logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DavidT  
#1 Gepost : zondag 17 april 2011 14:46:57(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Zeker voor vissers die niet houden van een bewaarzak om een in het donker gevangen vis in daglicht te fotograferen, is dit een top product.

- De 4 grote drijvers geven de sling veel drijfvermogen.
- De sling is opvouwbaar.
- Niet zwaar.
- Lang bevestigingskoord.
- Het gebruik van grove mazen zorgt ervoor dat water makkelijk uit de sling wegspoelt.
- 3 Clips die ervoor zorgen dat de sling goed gesloten blijft zodat de vis niet kan ontsnappen.
- 4 Reflecterende badges op de drijvers.

Dus onthaken, wegen, weghangen en fotogaferen zonder dat er een bewaarzak aan te pas komt.

Misschien heb ik een gekleurd beeld van het merk omdat ik vanaf het begin hun producten gebruik maar ze hebben producten die concurrenten (nog steeds) niet hebben.

www.anglingintelligence.com

Bewerkt door de gebruiker zondag 17 april 2011 15:44:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Say hello to my little friend
Sponsor
Leroy86  
#2 Gepost : zondag 17 april 2011 15:16:06(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

heb hem zelf ook enige tijd en ben er zeer tevreden over!
Erg makkelijk als je alleen bent en je moet je camera nog op 'scherp' zetten.
Wat ook een groot voordel is dat de vis in de sling op kracht kan komen en dat je de vis gemakkelijk terug kan zetten.
timvanzanten  
#3 Gepost : zondag 17 april 2011 17:10:58(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Davidt schreef: 'Misschien heb ik een gekleurd beeld van het merk omdat ik vanaf het begin hun producten gebruik maar ze hebben producten die concurrenten (nog steeds) niet hebben'

Grappig! deze weightsling is namelijk ontworpen door Venture en een kopie van dus! Wel is het idd een heel degelijk product van een goede kwaliteit. Ik heb toendertijd de Venture gekocht omdat deze precies past in een Nash Monster Cradle. de versie van AI is net te groot hiervoor ( scheelt enkele cm's)
Leroy86  
#4 Gepost : zondag 17 april 2011 17:43:40(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

Zijn nu trouwens tig merken due deze sling ook hebben zoals: fox,skarp, x2 enz
DavidT  
#5 Gepost : zondag 17 april 2011 17:46:52(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ik heb die van Venture ook. Maar deze heeft:

- kleinere drijvers
- geen clips maar klitteband
- niet opvouwbaar (opgevouwen AI sling is zo'n 50 cm lang en past dus in de cradle)

Nergens gezegd dat de sling door AI is bedacht.

Producten die AI heeft en de rest niet:

- baiting poles
- weed rakes
- tasjes met doorzichtige bovenkant
Say hello to my little friend
timvanzanten  
#6 Gepost : zondag 17 april 2011 19:07:24(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
@ David, even beter je huiswerk doen! Meer ga ik er niet over zeggen. Het is dat ik AI een prima merk
vind!

Bewerkt door de gebruiker zondag 17 april 2011 19:15:36(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

DavidT  
#7 Gepost : zondag 17 april 2011 21:37:33(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ik ben benieuwd Tim. Waar sla ik de plank mis? Vind het leuk, jij ook, om te kijken wie wat aanbiedt.
Say hello to my little friend
timvanzanten  
#8 Gepost : zondag 17 april 2011 23:10:43(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Okey David, ik zal het even toelichten!

- kleinere drijvers (dat klopt maar blijkbaar zijn deze drijvers groot genoeg om de zak drijvend te houden!)
- geen clips maar klitteband ( dit moet je even toelichten aangezien de mijne gewoon clips heeft en geen klitteband)
- niet opvouwbaar (opgevouwen AI sling is zo'n 50 cm lang en past dus in de cradle)(opvouwbaar past elke weegzak in een Cradle! het gaat er juist om of de weegzak erin past als je hem uitvouwt. anders heb je er niks aan! de Venture past uitgevouwd precies in een Monster Cradle. Ik heb hier zo waar onderzoek naar gedaan bij aanschaf. anders was het de AI geworden!

Nergens gezegd dat de sling door AI is bedacht.

Producten die AI heeft en de rest niet:

- baiting poles ( commercieel gezien is AI de enige maar er zijn merken als TFG die ze ook levert)
- weed rakes ( niet nieuw! oa Gardner en zelfs vroeger X2 leverde ze)
- tasjes met doorzichtige bovenkant ( handig maar ook niet nieuw!)

als je zegt dat AI een goed en kwalitatief merk is, dan zeg ik met volle mond Jah! Dat de Venture alleen minder is gaat er bij mij niet in! het zijn beide prima producten namelijk!

Verder was het geen persoonljke aanval David maar dat wist je wel denkKnipoog
robbin  
#9 Gepost : maandag 18 april 2011 00:29:38(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Dit is in ieder geval wel een (letterlijke) imitatie van de venture Breede lach

UserPostedImage

Life is a game, fishing is serious
DavidT  
#10 Gepost : maandag 18 april 2011 16:26:17(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ok Tim duidelijk verhaal, mijn sling de Venture Std heeft klitteband net als bovenstaande X2. Waarschijnlijk hebben de grotere of nieuwere versies ook clips.

Sanders Hengelsport heeft nu ook een recovery sling.

Ik was er heilig van overtuigd dat AI de enige was met de andere producten. Niet dus. Voel me echt niet aangevallen hoor. 2 Weten er meer dan 1.

Inderdaag, Venture heeft ook mooi spul. Gebruik de Razor Sling.

Say hello to my little friend
timvanzanten  
#11 Gepost : dinsdag 19 april 2011 00:49:42(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
hai David,

Ik heb zelf de XL recovery sling van Venture. wellicht heeft de kleine versie geen clips zoals de mijne idd. de weedrakes die je aanhaalde zijn een erg mooie product! Vooral omdat er zowel drijvende als zinkende versies verkrijgbaar zijn.
Ray Schra  
#12 Gepost : woensdag 20 juli 2011 16:39:22(UTC)
Ray Schra


15 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 169

Ik heb er toen ik laatst op vakantie in Engeland was ook een meegenomen (gekregen eigenlijk Breede lach )
Heel blij mee omdat de vorige van Skarp wel heel snel sleet, en er ook al een rits kapot ging.

Uit de versie van AI loopt het water echt heel gemakkelijk (handig bij het wegen) en het is een zeer doordacht item met die clipjes etc.
Wat ik wel heel slecht vind is dat ik na werkelijk 4 vissen bij de 5e vis al een rits kapot trok. Dat komt omdat aan de bovenkant van de rits geen stopper zit, als je even niet oplet trek je de rits er zo af. Met een boilienaald en wat onderlijnmateriaal heb ik er zelf maar een stopper in gemaakt, maar bij een artikel van 35 pond ( hier iets van 45-50 euro) mag je toch wel iets verwachten.

Verder valt het me een beetje tegen dat het vrij lang duurt voordat het materiaal weer droog is. De Skarp uitvoering was vele malen sneller droog.

Al met al een goed doordachte weighsling, maar niet top uitgevoerd.

Gr. Ray
the-yeti  
#13 Gepost : zondag 24 juli 2011 14:07:10(UTC)
the-yeti


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 3

ai bestaat nog en venture??????
be different, be lucky
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.