ofniet sjaak. dat water komt me bekend voor Www.boilieboer.nlwww.hengelsport-kruidenier.com
|
|

5 ponder
|
klopt floris,het heet Dylan een jongen van elf van de camping die we een vis lieten drillen. http://www.youtube.com/watch?v=Py05fKjF6Z4
|
|

40 ponder
|
|
|

40 ponder
|
|
|
|
Guest |