|
|

CarpFeeling Crew
|
Hallo allemaal.
Wij plaatsen op CarpFeeling dagelijks een nieuw artikel. We proberen elke keer weer iets leuks te verzinnen en hierin te blijven variëren. Nou kan ik mij voorstellen dat er mensen aanwezig zijn op het forum die suggesties hebben. Onderwerpen waar ze graag meer over willen lezen.
Wanneer dit het geval is horen we het graag van je. Op deze manier kunnen we nog meer content maken waar je op zit te wachten.
M.v.g. Erwin
|
|

45 ponder
|
nog eens een artikel over de anatomie vd karper fzo? zoals dat artikel over beschubbingspatronen dat vorig jaar verscheen
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken!  Alvast bedankt!
|
|

15 ponder
Lid sinds: 2/16/2010 Berichten: 190 Locatie: Hoogeveen in het mooie Drenthe
|
Graag zou ik eens een artikel lezen over beurzen in het buitenland bv: Engeland http://www.k-karp.com/ Inspire The Nexthttp://www.pioneerbaits.nl/http://linkerflanken.blogspot.com
|
|

45 ponder
|
Meer reviews van producten! Of bv: top tien bedchairs, top tien rodpods, top 10 budget molens...
Me...myself...and my rods!
|
|

CarpFeeling Crew
|
Top 10 is wel lastig samen te stellen Jorden. Dan moet je ze ook daadwerkelijk allemaal testen en ik lig niet iedere sessie op een andere stretcher (als voorbeeld) 
Zonder dwarsliggers spoort niemand...
|
|

25 ponder
|
Soms eens een artikel ov er riviervissen. Dat heb ik nog nooit gezien en het likt mij dat er nog wel wat andere riviervissers op de site zitten ze wachten op een leuk rivierartikel en ook de anderen die niet op een rivier vissen want blijft toch altijd spannend zo'n verhaal vind ik.
keep it simple
|
|

CarpFeeling Crew
|
Kijk eens aan! Te gek! Leuk dat jullie met suggesties komen. Ik heb er al een aantal gezien die we zeker in behandeling gaan nemen. @Jorden. Zoals Frank al aangeeft, is het een erg goed idee, alleen moeten we kijken of het haalbaar is. Niet alle bedrijven staan hun spullen af en om nou alles aan te schaffen... Maar ik zal eens rondneuzen. Het is namelijk wel erg goede informatie als je ze op een rijtje hebt. Blijf vooral met suggesties komen mensen!
|
|

5 ponder
|
Er zijn vast ook genoeg karpervissers die thuis koi's hebben. Misschien is dit een leuk onderwerp.
|
|

25 ponder
|
- Legendarische wateren - Beroemde vissen - Testcurves - Werptechnieken - SVN - Sportvis Academie
|
|

55 ponder
|
monstercarps schreef:Soms eens een artikel ov er riviervissen. Dat heb ik nog nooit gezien en het likt mij dat er nog wel wat andere riviervissers op de site zitten ze wachten op een leuk rivierartikel en ook de anderen die niet op een rivier vissen want blijft toch altijd spannend zo'n verhaal vind ik. +1 !!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
|
|

10 ponder
|
da van die werptechnieken vind ik ook wel een goed ideetje!!!
|
|

45 ponder
|
over hoe de blank van hengels worden gemaakt?  nou erwin heb hier al genoeg interessante onderwerpen zien voorbijkomen... 
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken!  Alvast bedankt!
|
|

CarpFeeling Crew
|
Zeker weten! En wat dachten jullie van vliegvissen op karper? Of is hier niemand die er wel eens met een vliegelat op uit trekt?
Bedankt allemaal en mocht je nog ideeën hebben, plaats ze gerust!
|
|

25 ponder
|
- Hengelbouwer - Viskweekcentrum te Valkenswaard
|
|

CarpFeeling Crew
|
DavidT schreef:- Hengelbouwer - Viskweekcentrum te Valkenswaard He David we hebben al vaker iets geschreven over hengelbouw. Jij bedoeld hoe een hengelbouwer te werk gaat en wat de mogelijkheden zijn? • Zelf je hengels maken > http://www.carpfeeling.com/Default.aspx?ContentID=809• Pimp my rods > http://www.carpfeeling.com/Default.aspx?ContentID=1581Bedankt voor je input!
|
|

CarpFeeling Crew
|
ErwinB schreef:Er zijn vast ook genoeg karpervissers die thuis koi's hebben. Misschien is dit een leuk onderwerp. Dat kan misschien leuk gecombineerd worden met aquaria. Ik heb zelf koi thuis dus kan daar wellicht wel iets mee doen.
Zonder dwarsliggers spoort niemand...
|
|

25 ponder
|
Ja, inderdaad een praatje met een bouwer. Daarnet bij RodVisions geweest. Altijd leuk om van een pro te horen wat zijn visie is.
En bij MTC. Zeggen ze dat je nog kleiner bent dan ik. Dat kan niet. Dan ben je echt heel klein, hahahaha.
|
|

35 ponder
|
vind het vliegvissen op karper wel wat!! soms doe ik dit op forel in oostenrijk op karper lijkt me wel wat hebben!
|
|

CarpFeeling Crew
|
DavidT schreef:En bij MTC. Zeggen ze dat je nog kleiner bent dan ik. Dat kan niet. Dan ben je echt heel klein, hahahaha. Haha... Het gaat niet om de grootte... 1,68cm... Tja... Niet groot nee. Ik heb weer andere kwaliteiten  Was het een beetje gezellig bij MTC?
|
|

45 ponder
|
Erwin schreef:1,68cm... Tja... Niet groot nee. das inderdaad niet groot nee gigglesmil
|
|
|
Guest |