logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
aqua  
#1 Gepost : dinsdag 20 november 2012 17:10:58(UTC)
aqua


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-10-2012(UTC)
Berichten: 6

Iemand ervaring met één van deze 2 tenten.
Het model is praktisch volledig hetzelfde, alleen de prijs is verschillend.
Graag jullie advies
-Trakker armo MKII
-Fox Retreat
Sponsor
JeroenD  
#2 Gepost : woensdag 21 november 2012 11:41:33(UTC)
JeroenD


30 ponder

Lid sinds: 19-2-2011(UTC)
Berichten: 762

Ik ben in het bezit van de Trakker armo mkII met winterskin en kan bij deze melden dat het een erg fijne en een kwalitatief goede tent is. Mooi strak op te zetten en hij staat ook erg stevig en kan dus tegen een zuchtje wind.
Daarbij is het muggengaas wat aan de voor en achterzijde zit ook echt prettig. Door dit open te zetten, zul je niet meer de tent uit "branden" wanneer s'ochtends de zon op de tent gaat schijnen.
Ik ben er zeer tevreden mee en weet uit ervaring dat de kwaliteit van de tenten van FOX een stuk minder is.Blijb

Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 november 2012 11:50:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Don't forget to smell the roses along the way...
aqua  
#3 Gepost : woensdag 21 november 2012 13:56:11(UTC)
aqua


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-10-2012(UTC)
Berichten: 6

Bedankt alvast voor de info.
Greets
vandermaes kim  
#4 Gepost : woensdag 2 januari 2013 23:57:49(UTC)
vandermaes kim


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-1-2013(UTC)
Berichten: 3

zou ook de trakker mk 2 nemen ben zelf in het het bezit van deze prachtige tent sinds deze zomer wel de 2 man en moet zeggen hij is ruim en degelijk
had een fabricagefout ontdekt aan de voorritsen en ze hebben zonder problemen mij een volledige nieuwe tent gegeven terwijl dat eigenlijk nie nodig was maar ze vonden da geen reclame voor hun merk en dat allemaal geregeld in 1 week tijd dus mij zal je zekers niet horen klagen en hun viszakken zijn ook serieus degelijk en die zien af lol

dus wat duur maar betrouwbaar en degelijk materiaal en een goede vriendelijke service

ga de fox niet achteruit steken een vriend van mij geeft deze en die is er momenteel tevreden over ook een 2 man bivvy wel maar hij kan hem bijna nergens zetten en soms voelt ie zich verloren erin hij is immens groot en die kerel geeft enorm veel materiaal altijd mee soms zou je denken dat ze vrouw hem buiten gesmeten geeft moest je hem nie kennen lol

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 januari 2013 00:00:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

kuijsje2012  
#5 Gepost : donderdag 3 januari 2013 00:27:57(UTC)
kuijsje2012


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2012(UTC)
Berichten: 263

Bedankjes: 1 keer
goeie en degelijk tent de Mk2, enigste kleine minpuntje is dat het best zware uitvoering is samen met de winterskin.

idd ruimte in overvloed, daar kun je zeker met 2 man in en alst moet nog wel met 3en denk ik, als je met zun 2 en in ligt kun je al je spullen makkelijk kwijt wat wel weer makkelijk is voor een wat langere sessie.

succes ermee

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 januari 2013 00:30:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

vandermaes kim  
#6 Gepost : vrijdag 4 januari 2013 23:55:48(UTC)
vandermaes kim


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-1-2013(UTC)
Berichten: 3

das waar maar in vergelijking met de fox is ie een lichtgewicht als je de bivvy en de skin erbij telt lol
maar blijkbaar is da overall bij alle merken de dag van vandaag lol
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.