logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
thimon  
#21 Gepost : woensdag 25 november 2015 16:09:22(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Harry,

Bedankt voor je compliment!

Met het vissen met 'dood aas' wordt inderdaad een dode vis bedoeld. Dit kan een gewone simpele voorn of kleine brasem zijn, maar ook een sardine, haring, makreel of spiering.

Mijn artikel verschijnt op de site zodra ik overal perfecte fotografie bij heb gemaakt.

Like
Doorzetten wordt beloond!
ricardo koster  
#22 Gepost : zaterdag 28 november 2015 20:37:16(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
het was best bikkelen vannacht,de wind trok aan en ging rechtstreeks mijn open brolly in,toen het rond 4 uur ook nog ging regenen en alles in regende werd het helemaal een ramp.
ik bedacht me nog dat ik ook gestoord was ook in deze temperaturen !
na flink wat rillen van de kou blijkbaar toch ergens in slaap kunnen vallen,de regen die binnen waaide liet ik zijn gang maar gaan simpelweg omdat ik er de fut niet voor had om alles om te zetten.
rond een uur of 7 krijg ik een fluiter van jewelste,en bij het wat dichter draaien van de slip lijkt het alsof de slip niet werken wilt,man wat een power had deze vis !
de vis neemt gewoon nog een meter of 50 aan lijn van de spoel af alvorens ik dan ook maar iets te zeggen heb,hierbij weet ik ook direct dat dit een goede vis betreft,want de vis komt niet naar me toe maar gaat van links naar rechts in het midden van de plas,de dril zal 10 minuten geduurt hebben maar leek voor mijn gevoel een eeuwigheid te duren !!
jezus wat was die wind straf zo in mijn trui,me handen vallen er haast vanaf met die kou en ze beginnen zelfs zeer te doen,ik schep de vis en laat deze even in het netje bijkomen,niet omwille van de vis,maar omwille van mijn handen die ik wanhopig in mijn zakken probeer op te warmen.
na het wegen van de vis ben ik zeer voldaan van deze sessie,ik lag immers pas om 1 uur te vissen,en bedenk me dan ook dat het genoeg is na deze vis voor mij,ik hunker naar koffie,warmte,en om heerlijk thuis op de pot te gaan zitten en alles er uit te gooien,eindelijk is ze daar,mijn eerste bak van dit zeer slechte visjaar voor mij !!

UserPostedImage

HarryO  
#23 Gepost : zondag 29 november 2015 12:11:52(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
mooi visje Ricardo, hoop dat je inmiddels weer een beetje warm geworden bent.Blij
Maar om nu, in deze tijd, met een open brolly te gaan vissen moet je wel echt een bikkel zijn.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
ricardo koster  
#24 Gepost : zondag 29 november 2015 14:01:48(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
Ja hoor.ben ondertussen alweer aan het vissen.binnen het uur weer raak

UserPostedImage
HarryO  
#25 Gepost : zondag 29 november 2015 20:39:42(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Hopelijk heb je nu de brolly wel met de rug in de wind gezet. Blij
Toch is het bikkelen zo in de open lucht zonder verwarming. Teleurgesteld
Blijf je zitten vannacht of ben je al weer thuis.
Mocht je blijven veel suc6 en vang er nog een paar, je hebt nu de slag te pakken.Blijb
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
ricardo koster  
#26 Gepost : zondag 29 november 2015 20:57:20(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
Nee ik had een witvis paraplu bij me deze keer.ik ging maar een paar uurtjes vissen.morgen weer slaaf van de overheid he.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.