logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : zondag 13 februari 2011 22:23:49(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Korda stapt een compleet andere wereld in, namelijk van het verzekeren. In mijn ogen geen slecht idee.

Korda Kover is een dienst van korda en verzekeringsmaatschappij CCVSL. Je kunt vanaf vandaag je visspullen dus verzekeren bij korda.

Wat vinden jullie? Schoenmaker blijf bij je leest? Of wel een slimme zet?

http://www.korda.co.uk/news/

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 22:24:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
karphunter  
#2 Gepost : zondag 13 februari 2011 22:33:54(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

ik denk dat het wel een heel goed idee is van korda zulle denk ik nu nog veel meer klanten trekken!
kroon  
#3 Gepost : zondag 13 februari 2011 22:34:30(UTC)
kroon


30 ponder

Lid sinds: 15-9-2010(UTC)
Berichten: 648

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik vind het wel een slimme zet je leest steeds vaker dat er iets gestolen word
weet niet of ik m zelf af zou sluiten ken bij mij alleen aan de waterkant gestolen worden
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
leen  
#4 Gepost : zondag 13 februari 2011 22:56:12(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Erwin schreef:
Korda stapt een compleet andere wereld in, namelijk van het verzekeren. In mijn ogen geen slecht idee.

Korda Kover is een dienst van korda en verzekeringsmaatschappij CCVSL. Je kunt vanaf vandaag je visspullen dus verzekeren bij korda.

Wat vinden jullie? Schoenmaker blijf bij je leest? Of wel een slimme zet?

http://www.korda.co.uk/news/


Ach, als er aan te verdienen is...
'k zou eerst de eigen inboedel verzekerings voorwaarden eens erbij pakken of je eigne verz. mij eens bevragen.


Denk zelf dat de schoenmaker bij de leest moet blijven. Hou namelijk niet zo van via via via.
Btw, Korda stapt niet zelf in verzekeringen. Ze sluiten gewoon polisjes af voor CCVSL.


Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 23:35:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X  
#5 Gepost : zondag 13 februari 2011 22:58:07(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Hier over heb ik kort geleden een post gemaakt wil inhaken op Tim van zaten een topic
kort geleden ok. Maar goed fijn dat jij hier een topic over maakt vraagje bestaat hier in
nederland ook zo iets? Wil hier over naar denken waneer mijn set compleet is praten wij
hier toch over €1500+ kan mij niet permitteren dat het wordt gestolen dit geld voor het
gros jullie karpervissers natuurlijk ook. Goede zaak hopelijk is het betaalbaar voor ons Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 23:00:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

stein jansen  
#6 Gepost : zondag 13 februari 2011 23:02:15(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

ik ben hier momenteel druk mee bezig
aangezien het steeds vaker voor komt dat iemand zijn uitrusting wordt gestolen.
en als dat gebeurt ben ik toch gauw € 15000,- kwijt.
en dan kan ik niet meer vissen.
Mister X  
#7 Gepost : zondag 13 februari 2011 23:14:23(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

stein jansen schreef:
ik ben hier momenteel druk mee bezig
aangezien het steeds vaker voor komt dat iemand zijn uitrusting wordt gestolen.
en als dat gebeurt ben ik toch gauw € 15000,- kwijt.
en dan kan ik niet meer vissen.


Hou ons op de hoogte kan aan het bedrag zien dat jij 1 van de grote jongens bent heel
erg benieuwd waar wij eventueel terecht kunnen. Betrap ik iemand zie ik door de bomen
het bos niet meer blackout. Maar goed soms kun je niets wanneer het gaat om een groep Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 23:17:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Andre  
#8 Gepost : maandag 14 februari 2011 10:26:35(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Nu eventjes erbij noemen waar en wanneer je precies gaat vissen, oftewel, ik zou oppassen met dit soort informatie op een openbare website Knipoog.

Overigens valt het volgens mijn verzekeringsadviseur onder mijn normale inboedel/diefstal verzekering Blij


stein jansen schreef:
ik ben hier momenteel druk mee bezig
aangezien het steeds vaker voor komt dat iemand zijn uitrusting wordt gestolen.
en als dat gebeurt ben ik toch gauw € 15000,- kwijt.
en dan kan ik niet meer vissen.
Jerry  
#9 Gepost : maandag 14 februari 2011 10:50:07(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Bij interpolis had ik het verzekerd Ze hadden geZegd ool dekking langs de waterkant maar geen braakschade dus is niet te bewijzen voor de rest was het gewoon inboedel.
Groeten,

Jerry
freaky  
#10 Gepost : maandag 14 februari 2011 13:11:05(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
denk dat bij de meeste verzekeringen je niet spullen niet vezekerd zijn als je ze zichtbaar in de auto laat liggen enzo.

dit is een polis echt gericht op de karpervissers, en de gewone polissen die je nu hebt zijn dat niet. maar zou idd eerst ff bij je eigen verzekraar navragen.
leer om te vangen, vang om te leren
Patrick Wolters  
#11 Gepost : maandag 14 februari 2011 13:36:43(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Andre schreef:
Nu eventjes erbij noemen waar en wanneer je precies gaat vissen, oftewel, ik zou oppassen met dit soort informatie op een openbare website Knipoog.

Overigens valt het volgens mijn verzekeringsadviseur onder mijn normale inboedel/diefstal verzekering Blij



Denk dat je dan pech heb denk dat het alleen onder inboedel valt wanneer je het thuis opgeslagen hebt
we praten hier over een verzekering die je spullen ook aan de waterkant verzekert.
Mvg Patrick

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 13:37:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
melvin verhoeven  
#12 Gepost : maandag 14 februari 2011 17:17:58(UTC)
melvin verhoeven


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2010(UTC)
Berichten: 32

kan geloof ik gewoon via inboedel verzkering..
en als het aan de waterkant gebeurd zet je gewoon de koevoet bij jezelf tussen de schuurdeurd'oh! :-$
timvanzanten  
#13 Gepost : maandag 14 februari 2011 17:24:00(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, wat moet ik ervan vinden..ik denk dat dat spreekwoordelijke gezegde wel opgaat hier. zometeen hebben we dubieuze verzekeringen in de hengelsportbranche! haha. het verzekeren van je hengelspullen kan volgens mij overigens bij elke verzekeraar als je er naar vraagt.
leen  
#14 Gepost : maandag 14 februari 2011 20:47:19(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
timvanzanten schreef:
tja, wat moet ik ervan vinden..ik denk dat dat spreekwoordelijke gezegde wel opgaat hier. zometeen hebben we dubieuze verzekeringen in de hengelsportbranche! haha. het verzekeren van je hengelspullen kan volgens mij overigens bij elke verzekeraar als je er naar vraagt.


Ik voel een nieuwe variant van een woekerpolis aankomen ;-)
Davey Remmig  
#15 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 00:47:04(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

timvanzanten schreef:
tja, wat moet ik ervan vinden..ik denk dat dat spreekwoordelijke gezegde wel opgaat hier. zometeen hebben we dubieuze verzekeringen in de hengelsportbranche! haha. het verzekeren van je hengelspullen kan volgens mij overigens bij elke verzekeraar als je er naar vraagt.


Inderdaad Tim volgens mij kan dat ook. Denk dat dit puur om extra geld gaat voor korda. alleen hoop ik voor hun dat ze er bewust van zijn dat aan hun imago flinke schade kan richten mochten ze dit verkeerd aanpakken. Ben benieuwd maar ik hoef hem niet.
Stefan Huijsman  
#16 Gepost : donderdag 10 maart 2011 16:12:28(UTC)
Stefan Huijsman


10 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 96

Davey Remmig schreef:
timvanzanten schreef:
tja, wat moet ik ervan vinden..ik denk dat dat spreekwoordelijke gezegde wel opgaat hier. zometeen hebben we dubieuze verzekeringen in de hengelsportbranche! haha. het verzekeren van je hengelspullen kan volgens mij overigens bij elke verzekeraar als je er naar vraagt.


Inderdaad Tim volgens mij kan dat ook. Denk dat dit puur om extra geld gaat voor korda. alleen hoop ik voor hun dat ze er bewust van zijn dat aan hun imago flinke schade kan richten mochten ze dit verkeerd aanpakken. Ben benieuwd maar ik hoef hem niet.


Ik heb zojuist mijn verzekeraar Unive aan de telefoon gehad. De mevrouw bood mij een inboedelverzekering aan maar deze dekt niets als je aan de waterkant zit. Volgens haar heeft Unive ook geen verzekering die het wel dekt, ze wist zo snel ook geen andere verzekeraar te noemen die je spullen dekt als je aan de waterkant zit.

Kortom ik ben nog steeds opzoek.
Job Verweij  
#17 Gepost : donderdag 10 maart 2011 16:24:50(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

Ik zou dit echt super vinden als het betaalbaar zou zijn , ben maar 15 jaar en als me setje of iets gestolen word moet ik echt heel lang gaan sparen om het weer op te bouwen . Snap verder niks van woekerpolissen etc maar hoop dus dat het betaalbaar wordt.
Andre  
#18 Gepost : donderdag 10 maart 2011 16:34:27(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
carppassion schreef:
Andre schreef:
Nu eventjes erbij noemen waar en wanneer je precies gaat vissen, oftewel, ik zou oppassen met dit soort informatie op een openbare website Knipoog.

Overigens valt het volgens mijn verzekeringsadviseur onder mijn normale inboedel/diefstal verzekering Blij



Denk dat je dan pech heb denk dat het alleen onder inboedel valt wanneer je het thuis opgeslagen hebt
we praten hier over een verzekering die je spullen ook aan de waterkant verzekert.
Mvg Patrick


Hoi Patrick,

volgens mijn verzekeringstussenpersoon zou dit wel degelijk het geval zijn bij mijn verzekering. Ik heb overigens ook al dingen kunnen declareren die uit mijn auto zijn gestolen (maar niet bij de auto zelf horen) zoals een zonnebril en cd's. Ik ben overigens bij Aegon verzekerd (woon en vrije tijd pakket).
Karperrazzi  
#19 Gepost : donderdag 10 maart 2011 17:48:49(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Andre schreef:
carppassion schreef:
Andre schreef:
Nu eventjes erbij noemen waar en wanneer je precies gaat vissen, oftewel, ik zou oppassen met dit soort informatie op een openbare website Knipoog.

Overigens valt het volgens mijn verzekeringsadviseur onder mijn normale inboedel/diefstal verzekering Blij



Denk dat je dan pech heb denk dat het alleen onder inboedel valt wanneer je het thuis opgeslagen hebt
we praten hier over een verzekering die je spullen ook aan de waterkant verzekert.
Mvg Patrick


Hoi Patrick,

volgens mijn verzekeringstussenpersoon zou dit wel degelijk het geval zijn bij mijn verzekering. Ik heb overigens ook al dingen kunnen declareren die uit mijn auto zijn gestolen (maar niet bij de auto zelf horen) zoals een zonnebril en cd's. Ik ben overigens bij Aegon verzekerd (woon en vrije tijd pakket).


Ik heb ook eens navraag gedaan maar mijn verzekering gaat ervan uit dat ik spullen in ieder geval uit het zicht moet plaatsen zodat ik het dieven niet makkelijk maak. Dus een voerboot die zichtbaar op de bijrijder stoel staat en die s'nachts gestolen wordt is bij mijn verzerkeing pech = weg.

Misschien een tip voor anderen om dat eens na te gaan bij je eigen verzekering. Daarnaast is het ook nog zo dat wie eist bewijst. Bonnetjes goed bewaren dus.
Anne  
#20 Gepost : donderdag 10 maart 2011 20:21:58(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Top! komend jaar ben ik dus verzekerd van visvangsten

Is zoiets niet gewoon bij je eigen verzekeraar te regelen?
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.