logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ReneSSSS  
#1 Gepost : maandag 3 juni 2013 21:30:12(UTC)
ReneSSSS


5 ponder

Lid sinds: 26-8-2010(UTC)
Berichten: 18

Heren "crew",

Ben ik de enige die 't opgevallen is dat als je door de "ledenlijst" scrolled er nog niet 1% daadwerkelijk een active rol speelt hier.
Kan dat komen omdat de reactiemelding naar e-mail adressen te verzenden niet opvalt op deze manier? Waarom leg je dat niet vast in 't profiel ipv onderaan "Watch this topic and receive notifications of activity via e-mail?" Engels? We zijn toch Dutchys onder elkaar hier?

Ook het "nieuws" op de homepagina krijgt geen enkele extra aandacht op deze manier.
Nu heb ik geen flauw idee hoe dat technisch in z'n werk gaat maar dat moet toch mogelijk zijn.
Er staan zat "dikke" namen in de lijst maar de activiteit staat netjes op "0" (=nul).
Daar moet toch meer uit te halen zijn? Of vinden jullie het allemaal wel goed zo?

mvrgr

Rene
Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : maandag 3 juni 2013 22:17:08(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
denk dat 90% zich heeft aangemeld voor de carpcam.......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sander Bierglas  
#3 Gepost : maandag 3 juni 2013 22:57:53(UTC)
Sander Bierglas


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2013(UTC)
Berichten: 200

Ja nu je het zegt, zijn er idd veel. Ik moet bekennen, ik heb mij ook met een andere reden aangemeld, nl om een reactie te plaatsen op een verhaal van een vriend over een gezamenlijke sessie op de maas. Later ben ik hier een beetje gaan "klooien" en bevalt prima.

Op een autoforum waar ik lid van was werd je als je niet actief genoeg was verwijderd als lid. Of dit nou de manier is hierzo wil ik niet zeggen, maar veel heb je ook niet aan die leden.

Misschien is de carpcam idd een reden voor velen.

Bewerkt door de gebruiker maandag 3 juni 2013 23:03:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF
Erwin  
#4 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 09:55:09(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hoi ReneSSSS

Bedankt voor je vraag. Het is vrij normaal dat een groot gedeelte van de leden geen actieve rol speelt. Dit zijn mensen die een account aanmaken voor een actie, de CarpCam of het insturen van foto's. Deze mensen lezen dus wel mee op het forum maar posten niet.

We zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een nieuw forum waar veel meer dingen mogelijk zijn. Hierin zal ook het delen van topics een veel grotere rol spelen. Echter ben ik wel van mening dat dit niet gaat zorgen voor (veel) meer actieve leden.

Betreft de homepage hebben we niets te klagen als het gaat over respons. Daarom begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt met het geven van extra aandacht en dat de activiteit op 0 staat.

M.v.g. Erwin
Lodewijk  
#5 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 11:28:15(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
he erwin,

wat is dan het nut om je aan te melden op de website als je een foto wil mailen enzo?
of heeft het met iets commercieels te maken? ( grootste aantal leden meer inkomsten ed )
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#6 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 11:36:55(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dit is nodig om te zien wie het is. Je sluit bots uit en we hoeven niet iedereen persoonlijk te mailen om bijvoorbeeld een naam te weten die we kunnen vermelden bij een foto. En zelfs op deze manier stuur ik dagelijks nog meer dan 20 mailtjes om achter zaken aan te gaan Knipoog

Bij de CarpCam is dit hetzelfde verhaal. We hebben meer controle over de mensen die meekijken. Wanneer mensen de sfeer verzieken in de chat kunnen ze geblokkeerd worden. Dit lukt je niet als je geen account hoeft aan te maken.

Dit heeft niets met commercie te maken omdat wij alle gegevens strikt voor onszelf houden en er verder niets mee doen.
Lodewijk  
#7 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 11:57:28(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
oke oke duidelijk Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ReneSSSS  
#8 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 18:10:35(UTC)
ReneSSSS


5 ponder

Lid sinds: 26-8-2010(UTC)
Berichten: 18

Erwin,

Jullie hebben een dagelijks bijgewerkte homepagina. Wanneer ik deze melding in de mail zou krijgen zou ik zelfs tijdens werk even kijken wat er gaande is.
Zoals 't nu gaat merk ik dat 't heel ongemerkt voorkomt dat ik pas weer inlog als ik achter m'n computer ergens voor in de wacht zit. Een beetje "o ja, das waar ook" reactie. Wellicht vanuit het onderwerp op de homepagina meteen een koppeling naar discussie. Onder 't mom van "heb jij ook weleens/vind jij ook" e.e.a. gelinkt aan het onderwerp van dat moment(oid)
Binnen de korstste keren werk je 1% op naar 10% (minimaal)heb ik 't idee.
Maar vergeef me als ik 'r helemaal naast zit.

gr Rene


jannes  
#9 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 18:24:27(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik denk dat, als je vaker even rond kijkt hier, je sneller gewent bent aan hoe het nu is. Er is elke dag een nieuwtje oid! Ik persoonlijk zit er niet op te wachten dat mijn mailbox de hele dag wordt bestookt met reactie meldingen op posten van mij. De ponden en reactie meldingen mogen van mij weg.


Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 juni 2013 18:26:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#10 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 19:11:29(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
ReneSSSS schreef:
Erwin,

Jullie hebben een dagelijks bijgewerkte homepagina. Wanneer ik deze melding in de mail zou krijgen zou ik zelfs tijdens werk even kijken wat er gaande is.
Zoals 't nu gaat merk ik dat 't heel ongemerkt voorkomt dat ik pas weer inlog als ik achter m'n computer ergens voor in de wacht zit. Een beetje "o ja, das waar ook" reactie. Wellicht vanuit het onderwerp op de homepagina meteen een koppeling naar discussie. Onder 't mom van "heb jij ook weleens/vind jij ook" e.e.a. gelinkt aan het onderwerp van dat moment(oid)
Binnen de korstste keren werk je 1% op naar 10% (minimaal)heb ik 't idee.
Maar vergeef me als ik 'r helemaal naast zit.

gr Rene







Waar is dan je eigen actieve rol als lid op het forum? Ik kijk elke dag op mijn werk even naar alles en dat is omdat ik dit wil en niet omdat ik toevallig iets voorbij zie komen. Actieve leden spelen een grote rol op CF en ook dat heeft zeker zijn belang. kijjk naar elk willekeurig ander forum en dan zie je hetzelfde. Maar goed ik ben benieuwd naar jouw inbreng want je hebt nu nog maar een paar berichtjes gedaan dus ik verwacht nog niets actiefs van jouw kant. Maar als je eenmaal ingeburgerd bent verwacht ik wel een leuke inbreng van je. Deal ?Like

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 juni 2013 19:12:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven



Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ReneSSSS  
#11 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 21:07:05(UTC)
ReneSSSS


5 ponder

Lid sinds: 26-8-2010(UTC)
Berichten: 18

Heer Kingma,

u heeft gelijk, slechts een paar berichten sedert toetreding. Mijn excuus: geen magnetische werking wat mij dagelijks doet terugkeren. Reden: hierboven beschreven.
En aan de ledenlijst te zien ben ik dus niet de enige die dit zo ervaart. Maar u ziet wel, een melding in de mail levert wederom een reactie op. 't Helpt dus wel...
ronald kingma  
#12 Gepost : woensdag 5 juni 2013 00:10:01(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Je bent niets verplicht op dit forum maar zelf actief bijdragen is fijner dan alleen een willekeurige vorm van feedback geven. Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#13 Gepost : woensdag 5 juni 2013 00:15:56(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hoi Rene

Ik stel je suggestie op prijs. Persoonlijk denk ik niet dat mensen zitten te wachten op het ontvangen van mail na elke actieve actie. Dit zou namelijk betekenen dan je erg veel mail ontvangt het het heel snel irritant wordt.

Wij hebben namelijk standaard elke dag een nieuw artikel en op het forum wordt elke dag heel veel gepost. Ik denk dat de meeste bezoekers hier inmiddels al van op de hoogte zijn. Het aantal dagelijks terugkerende bezoekers ligt namelijk erg hoog.

Toch zal het geen kwaad kunnen de knop "topic volgen" wat duidelijker te maken dan dat hij nu is.

Bedankt voor je suggestie!

M.v.g. Erwin

Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 juni 2013 00:18:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luukcarp  
#14 Gepost : woensdag 5 juni 2013 10:41:36(UTC)
luukcarp


30 ponder

Lid sinds: 19-4-2011(UTC)
Berichten: 774
Locatie: Elst

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
ik vind het prima op het forum en op carpfeeling zelf
Like Blijb

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
CarpAlicious  
#15 Gepost : dinsdag 12 november 2013 11:37:53(UTC)
CarpAlicious


5 ponder

Lid sinds: 1-10-2013(UTC)
Berichten: 44

ik vind wel als je je aanmeld voor een forum, mag je ookwel actief gaan deelnemen
Soms lijkt het of mijn delkims gewoon uitstaan!? Just keep fishing
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.