logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Niels_1  
#1 Gepost : zaterdag 6 februari 2016 17:31:26(UTC)
Niels_1


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2015(UTC)
Berichten: 19

Bedankjes: 8 keer
Hallo iedereen,

voor dit jaar zou ik graag beginnen met nachtvissen, maar ik weet niet waar ik het beste zou gaan, nl. Vlaanderen of Wallonië.

Ik ben de voorbije jaren in Vlaanderen reeds op het albertkanaal gaan vissen, dus daar ken ik het wel een beetje, maar de vangsten waren voor mij niet echt top (op sommige had ik wel wat vis aan de haak, maar vooral van die kleine grondels..).

Ik zoek ook liever plassen op (zoals schulensmeer) o.w.v. de natuurlijke omgeving daar, maar daar is het verboden om 's nachts te vissen.
Zijn er in Limburg nog van die plaatsen waar 's nachts wel gevist mag worden? Of ben ik dan beter af dat ik naar Wallonië ga?

Alle tips van wateren zijn welkom (ook betaalwateren).

En is het aan te raden om 's nachts te zorgen dat ik een bootje meeneem, of is dat overbodig?

Alvast bedankt Blij ...
Sponsor
Flo  
#2 Gepost : zondag 7 februari 2016 12:40:11(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
zowel Vlaanderen als Wallonië hebben rivieren en kanalen waar je mag nachtvissen.
Vijvers/meren zijn al een pak dunner bezaaid.
Als je toch regio limburg woont zou ik kijken om daar een ferm waterke te zoeken, daar heb je er veel meer dan aan mijn kanten (West-Vlaanderen)
Over Wallonië kan ik niet veelz eggen, woon er vlakbij ,maar vis er eigelijk niet echt. De Maas kan wel een leuke uitdaging zijn!
En van boot : zal afhangen van water tot water hoor Blij Bij het ene komt het van pas, bij het ander compleet overbodig.
breur  
#3 Gepost : maandag 8 februari 2016 15:19:05(UTC)
breur


25 ponder

Lid sinds: 14-4-2012(UTC)
Berichten: 529

Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Hoi Niels van waar ben je.
Niels_1  
#4 Gepost : maandag 8 februari 2016 21:11:02(UTC)
Niels_1


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2015(UTC)
Berichten: 19

Bedankjes: 8 keer
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
zowel Vlaanderen als Wallonië hebben rivieren en kanalen waar je mag nachtvissen.
Vijvers/meren zijn al een pak dunner bezaaid.
Als je toch regio limburg woont zou ik kijken om daar een ferm waterke te zoeken, daar heb je er veel meer dan aan mijn kanten (West-Vlaanderen)
Over Wallonië kan ik niet veelz eggen, woon er vlakbij ,maar vis er eigelijk niet echt. De Maas kan wel een leuke uitdaging zijn!
En van boot : zal afhangen van water tot water hoor Blij Bij het ene komt het van pas, bij het ander compleet overbodig.


De maas heb ik ook al zitten overwegen, maar daar twijfel ik nog of ik plaatsen moet zoeken waar de fabrieken warm water lozen, of is het beter om op een gewone plaats te zoeken?
En ik heb al enkele leuke plassen/vijvers gezien via google, alleen als ik dan kijk op de hengelsportkaarten vind ik niets terug over deze plassen, en de naam weet ik ook niet altijd, misschien best eens een dag uittrekken en deze plassen eens gaan bekijken voor meer info Blij ...
Niels_1  
#5 Gepost : maandag 8 februari 2016 21:12:06(UTC)
Niels_1


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2015(UTC)
Berichten: 19

Bedankjes: 8 keer
Eerst geschreven door: breur Ga naar gequote bericht
Hoi Niels van waar ben je.


Ik ben van Borgloon (tussen Tongeren en Sint-truiden in ) Blij ..
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.