logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
arno111  
#1 Gepost : woensdag 30 maart 2011 21:04:37(UTC)
arno111


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-3-2011(UTC)
Berichten: 13

hallo karpervissers,
vrijdag 1 april (geen grapje) ga ik met mijn gezin een weekend weg naar hooge holt in gramsbergen. is daar een karpertje te vangen of kan ik onze hengels beter thuis laten. we hebben huisje 149 bij het bruggetje. het hoeven geen 30 of 40 ers te zijn maar gewoon een visje voor de jongens zou leuk zijn. alvast bedankt arno
Sponsor
jvs  
#2 Gepost : woensdag 30 maart 2011 22:15:01(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

arno111 schreef:
hallo karpervissers,
vrijdag 1 april (geen grapje) ga ik met mijn gezin een weekend weg naar hooge holt in gramsbergen. is daar een karpertje te vangen of kan ik onze hengels beter thuis laten. we hebben huisje 149 bij het bruggetje. het hoeven geen 30 of 40 ers te zijn maar gewoon een visje voor de jongens zou leuk zijn. alvast bedankt arno


hoi arno,ik ben vorig jaar op het hooge holt op vakantie geweest, geen karpers gevangen,alleen maar brasem en voorn
houdoe en bedankt
Stefan Huijsman  
#3 Gepost : donderdag 31 maart 2011 17:27:05(UTC)
Stefan Huijsman


10 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 96

Hallo Arno,

Toevallig werk ik dichtbij het Hoge Holt. Op het park zelf zou ik niet weten of je karper kunt vangen. Misschien kan het park je dat vertellen. Maar je zit dicht bij een kanaal waar je voor zover ik weet wel karper kunt vangen. En als je Gramsbergen inrijdt, rijd je over de vecht waar je heel makkelijk bij kunt komen en zie je aan je rechterhand een plas, dat is een uitmonding van de vecht. Op al die wateren kun je absoluut karper vangen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.