logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
efficent  
#1 Gepost : woensdag 20 augustus 2014 22:19:59(UTC)
efficent


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-6-2013(UTC)
Berichten: 3

Beste karpervissers,

Ik wil aankomend jaar voor het eerst naar Frankrijk. Ik heb een aantal wateren gevonden in het noordelijke deel van Frankrijk. Voordat ik deze laat zien vraag ik me af waar ik vooral naar moet kijken. Ik vis al een aantal jaar en heb verschillende keren in Belgie gevist. Waar moet je nou op letten als je een betaalwater gaat boeken? Ik heb de onderstaande wateren gevonden welke me aanspreken wat betreft bodem, visbestand en reisafstand. Helaas kan ik hier niet erg veel over vinden op internet wat betreft stekkeuze/hotspots. Kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Eigen ervaring word ook zeer gewaardeerd! Mochten jullie nog een leuk betaalwater kennen hoor ik dat ook graag.

Het gaat om de betaalwateren:
- Lac de Grosley
- Jonchery
- Les Salles
- Domaine de Brocard
- La Renarde

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij de keuze.

Alvast bedankt!
Sponsor
Jeroen84  
#2 Gepost : donderdag 21 augustus 2014 07:03:18(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
lac du grosly

Hier in ieder geval wat info over Grosly

les salles
joncherry
renarde

Bewerkt door de gebruiker donderdag 21 augustus 2014 07:06:07(UTC)  | Reden: links added

Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Berster  
#3 Gepost : donderdag 21 augustus 2014 12:43:49(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Lac du Grosley is zeker een aanrader, niet al te makkelijk maar je moet er wel je vis kunnen vangen!