logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
HarryO  
#21 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 00:30:41(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Flo, ik moet in deze Whitey gelijk geven. Het is de rubriek " vangst meldingen".
Ik heb al aangegeven dat geen vangst ook een melding is, al is het niet de beoogde melding.
Persoonlijk mag je van mij rustig doorgaan met het melden van blanks of ervaringen.
Mocht de crew of meerdere leden hier bezwaar over maken of met een, door mij, voorgestelde rubriek komen
wordt het een ander verhaal.
In ieder geval wens ik je veel suc6 met je vis trips in Frankrijk en komen hier je echte "vangst meldingen" en ervaringen staan.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
thanks HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
whitey op 8-3-2016(UTC)
whitey  
#22 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 06:39:29(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
whitey : er is ten eerste geen rubriek "blanken" anders wil ik deze gerust volschrijven.
Zowel op dit forum en vroeger ook op andere fora werden de bevindingen van de recente vistrips gepost, staan er 20 foto's tussen zoveel te beter, draaide een sessie uit op een blank kon dit ook worden meegedeeld. Dit is dan ook de eerste keer in al die jaren dat iemand me hier over aanspreekt.

Ik kan bijvoorbeeld terugwijzen : je bent pakweg al even lang lid van dit forum als mij, maar je zit aan 2000 posts, waarvan belange niet allemaal een even grote inbreng hebben op het forum, m.a.w. een beetje zeveren. (moet kunnen, het leven is al serieus genoeg)
Persoonlijk stoor ik me daar helemaal niet aan. Jij (en Harry O) zorgen tenminste nog voor een minimum aan animo op dit forum (en zoals iedereen weet zijn fora zo goed als dood...) Maar ga dan aub niet zagen over het feit dat ik af en toe post dat mijn sessie op een blank is uitgedraaid Blij

Volgend weekend begin ik aan mijn "frankrijk openbaar water"- avontuur, wat een groot deel van mijn visserij dit jaar wordt. Ik post altijd graag een verslagje van dergelijke trips.
het spijt me op voorhand als er geblankt wordt Knipoog


Heb ik gezaagd omdat ik 1 maal post dat blanks niet in vangst meldingen passen?
Van je laatste 10 posts, zijn er minimum 5 meldingen van blanks.
Maar weet je wat? Ik zal voortaan wat minder inloggen en nog minder posten!, dan moet jij maar zorgen voor animo......met je blanks!
En maak dan een topic "blanks"!
Ook dit nog: ik ben zaterdag aan (vis) water geweest om te observeren, heb echter niet gevist, dus heb ik ook 'geblankt'. (of is dit nu een vraag d'oh! )

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 maart 2016 06:46:36(UTC)  | Reden: !!aanvulling!!

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
bertkamp  
#23 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 11:02:02(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
swinne  
#24 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 11:29:21(UTC)
swinne


10 ponder

Lid sinds: 26-7-2014(UTC)
Berichten: 91
Man
België

Bedankjes: 3 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
afgelopen vrijdag een dagje gaan vissen op voor mij vrijwel nieuw water dat ik dit jaar ga aan men tijd aan doorbrengen
zoals verwacht bleef het stil , nuja voor de karper dan toch .. ineens volle run .. nuja vis is vis zeggen ze dan , had dit totaal niet zien aankomen op een boilie die stillag Breede lachd Vissen

maar ben er al bij al toch blij mee Respect

UserPostedImage
whitey  
#25 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 11:33:29(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: swinne Ga naar gequote bericht
afgelopen vrijdag een dagje gaan vissen op voor mij vrijwel nieuw water dat ik dit jaar ga aan men tijd aan doorbrengen
zoals verwacht bleef het stil , nuja voor de karper dan toch .. ineens volle run .. nuja vis is vis zeggen ze dan , had dit totaal niet zien aankomen op een boilie die stillag Breede lachd Vissen

maar ben er al bij al toch blij mee

Mooie "dame" Swinne!Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Flo  
#26 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 11:45:40(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
whitey : ik zeg net dat ik het helemaal niet erg vind dat je veel post,omdat je er tenminste nog wat leven in houdt. Angel Maar als jij me zo'n voorzet geeft heb ik die gewoon binnen te koppen en dit ga ik dan ook niet laten.(dit ivm de tegenreactie,en nogmaals :je mag zoveel posten als je wilt van mij, het is hier al stil genoeg )
Let's just agree to disagree.
ik ga ook geen topic blanken maken, je bent nooit verplicht te lezen wat geschreven wordt.
Btw ipv van "tenminste 5 van de 10" gaat het over 3 van de 10 posts... om correct te zijn he ^^. De winter is nu éénmaal minder productief.

HarryO  
#27 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 12:56:30(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Flo
Ga mij verder niet met de discussie bezig houden maar wat vind je van mijn idee dat ik eerder noemde.
Heb Edwin inmiddels een pb gestuurd met de vraag of zoiets mogelijk is.
Stel daf het er komt ga je daar dan wel plaatsen?
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
HarryO  
#28 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 13:10:22(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Swinne, mooi beestje. Gebruik je soms een boilie waar ook witvis van wil snoepen ?
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
swinne  
#29 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 14:28:33(UTC)
swinne


10 ponder

Lid sinds: 26-7-2014(UTC)
Berichten: 91
Man
België

Bedankjes: 3 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Eerst geschreven door: HarryO Ga naar gequote bericht
Swinne, mooi beestje. Gebruik je soms een boilie waar ook witvis van wil snoepen ?




geen idee eerlijk gezegd , ben er niet al te grote fan van om witvis te vangen , maar is natuurlijk niet uitgesloten :-)

HarryO  
#30 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 14:57:50(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Ging mij ook niet om witvis te vangen maar hoogst waarschijnlijk hebben die rond je boilie gezwommen en heeft de snoek daarop geslagen
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
swinne  
#31 Gepost : dinsdag 8 maart 2016 16:33:58(UTC)
swinne


10 ponder

Lid sinds: 26-7-2014(UTC)
Berichten: 91
Man
België

Bedankjes: 3 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Eerst geschreven door: HarryO Ga naar gequote bericht
Ging mij ook niet om witvis te vangen maar hoogst waarschijnlijk hebben die rond je boilie gezwommen en heeft de snoek daarop geslagen


ja dat zou eventueel goed kunnen dan , is nog met men wintermix dat ik aan het opgebruiken ben nu het nog een beetje fris is :-)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.