logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lara P  
#1 Gepost : zaterdag 18 oktober 2014 15:01:30(UTC)
Lara P


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-10-2014(UTC)
Berichten: 3
België
Locatie: Overpelt

Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach
Sponsor
whitey  
#2 Gepost : vrijdag 24 oktober 2014 17:20:27(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Lara P Ga naar gequote bericht
Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach


Beste Lara:
Ik denk dat je u best eerst es kan voorstellen in de daarvoor bestemde topic, en dan pas misschien enige reatie(s) zal krijgen op uw vraag/vragen, ik weet zeker dat er hier landgenoten lid zijn die bij jou in de buurt wonen, of je kunnen inlichtingen geven. Mee eens

suc6.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.