logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

10 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roy Oostindien  
#21 Gepost : donderdag 26 april 2012 15:30:40(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Bedankt Henk Blijb En als jeje eigenrisico hebt verbruikt dan krijgt men goedkopere medicijnen anders is het te duur.
Roy Oostindien  
#22 Gepost : maandag 30 april 2012 00:04:28(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Afgelopen vrijdagavond de eerste teammeeting gehad van K-Karp Nederland, was erg gezellig en constructief, houd ons in de gaten Blijb

Vanmorgen en vanavond heerlijk met de pen gevist, vanmorgen met Wiebrand en vanavond heerlijk alleen. De vangsten vielen tegen helaas, Wiebrand verspeelde een karper en had een brasem. Vanavond pakte ik 2 brasems en 2 mooie zeelten maar geen karper, maar deze plek word zeker vaker bevist. Al met al lekker gevist en dat is me ook wat waard Blijb
Roy Oostindien  
#23 Gepost : donderdag 3 mei 2012 15:57:42(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Na het mooie weer van de afgelopen dagen vandaag toch echt bagger weer. Vannacht onweer altijd lekker Niet eens Dan alvast maar de spullen pakken voor het aanstaande jeugdkamp van KarperClubNederland.nl waar ik begeleider ben.

Hoop dat het weer droog blijft, maar we gaan samen met de jeugd weer een mooi weekend tegemoet Blijb
Guus N  
#24 Gepost : donderdag 3 mei 2012 16:27:01(UTC)
Guus N


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 493

Bedankjes: 1 keer
ben je toevallig ook begeleider met het ksn jeugdkamp of dat niet? Knipoog
Roy Oostindien  
#25 Gepost : zondag 6 mei 2012 21:18:21(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Guus nee zit niet bij de KSN als begeleider.

Het jeugdkamp zit er weer op, ik had drie leuke vissers te begeleiden waaronder Patrick een duitse jongen. Ze zaten op stek 1 en stek 2, de stek bood mooie kansen, plateau en op afstand van de rest. Alleen de stek waar ze zaten was tricky de kant was opgehoogd en daardoor zakt men nogal snel eens weg in het zand.

De eerste nacht ving Thomas een leuke schubkarper van 16,4 pond. Altijd leuk om te zien hoe de jeugd serieus met hun hobby bezig is Blijb Helaas bleef het bij Patrick stil die nacht. Aan het begin van de nacht kwam ook nog de jeugd langs die op de camping stond, tja die waren er niet van gediend dat wij onze hoofdlampen op hun schenen, moest namelijk een toch door het donker zijn Like

Alleen werd mijn weekend abrupt verstoord, mijn vrouw belde tegen een uurtje of 7 dat ze zich niet lekker voelde. Ze had weer dezelfde symptomen als op koningedag, veel kramp en pijn in de maagstreek. En dan is een ventje van 1,5 jaar niet prettig om erbij te hebben. Dus opa en oma gebeld en die haalden onze zoon op (wonen gelukkig heel dichtbij) En aangezien mn vrouw naar de dokter wilde heb ik de spullen maar ingepakt en afscheid genomen van mn collega's en van Patrick, Thomas en "Chill".

thuis aangekomen bleek mijn vrouw weer hevige pijn te hebben Verdrietig Ondertussen had ze al naar de huisartsen post gebeld en konden meteen komen als ik thuis kwam. Gelukkig waren we meteen aan de beurt, de klachten kon de vrouw niet echt thuis brengen, maar na controle van de urine bleek dat er sporen van galblaas stenen inzaten. Maandag naar eigen arts toe, ben benieuwd wat eruit komt, blijkt weer een lekker begin van het jaar te zijn Niet eens

We zullen wel zien wanneer we weer tijd hebben om te vissen, komende weekeinden ook weer helemaal vol gepland, wel met leuke feestjes Blijb
Henk Haarlem  
#26 Gepost : zondag 6 mei 2012 22:07:44(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Het houd niet op Roy, met de ziekenboeg thuis, Sterkte maar weer met de vrouw.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Roy Oostindien  
#27 Gepost : zondag 6 mei 2012 22:16:17(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Thx Henk, maar na regen komt zonneschijn Blijb Oftewel tijd om te karpervissen Tik 'm aan!
Roy Oostindien  
#28 Gepost : woensdag 16 mei 2012 16:53:01(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Na alle problemen van de afgelopen weken is het vanavond weer tijd om eens een paar uur te gaan vissen Like

Een paar dagen ben ik al aan het voeren onder een bruggetje direct achter een stuw. Jaren geleden was dit echt een hotspot, hopen dat het nu nog zo is, 1 hengel net naast de brug en de ander vol onder de brug, er liggen geen obstakels (zover ik weet Knipoog ). Kan nu al niet meer wachten om heen tegaan, maar ja vrouwtje nog niet thuis en dan eerst naar de garage met haar auto Domme ik

Voor de rest druk met een facebook pagina te onderhouden maar dat gaat goed Handdruk
Roy Oostindien  
#29 Gepost : donderdag 17 mei 2012 23:03:42(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
even over gisteravond, binnen een kwartier een run, de vis even gevoeld en toen....los Domme ik

In totaal 4 "runs" gehad de hanger liep omhoog, de top kromde en toen bam stil alle keren, zelfs op beide hengels. de 1 met een zinker en de ander een snowman. De onderlijn veranderd en toen viel het stil, iemand tipsmonkey

De stek ligt pal onder een brug, direct achter een stuw, staat ongeveer 1,5 meter water, bodem modderig.
Roy Oostindien  
#30 Gepost : zondag 3 juni 2012 12:55:12(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Hallo forum leden, eergisteren weer even overdag gezeten op een moeilijk water, helaas geen karper alleen een beste vloermat. Deze was perfect gehaakt in het onderlipje dus de onderlijn werkt wel Blijb

Check ook eens de blogs van Andres de Rouville, zijn schrijfstijl is erg relaxed.
http://linkerflanken.blo...t-voor-de-poes.html#more

Tevens heb ik te horen gekregen, dat ik in een nieuw te vormen (nederlands) team van een engelse aasfirma kom. Confetti Euforisch Als hier mee over bekend is zal ik het hier plaatsen Like
Roy Oostindien  
#31 Gepost : maandag 11 juni 2012 14:45:18(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Kreeg foto's opgestuurd van Marco Celosse en Danny Wilschut ze zitten op Rainbow Lake te vissen. Binnen anderhalve dag vangen ze 9 vissen van 17,5 KG tot de Lockie schub op 39,25 KG Like , wat een sessie draaien deze jongens en al de vissen zijn gevangen op de Fruit Smoothy van Frank Warwick Baits, ben benieuwd wat ze nog meer gaan vangen -Blij
Roy Oostindien heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG-20120610-WA0006.jpg
Roy Oostindien  
#32 Gepost : dinsdag 19 juni 2012 18:44:12(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Vanavond weer eens lekker vissen -Blij beetje voor gevoerd, was gisteravond wel vis actief dus ben benieuwd. Tegen een pompeveldje aan en de ander onder een boom. Gewoon lekker een avond vissen en genieten, morgen weer vrijwilligers werk doen bij de kledingbank Hoogeveen, ook leuk en gewaardeerd werk Blijb
Roy Oostindien  
#33 Gepost : woensdag 20 juni 2012 11:11:18(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Wat een avond zeg heb mn PR verbroken Blijb Alleen was het een paraplu Breede lachd
Roy Oostindien heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
2012-06-20 00.22.53.jpg
Roy Oostindien  
#34 Gepost : donderdag 28 juni 2012 15:28:58(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Het pechduiveltje swear1 heeft alweer toegeslagen. Is het concert van Godsmack van volgende week afgelast, en de rest van de europese tournee ook, omdat de zanger rust moet houden vanwege stem problemen Domme ik Daar gaat een leuke avond met goede muziek en een bezoekje aan de Reeperbahn.
diesel  
#35 Gepost : donderdag 28 juni 2012 15:32:48(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Roy Oostindien schreef:
Het pechduiveltje swear1 heeft alweer toegeslagen. Is het concert van Godsmack van volgende week afgelast, en de rest van de europese tournee ook, omdat de zanger rust moet houden vanwege stem problemen Domme ik Daar gaat een leuke avond met goede muziek en een bezoekje aan de Reeperbahn.


Zie het positief,heb je weer tijd om een nachtje extra vissen te plannenBlijb
groet erik
Roy Oostindien  
#36 Gepost : donderdag 28 juni 2012 15:44:23(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Dat is waar Diesel gaan we n.a.w. ook doen Knipoog maar deze band staat al 10 jaar op mn lijstje om live te zien!
diesel  
#37 Gepost : vrijdag 29 juni 2012 01:32:26(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Roy Oostindien schreef:
maar deze band staat al 10 jaar op mn lijstje om live te zien!


Dat maakt het idd wat duurder,ik hoop dat je extra veel aanbeten krijgt die nachtBlijb Blijb
groet erik
Mister X  
#38 Gepost : vrijdag 29 juni 2012 12:26:21(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Daarom snap ik niet waarom mensen niet in opstand komen d'oh! 99.9% weten dat hij/zij
worden genaaid, uit angst laten wij het gebeuren! Klachen kan iedereen wanneer puntje
bij paaltje komt, zijn wij toch tevreden met wij wij "hebben"! Wij hebben niets zijn
slaven van de maatschappij! Pas op je 65 kunnen genieten van het leven kom op zeg!

Alles wat je bezit kan ik besalg worden genomen (roerend en onroerende goederen)!

Werkt dat niet wordt je opgepakt moet je "werken" tot je betaald hebt. Jaja werken
kijk maar naar amerika, hoeveel spullen gemaakt worden in gevangenissen. Klein zak
centje terug krijgen letterlijk over lijken gaan. Niets minder als china mentaliteit!

Bijna vergeten medicatie klinkt misschien hard je bent beter af zonder! Van het een
komt het andere doosje om de hoek kijken. Het domino effect wanneer het laatste
steentje valt, mag jij je spreekwoordelijk deksel sluiten. Zeg nou zelf wat voor leven
krijg je terug (dagelijk handje vol pillen slikken)! Vervolgens rondlopen achteruitgaan
van lichaam & ziel. Voor mij niet wanneer het zo ver is trek de stekker er maar uit!

Kort gezegt wij n..ken alles wat los en vast zit, (overpopulatie) met als gevolg het
systeem m.b.t zorg & welzijn kan het niet aan. De 0.01% "rijken" voelen de buien al
lang aankomen pakken wat je pakken kan. Gevolg armoede epidemie (WIJ ETEN EN
ADEMEN VAN ALLES EN NOG WAT)! Wij zijn in gevecht met trots en ijdelheid, slaan
binnen kort ons zelf knock out)! Klink hard wie niet horen wil moet maar voelen shit Teleurgesteld

Laat 1 ding duidelijk zijn dat is mijn mening vindt het kut voor je vader beterschap!

PS: MENSEN OPEN JE OGEN WIJ WORDEN ELKE DAG BEDROGEN!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 12:38:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Roy Oostindien  
#39 Gepost : zondag 1 juli 2012 21:37:00(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Jowan op sommige punten ben ik het met je eens, we worden geplukt van alle kanten qua zorg etc etc.

Maar ik wil ff wat kwijt wat jij over medicatie zegt.

"Bijna vergeten medicatie klinkt misschien hard je bent beter af zonder! Van het een
komt het andere doosje om de hoek kijken. Het domino effect wanneer het laatste
steentje valt, mag jij je spreekwoordelijk deksel sluiten. Zeg nou zelf wat voor leven
krijg je terug (dagelijk handje vol pillen slikken)! Vervolgens rondlopen achteruitgaan
van lichaam & ziel. Voor mij niet wanneer het zo ver is trek de stekker er maar uit!"

Een boel mensen die kunnen alleen maar leven met medicijnen anders gaan ze dood, en dat zijn ook jonge mensen. Deze mensen hebben dankzij medicijnen een goed leven. Een kennis van mij is nu 31 maar zonder medicijnen zou hij zijn 20e verjaardag niet eens gehaald hebben, en door de medicijnen kan hij normaal leven. Wat jij zegt "trek de stekker er maar uit" is erg egoïstisch ten opzichte van je geliefden/familie die laat je dan zitten. (Is mijn mening en vat het niet op als een aanval Knipoog )

Mister X  
#40 Gepost : zondag 1 juli 2012 22:39:06(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@Roy Oostindien Dat geld voor mij niet in het algemeen. Mijn moeder is door de jaren
heen zwaar achter uit gegaan m.b.t medicatie. Dat is gekomen naar het slikken van de
medicijnen. Zeg alleen maar laat het in mijn geval never nooit zo ver komen. Tuurlijk
is dat voor iedereen verschillend. Hier kunnen wij gelukkig nog 100% zelf beslissen Knipoog

PS: Even wat anders wij worden wakker gelijk met een schuld, totaal bedrag aan lasten
% 1 maand mijn geval 20,- per dag. Wat ik zeker aan het einde van de maand moet betalen swear1

Bewerkt door de gebruiker zondag 1 juli 2012 22:47:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
10 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.