logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
gerjan  
#1 Gepost : zondag 9 februari 2014 12:20:37(UTC)
gerjan


20 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 227

Bedankjes: 1 keer
Hallo allemaal,ik ben op zoek naar een camping in Frankrijk tussen de 500 en de 800 km.

Ik wil hier dan graag op karper gaan vissen,het liefst op de camping zelf,maar het mag dat op paar kilo meter buiten de camping een water licht.

voor mijn familie moet er ook iets te doen zijn,zoals fietsen wandelen.

ik hoop dat iemand mij iets kan aanraden.

alvast bedankt.

gr gerjan

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 februari 2014 20:49:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
gerjan  
#2 Gepost : zondag 9 februari 2014 20:21:55(UTC)
gerjan


20 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 227

Bedankjes: 1 keer
alvast bedankt voor je reactie,ik hoop dat er nog meer mensen zijn die een camping of water weten.
ronald308  
#3 Gepost : woensdag 12 februari 2014 22:18:59(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Mischien dat je eens bij een reisbureau kunt informeren?
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
thimon  
#4 Gepost : woensdag 12 februari 2014 23:12:16(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Er zijn ook een flink aantal betaalwateren waar een camping aan vast zit, of waar chalets aan de stek staan. Misschien is dat een optie voor je?

Er zijn genoeg betaalwater sites te vinden. Blij
Doorzetten wordt beloond!
l-o-r-e-n-z-o  
#5 Gepost : donderdag 13 februari 2014 20:12:22(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Gerjan
Paar vraagjes kan ik gelijk een selectie maken ik ken nogal wat wateren in Frankrijk .
Ga je in het hoogseizoen of erbuiten ,hoever woon je van Antwerpen is maar om de afstand wat inteschatten of ben je bereid om iets verder te rijden zoek je een water waar je mag nachtvissen .
Is een vakantiehuis ook goed of kamperen jullie met een tent.
Ik zal van het weekend er dan wel een paar opschrijven waar ikzelf of vrienden van mij zijn geweest op gezinsvakantie dat wil zeggen niet constant aan het water zitten 3tal nachtjes het gezin wil ook wat op vakantie.
MVG Lorenzo
gerjan  
#6 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 19:12:03(UTC)
gerjan


20 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 227

Bedankjes: 1 keer
Lorenzo,

wij wonen ongeveer 185 cm van antwerpen af,

het mooiste zal zijn dat je er zal kunnen nachtvissen,maar omdat alleen ga ,samen met me ouders,en die niet van vissen houden is,is denk een goed idee om water buiten de camping te pakken,dus zoek eigenlijke een camping waar mag nachtvissen,maar waar niet meteen een boel mensen bij je heb staan als je iets vangt.

we gaan op vakantie in het hoogseizoen .

en we kamperen,met een caravan en een tent.

bedankt alvast
l-o-r-e-n-z-o  
#7 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 21:42:12(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Nou 185 CM is niet ver van antwerpen is maar een halve karperstok lang.
Als je in het hoogseizoen gaat mag je toch overal veel volk verwachtende zijn .
De eerste is wel de beste keuze in jou geval http://www.rulieres.com/is wel iets verder dan je aanheeft maar is wel rustig ik ben er geweest in juni 2012 het is in de vendee voordelen niet te duur ,rustige kleinschalige familiecamping 2meren een rond meer toen ik ,er was mocht je niet vissen op dat ronde meer waarom weet ik niet je mocht enkel vissen op die rechthoekige ongeveer 4 hec en je hebt geen premie nodig om er te vissen, de vijvers zijn exclusie te bevissen door de campinggasten zodus nooit echt druk en genoeg te vangen ik kan met zekerheid vertellen dat er carp zit tot 18 kg zelf gevangen er zitten misschien nog grotereBlijb .
Je mag er nachtvissen en het water is goed bereikbaar met de wagen.
Er is een zwembad aanwezig verder is er s'avonds niets te doen op de camping wel is alles er netjes en verzorgd. Nadeel als je ergens iets wil bezoeken zee of attractie park puy du fou echt een aanrader is een klein 1 u rijden ,fietsen en wandelen kan je overal lijkt me .
In juni 2013 ben ik naar camping Les Gorges des L'Oignin is iets moeilijker water ,ook veel groter. De camping is ook veel groter is ook 100km verder dan de eerst genoemde.
De camping is nogal populair bij Nederlanders verder is het water redelijk bereikbaar en plaats genoeg om te vissen, vakantiepremie kost 30 euro nachtvissen toegestaan in de omgeving veel te zien en te doen .
Camping is heel verzorgd met alles erop en eraan carp tot over de 20 kg en er zit een mooie bestand volschubs.
Ik ken er nog één rond reims maar vindt het momenteel niet ik zoek hem volgende week wel nog eens op hopelijk heb je er wat aan .
Die stond nog ergens Bij mijn favorieten maar weet er verder niets over http://www.abritel.fr/location-vacances/p446395a.
Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
MVG Lorenzo

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 februari 2014 21:44:52(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luukcarp  
#8 Gepost : vrijdag 11 april 2014 15:11:48(UTC)
luukcarp


30 ponder

Lid sinds: 19-4-2011(UTC)
Berichten: 774
Locatie: Elst

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
le lac trois vallees? ben ik dit jaar ook weer te vinden

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.