logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lara P  
#1 Gepost : zaterdag 18 oktober 2014 15:01:30(UTC)
Lara P


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-10-2014(UTC)
Berichten: 3
België
Locatie: Overpelt

Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach
Sponsor
whitey  
#2 Gepost : vrijdag 24 oktober 2014 17:20:27(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Lara P Ga naar gequote bericht
Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach


Beste Lara:
Ik denk dat je u best eerst es kan voorstellen in de daarvoor bestemde topic, en dan pas misschien enige reatie(s) zal krijgen op uw vraag/vragen, ik weet zeker dat er hier landgenoten lid zijn die bij jou in de buurt wonen, of je kunnen inlichtingen geven. Mee eens

suc6.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Carpaco97  
#3 Gepost : dinsdag 4 november 2014 20:18:49(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: Lara P Ga naar gequote bericht
Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach


Haha het enigste 16 jarige meisje op dit forum.. is toch leuk zal niet vaak voorkomen .. maar nu terug op je vraag er ligt een prachtig kanaal als je van Nederland naar belgie gaat, dat is het kempisch kanaal ik heb er nog maar 1 keer gevist maar volgend jaar haal ik er een vergunning voor en jagen op de grote water biggen Like woon namelijk in over de grens in nederland..

Mvg Aaron (Carpaco97)
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
whitey  
#4 Gepost : woensdag 5 november 2014 07:08:14(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Carpaco97 Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Lara P Ga naar gequote bericht
Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach


Haha het enigste 16 jarige meisje op dit forum.. is toch leuk zal niet vaak voorkomen .. maar nu terug op je vraag er ligt een prachtig kanaal als je van Nederland naar belgie gaat, dat is het kempisch kanaal ik heb er nog maar 1 keer gevist maar volgend jaar haal ik er een vergunning voor en jagen op de grote water biggen Like woon namelijk in over de grens in nederland..

Mvg Aaron (Carpaco97)


Haha, hier kan misschien iets moois uit bloeien Schamen (snoepertje)Pinokkio Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thanks whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Carpaco97 op 5-11-2014(UTC)
Carpaco97  
#5 Gepost : woensdag 5 november 2014 17:21:56(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Carpaco97 Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Lara P Ga naar gequote bericht
Ik vis nu al 1 jaar op karper en ik heb al een paar mooie gevangen op de lak in balen, maar ik zoek nog mooie waters het liefst in de buurt van overpelt of een beetje verder, waar ik veel grote karpers kan vangen.

Ik weet dat ik beter zelf kan gaan zoeken op google maps ofzo, maar er zijn hier in de buurt nu eenmaal niet veel goede waters.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dat zouw ik zeker fijn vinden

Met vriendelijke groeten, Lara (zowat het enige 16 jarige meisje op dit forum.Breede lach


Haha het enigste 16 jarige meisje op dit forum.. is toch leuk zal niet vaak voorkomen .. maar nu terug op je vraag er ligt een prachtig kanaal als je van Nederland naar belgie gaat, dat is het kempisch kanaal ik heb er nog maar 1 keer gevist maar volgend jaar haal ik er een vergunning voor en jagen op de grote water biggen Like woon namelijk in over de grens in nederland..

Mvg Aaron (Carpaco97)


Haha, hier kan misschien iets moois uit bloeien Schamen (snoepertje)Pinokkio Like



Shhh Shhh Shhh whitey
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
Gies  
#6 Gepost : vrijdag 12 december 2014 13:01:10(UTC)
Gies


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2013(UTC)
Berichten: 137
Man
België
Locatie: Limburg

Bedankjes: 87 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Hoi Lara, Ik kom ook uit OverpeltLike . Maar ik weet niet waar je daar kan karpervissen. Misschien het wachtbekken aan de Herenterdijk( maar de kanten zijn daar vreselijk hoog,en na de werken weet ik niet of daar nog iets zou zitten). Het kanaal Bocholt-Herentals is misschien iets (alhoewel ik heb gehoord dat het daar toch redelijk moeilijk is). En ken je het Dommelhof in Neerpelt? Daar ligt een klein vijvertje bij waar je goed kan pennen,je kan er ook echt met piepers maar daar is het een beetje klein voor maar daar heb ik er al vaak mooie uitgehaald met pennen, maar er zit ook veel voorn,brasem,... Dus véél geduld is daar echt noodzakelijk.

Groetjes Gies

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 december 2014 13:02:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Vissen is zoeken!!
thanks Gies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
tomvliet1998 op 13-12-2014(UTC)
licensed  
#7 Gepost : donderdag 26 maart 2015 16:57:53(UTC)
licensed


5 ponder

Lid sinds: 14-1-2012(UTC)
Berichten: 25
Man
België

Beste,

In de omgeving van Balen, Mol en Dessel zijn vele vijvers die ontstonden door zandwinning.
Ik weet dat op sommige van die putten gevist word op karper. De meeste zijn niet erg dicht bezet met vis. Je moet wel lid worden van de plaatselijke vereniging in vele gevallen. Er zijn er ook een heel aantal waar niet gevist mag worden vrees ik.
De moeite waard om eens uit te zoeken. Door een mailtje te sturen naar het stads-/gemeentebestuur kom je meestal al ver.

Als je echt veel vis wil vangen is er ook nog het Campinastrand in Dessel. Als ik u was zou ik wel niet in de vakanties gaan want dan zit het daar stampvol. Ook veel vissen met kapotte staart of bek, wat een zonde! Wel een goed water om als beginneling te starten omdat je er veel kan uittesten.

veel plezier ermee!

mvg
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.