logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Berster  
#1 Gepost : donderdag 31 juli 2014 10:50:49(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Hallo allemaal,

Ik heb een mooi stads vijvertje ontdekt van nog minder dan een half hectare, waarin 3-4 leuke karpers zwemmen.
Nou heb ik daar een btje zitten spotten en ze zwemmen nu wel redelijk hoog, dus wilde eens kijken of ik ze zou kunnen belagen aan het oppervlak.
Maar nu zwemt er echt een groep van 25 eenden op de stukje die alle bewegingen volgen en als ik er ook maar een paar brokjes in gooi zijn ze er al als de "kippen" bij.

Verder is het water erg begroeid en niet diep (denk max 1m) en niet echt om te zitten, maar echt actief te belagen,

Hoe zouden jullie dit aanpakken?

grt
Sponsor
Ener  
#2 Gepost : donderdag 31 juli 2014 11:55:02(UTC)
Ener


10 ponder

Lid sinds: 5-1-2014(UTC)
Berichten: 97
Nederland
Locatie: Hoeksche Waard

Bedankjes: 13 keer
Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
Zig Rig?
Kijk eens op mijn youtube kanaal.
https://www.youtube.com/...UCLdhSa2ODeG1kEJ1wHNMlaw
johanv  
#3 Gepost : zaterdag 2 augustus 2014 15:48:03(UTC)
johanv


5 ponder

Lid sinds: 24-8-2012(UTC)
Berichten: 34

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Helaas een bekend probleem.. Misschien een idee om heel opvallend veel(!) brood te voeren op een plek waar je niet wilt gaan vissen om de eenden af te leiden, en dan stiekem ergens wat voerplekjes maken met kattenbrokken? Kattenbrokken zien ze niet zo snel drijven van een afstand (in tegenstelling tot brood). Misschien kun je mij de bakker een vuilniszak vol met oud brood regelen? Dan zijn ze wel even bezig.. Dus...
wietse97  
#4 Gepost : donderdag 21 augustus 2014 18:26:31(UTC)
wietse97


25 ponder

Lid sinds: 20-3-2013(UTC)
Berichten: 430

proberen met een single broodkorst voor de karper te gooien. hiermee is het tussen de eenden vissen weleens succesvol. Wat je ook ken doen is een pennetje op 20 cm diepte zetten , en deze met een tros regenwormen aabieden. Is bij mij ook vaak succcesvol! succes
Zwaarste 2014: 34,8 pond

Bekijk hier ons youtube-kanaal Knipoog : http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.