logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tomvliet1998  
#1 Gepost : zondag 19 januari 2014 15:04:37(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik wil misschien naar lac de villdeon . Blijb
alleen heeft hier iemand al ervaring op dit water .
wat zijn jullie ervaringen .
Sponsor
ronald308  
#2 Gepost : zondag 19 januari 2014 15:11:50(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Wil jij hier een record neer zetten,de man met de meeste topics?
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
enzyme27  
#3 Gepost : maandag 20 januari 2014 19:11:27(UTC)
enzyme27


20 ponder

Lid sinds: 26-1-2011(UTC)
Berichten: 299

Bedankjes: 1 keer
Eerst geschreven door: ronald308 Ga naar gequote bericht
Wil jij hier een record neer zetten,de man met de meeste topics?


Blijb

ff zoeken staat zat info over villedon
tomvliet1998  
#4 Gepost : maandag 20 januari 2014 19:41:55(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik heb al gezocht .
is volgens mij 40 ha groot was vroeger een viskwekerij voor karper snoek en snoekbaars .
wordt vooral karper en somssteur gevangen maar zitten ook meervallen en andere soorten .
gemiddelde ligt rond de 15 kilo en de grootste ruim 30 kilo .
maar eigenlijk bedoel ik heeft hier iemand ooit gevist en wat vonden zij van deze vakantie .
en misschien heeft iemand een tipje

Bewerkt door de gebruiker maandag 20 januari 2014 19:42:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

stefaan7373  
#5 Gepost : maandag 20 januari 2014 20:47:15(UTC)
stefaan7373


5 ponder

Lid sinds: 11-1-2014(UTC)
Berichten: 20
België
Locatie: ichtegem

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
hey tom ik heb vorige zomer daar gevist ik had de stek met de cabine wij had 23 vissen op 3 dagen de grootste 22 kg de meeste vissen tussen de 15 en 18 kg de 4de dag moeten stoppen wegens ziekte van men vismaat terwijl er op de andere stekken bijna niks werd gevangen ,ja je moet wat geluk hebben waar de vis zit maar de manier van voeren vind ik zoals op alle wateren heel belangrijk begin voorzichtig en kijk goed waar de anderen vissen het is geen moeilijk water wel mooie en sterke vis! Nog 1 goede raad doe verschillende soorten boillies mee !! grtjs stefaanVissen
thanks stefaan7373 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
tomvliet1998 op 22-1-2014(UTC)
Vds73  
#6 Gepost : maandag 10 februari 2014 19:51:36(UTC)
Vds73


5 ponder

Lid sinds: 9-2-2014(UTC)
Berichten: 24
België
Locatie: West vlaanderen

Bedankjes: 11 keer
Moet je daar in het bezit zijn van voerboot , om voordeel uit te halen, of kan je er vis vangen door te werpen met een pvatje erbij?
Maxweasel  
#7 Gepost : maandag 10 februari 2014 20:45:29(UTC)
Maxweasel


20 ponder

Lid sinds: 17-2-2013(UTC)
Berichten: 203

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Je kan op Villedon een boot + electromotor huren. Ik zou er op z'n minst één van de 2 aanraden, een boot of een voerboot.

Villedon is een fantastisch water, mede dankzij de goede beheerder Paul en het harde werk van Paul, John & Damien. John & Damien staan ook altijd klaar om je tips te geven als het niet moest lopen. Volg deze tips op, zal je zeker en vast een visje extra opleveren.
Op zich is het geen moeilijk water, maar wegens de grootte, de (on)diepte en het langgerekt zijn is de wind en de temperatuur wel van enorme invloed, veel meer dan op andere wateren waar ik al gevist heb.

Interessant om weten is dat op Villedon de vis in echt grote scholen zwemt, 350 karpers zijn geen uitzondering. Als je die op je voerstek krijgt dan merk je dat wel aan je aanbeten, maar is het kwestie van snel te reageren! Want je voerplek is ook zo meteen weer leeg. Heb je de vis niet op je plek, dan moet je natuurlijk ook niet teveel voeren!
Vorig jaar heb ik een weekje vanuit de villa in het diepe stuk gevist, dit jaar gaan we een weekje in de cabin (waar trouwens mooie werken aan de oever gebeurd zijn, alsook is er nu stromend water).
thanks Maxweasel is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Peter D op 13-2-2014(UTC)
Peter D  
#8 Gepost : donderdag 13 februari 2014 14:13:39(UTC)
Peter D


20 ponder

Lid sinds: 26-3-2012(UTC)
Berichten: 300

Bedankjes: 17 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)

Vorig jaar heb ik een weekje vanuit de villa in het diepe stuk gevist, dit jaar gaan we een weekje in de cabin (waar trouwens mooie werken aan de oever gebeurd zijn, alsook is er nu stromend water).


Wanneer ga je dit jaar ? Ik heb de cabin geboekt de laatste week van oktober. Wordt voor ons de eerste keer villedon maar heb er al veel goeds van gehoord. Grtz
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard...
Bennie  
#9 Gepost : dinsdag 4 maart 2014 16:23:14(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
als het goed is wordt de villa niet meer verhuurt heb ik vorig jaar van john vernomen toen ik daar was.weet er iemand hier meer van? je kan hem ook nergens meer boeken dus ik neem aan dat het klopt, heb vorig jaar begin september in de cabine gezeten pfff wat een water!! 25 runs waaronder 4 hoge veertigers echt biggen sleuren daar Blij wel mooi dat er nu stromend water is dat vind ik ook wel mogen voor dat geld, ga dit jaar weer in september ben eens benieuwd wat ze aan de oever gedaan hebben aangezien dat eigenlijk erg vis onvriendelijk is aangelegd heb met al die vissen de rotsen op moeten klimmen wat altijd maar net goed gingNee hoor ben er wel zeker van dat het daar ook wel eens flink fout is gegaan!
naar mijn mening een vet water met flink wat biggen, maar zie het niet als een uitdaging waar je allemaal trucjes moet uithalen om een vis te kunnen vangen want het is en blijft een commercieel water waar dikke vissen op zitten, leuk om een keer een weekje je verstand op 0 te zetten met je vriendin wat kan vogelen en biggen binnen kan sleuren Knipoog zo zie ik dat water Breede lachd toen ik aan kwam en stond op de dam mijn spullen uit te ruimen kreeg ik bijna een hartverlamming toen ik op dat water een stuk of 30 staafmarkers zag staanGeschokt
gewoon door heen kijken en je ding doen het viel me zelfs op dat de vis juist de staafmarkers opzoekt heb er zelf nog een filmpje van hoe mijn staafmarkers naar links en naar rechts werden gesleurd door de visGeschokt echt ongelofelijk wat je daar mee maakt!

Succes voor de mensen die er dit jaar ook heen gaan!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 maart 2014 16:37:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Maxweasel  
#10 Gepost : dinsdag 4 maart 2014 17:37:50(UTC)
Maxweasel


20 ponder

Lid sinds: 17-2-2013(UTC)
Berichten: 203

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Villa wordt idd niet meer verhuurd, Paul (de beheerder) woont er nu zelf in.

Wij gaan de 2e week van Augustus.

Zoals Bennie zeg, geen moeilijk water, maar je moet wel de vis op je stek hebben/krijgen. Geen bang hebben om elke paar uur je rigs te verplaatsen en de vis te zoeken.

Ivm die rotsen, die liggen er voor de villa ook, ben vorig jaar daar zwaar onderuit gegaan met een schub van een kg of 12 in het net... Blij
Bennie  
#11 Gepost : woensdag 5 maart 2014 12:51:39(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
klopt daar liggen ze idd ook,buurman villa heeft de eerste dag er ook een paar vissen op verspeeld die rotsen liggen ook onder water, daarna moest die iedere keer de boot in om zijn vis normaal te kunnen afdrillen. hoop dat Paul zijn hengeltjes binnen laat staan dan heb ik alle ruimte! Blij
ronald308  
#12 Gepost : zaterdag 8 maart 2014 00:38:09(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Waneer ga je?Tomvanvliet

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 maart 2014 23:16:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.