logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
p van der heijden  
#1 Gepost : dinsdag 5 februari 2013 23:36:37(UTC)
p van der heijden


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-2-2013(UTC)
Berichten: 4

mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast
Sponsor
bob39  
#2 Gepost : zaterdag 6 juli 2013 19:54:46(UTC)
bob39


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 25-11-2011(UTC)
Berichten: 4

p van der heijden schreef:
mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast
mooi water je kan de vergunningen of dagpas volgends mij bij hengelsport veendam grijgen.
carpmuntendam  
#3 Gepost : maandag 8 juli 2013 13:49:05(UTC)
carpmuntendam


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-2-2012(UTC)
Berichten: 10

voor borgeswold heb je geen aparte vergunning nodig je kan gewoon met je vispas daar vissen, je mag alleen s'nachts onder je oval vissen zonder overwrap enzo.
ronald kingma  
#4 Gepost : woensdag 4 december 2013 16:00:27(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
3 henegels mag daar ook volgens mij en gewoon met je landelijke visakte. Je hebt geen aparte vergunningen nodig. wel bij de visvijver van de Langeleegte, dit is een pachtwater


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
c.jonker  
#5 Gepost : woensdag 30 juli 2014 12:04:16(UTC)
c.jonker


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 30-7-2014(UTC)
Berichten: 1
Nederland
Locatie: Groningen

Eerst geschreven door: p van der heijden Ga naar gequote bericht
mijn vismaat en ik hebben ons oog laten vallen op het viswater van borgerswold in veendam,weet iemand hoe het daar zit met de vergunningen en waar je die kan halen en of je op een bepaald gedeelte wel en niet mag vissen wij zijn daar zelf niet bekend vandaar deze vraag thanks alvast


Ook wij komen er niet uit..is het nu een vijver/plas of een kanalencomplex?
Sportvissrij nederland geeft geen duidelijk antwoord, de plaatselijke hengelsportzaak weet het ook niet.
Een of twee hengels?
Er zit karper maar met 1 hengel heb ik er geen zin in..
Heel veel controle ( lees heel veel ) gewoon niet leuk meer.

Wie o wie??
ronald kingma  
#6 Gepost : dinsdag 12 augustus 2014 13:45:09(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
je mag er met 3 hengels vissen volgens mij, zie je visakte regio groningen en je mag er 's nachts wel vissen. Echter willen ze niet dat er uitgebreid tenten komen en adviseren ze shelters. shelter met voorstuk zullen ze w.s. niet moeilijk over gaan doen want wij hebben er ook wel gezeten met tent.

echter is het ook wie je treft als controleur, ik heb er namelijk nog nooit controle gehad of gezien. Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.