logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
NielsDB  
#1 Gepost : zaterdag 2 maart 2013 14:32:35(UTC)
NielsDB


5 ponder

Lid sinds: 23-1-2013(UTC)
Berichten: 29

Dag allemaal,

Graag wil ik uitbreiden naar 3 hengels op mijn rodpod maar een klein onozel onderdeeltje van mijn rodpod ontbreekt hiervoor..


Het probleem ziet er als volgend uit:

UserPostedImage

Het hulsje met inwendige schroefdraad heb ik nog, maar dit zit er dus los in. Het stukje platiek voor aan de bovenkant is verdwenen en onstaat er dus +- 0,5 cm speling als ik er een beetmelder opdraai. Dit ziet er zo uit :

UserPostedImage

terwijl het er zo uit zou moeten zien :

UserPostedImage

Bij deze de vraag of er nog iemand een oude of kapotte horizon pod heeft die dit stukje kan missen of wil verkopen? Heb dus enkel het zwarte plastiek stukje nodig zoals rechts op de onderstaande foto.

UserPostedImage


Ik kan het wel oplossen met zelf een stukje te maken, maar het oog wil ook wat ;-)

Alvast bedankt!,
Groeten,
Niels
Sponsor
Ruud Gosselink  
#2 Gepost : zaterdag 2 maart 2013 21:19:24(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Heb je dit al bij de winkelier nagevraagd. Voor die pods zijn alle onderdelen na te bestellen. Ik heb al twee keer het ´scharnierpunt´ via de winkelier opgestuurd gekregen. Lijkt me dit toch ook wel mogelijk.
NielsDB  
#3 Gepost : zondag 3 maart 2013 00:04:55(UTC)
NielsDB


5 ponder

Lid sinds: 23-1-2013(UTC)
Berichten: 29

Als het niet via hier lukt ga ik verder horen bij de winkeliers Ruud. Hier in de buurt is nergens een fox dealer, en dan is het ineens al 30-40 minuten rijden en dat allemaal voor zo iets klein Knipoog. En betaal je dan niet belachelijk veel als de winkelier zoiets moet bestellen?
Ruud Gosselink  
#4 Gepost : zondag 3 maart 2013 08:41:38(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Bij de winkel hier in de buurt komt eens in de paar weken een vertegenwoordiger van Fox langs en die neemt de bestelling van de winkelier op. Het wordt dus niet apart verstuurd.
Zo heb ik van andere merken ook wel eens onderdelen besteld. Gaat niet altijd even snel, want wanneer er net een zending is afgeleverd gaat er wel weer een paar weken over heen tot de volgende.
De laatste keer had ik mazzel. De eerste keer was de rechterkant afgebroken en nu was de linker weer aan de beurt en die lag na twee jaar nog in het rommelbakje.

Voor zo iets kleins een eind rijden of verzendkosten betalen zou ik inderdaad ook niet doen. Wanneer je een rubber stootdopje van ongeveer die maat uitboort heb je bijna hetzelfde, maar dat had je zelf ook al bedacht.

NielsDB  
#5 Gepost : zondag 3 maart 2013 11:55:22(UTC)
NielsDB


5 ponder

Lid sinds: 23-1-2013(UTC)
Berichten: 29

Bedankt voor de uitleg.

De levertijd had ik ook al schrik voor. Als er via deze weg niks uit de bus komt maak ik er zelf idd wel iets voor Knipoog

Michael Horn  
#6 Gepost : zondag 30 maart 2014 00:39:27(UTC)
Michael Horn


20 ponder

Lid sinds: 4-6-2012(UTC)
Berichten: 307

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Ik heb dus precies het zelfde met mijn rodpod en wilde net een topic aan maken toen ik deze tegen kwam met zoeken.




Iemand tips waar ik dit onderdeel kan bestellen, misschien een site?

mvg,

Michael.
Ancoes  
#7 Gepost : zondag 30 maart 2014 21:57:29(UTC)
Ancoes


15 ponder

Lid sinds: 31-1-2013(UTC)
Berichten: 107
Man
Nederland

Bedankjes: 9 keer
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Misschien heb je hier wat aan : http://www.foxint.com/sp...section=5&product=30

Staat alleen 15,16,17 niet bij, misschien ff mailtje sturen

Bewerkt door de gebruiker zondag 30 maart 2014 21:59:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Michael Horn  
#8 Gepost : zondag 30 maart 2014 22:27:52(UTC)
Michael Horn


20 ponder

Lid sinds: 4-6-2012(UTC)
Berichten: 307

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Bedankt ik had daar inderdaad zelf al gekeken. Helaas zijn ze niet te bestellen.
NielsDB  
#9 Gepost : dinsdag 8 april 2014 16:02:48(UTC)
NielsDB


5 ponder

Lid sinds: 23-1-2013(UTC)
Berichten: 29

Heb eens navraag gedaan bij Fox , hier het antwoord:

Dat is artikelnummer E55-800 en is via iedere Fox dealer te bestellen. Momenteel zijn ze uitverkocht, maar we verwachten een levering binnen een paar weken.
E55-800 is 1 compleet onderdeeltje ( 2 plastic kapjes en messing schroefdraad ).

Als je hiermee naar de fox dealer gaat komt alles in orde Knipoog
Michael Horn  
#10 Gepost : woensdag 7 mei 2014 10:17:19(UTC)
Michael Horn


20 ponder

Lid sinds: 4-6-2012(UTC)
Berichten: 307

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Eerst geschreven door: NielsDB Ga naar gequote bericht
Heb eens navraag gedaan bij Fox , hier het antwoord:

Dat is artikelnummer E55-800 en is via iedere Fox dealer te bestellen. Momenteel zijn ze uitverkocht, maar we verwachten een levering binnen een paar weken.
E55-800 is 1 compleet onderdeeltje ( 2 plastic kapjes en messing schroefdraad ).

Als je hiermee naar de fox dealer gaat komt alles in orde Knipoog


Bedankt, gelukkig hebben ze het bij Raven erg goed opgelost voor me.
Ik heb er 1 meegekregen van de showmodel rodpod, super service!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.