logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
rutger hinrichs  
#1 Gepost : zondag 15 januari 2012 11:30:41(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Het is nog donker als ik me spullen op de trolley gooi en me auto laad voor de eerste sessie van het jaar.
De rit duurt ongeveer een uur.Met een peuk tussen me lippen en op de achtergrond de stem van lilly allen stuur ik me auto door de eenzame nacht.Aangekomen bij het water loop ik eerst een rondje om de plas,het bodem verloop ken ik hier op mijn duimpje,en heb eigenlijk een beetje vals gespeeld door ergens langs de kant een zandbankje te maken van zakken zand gekocht bij de gamma,dat zech ik.De stek woord gekozen en de spullen opgezet dan kan ik genieten van een bak koffie en de rust om me heen.Een hengel woord voorzien van een kleine zoete bol met een pva zakje met 5 gechopte boilies en woord op het zandplaatjes onder de kant geplaatst.Precies op het randje zodat als ik een vis haak ik deze kan afdrillen ver van me stek .
De andere hengel is voorzien van een geschilde 20mm boilie waar nu nog ong 10 mm van over is deze plaats ik onderaan een talud waar de bodem verloopt van 1,50 naar 3m .De westen wind blaast schuimkoppen op het water en maakt het voor mij niet aangenaam om buiten te zitten.Een groepje meerkoeten overwind hun achst en komt steeds dichter bij me zitten.Ik gooi wat brood naar de beesten toe die, ze dankbaar in ontvangst nemen.Het voelt goed om hier weer te zitten.De gehele dag blijt het verder stil ,op wat brasems na dan.zo tegen etens tijd komt er een delkim tot leven .Op het moment van aanslaan voel ik iets rustig van mij afzwemmen.Karper denk ik maar na een korte dril zie ik een witte vlek onder water en weet dat ik een steur gehaakt heb.Deze is niet groot ongeveer een meter denk ik na het onthaken maak ik een foto en zet de vis netjes terug.
S,nachts weet ik nog wat brasems te vangen en na S,morgens koffie gedronken te hebben ruim ik voldaan me spullen op.
Sponsor
PascalP  
#2 Gepost : zondag 15 januari 2012 19:21:31(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

Een steur van 1 meterBlijb
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
DannyAlmelo  
#3 Gepost : zondag 15 januari 2012 19:34:04(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Hey rutger, leuk geschreven, alleen vroeg ik me af of je last hebt van dyslexie? Niet gemeen bedoeld, maar ik vroeg het me gewoon af. Verder heel leuk om te lezen!Angel
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
rutger hinrichs  
#4 Gepost : zondag 15 januari 2012 23:02:18(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Valt het zo op dan, er staan wel wat spellings fouten in.
En ik heb daar inderdaad last .
Alleen dacht ik dat ik een stukje schreef op een karper site ipv een opstel voor school.
DannyAlmelo  
#5 Gepost : zondag 15 januari 2012 23:13:33(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Nee het valt eigenlijk helemaal niet op, maar omdat ikzelf zo perfectionistisch ben kan ik mij daar snel aan ergeren. Maar laat je niet van de wijs brengen door mij. Het is hartstikke mooi geschreven.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Erwin  
#6 Gepost : maandag 16 januari 2012 10:44:45(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Rutger. Erg leuk beschreven kerel! Vooral blijven schrijven zeg ik!
ronald kingma  
#7 Gepost : maandag 16 januari 2012 11:38:09(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Rutger, mooi verhaal en ook zo herkenbaar hoe jij je rust vind. Keep up the good work en inderdaad je zit hier op een karpersite, hahahaaha Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
diesel  
#8 Gepost : zaterdag 21 januari 2012 15:45:34(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

rutger hinrichs schreef:
Valt het zo op dan, er staan wel wat spellings fouten in.
En ik heb daar inderdaad last .
Alleen dacht ik dat ik een stukje schreef op een karper site ipv een opstel voor school.



helemaal niet belangrijk!!



mooi verhaaltje en nog een mooie steur op de koop toe!
is mij nog nooit gelukt om die eentje aan de haak te slaan,dus ben daar wel een beetje jalours opSchamen


suc6 met je volgende sessieLike






groet erik
rutger hinrichs  
#9 Gepost : zondag 22 januari 2012 10:57:24(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Bedankt voor de leuke reacties.
Sta open voor kritiek alleen danny almelo wat is het voor jou om te weten of ik dyslectie heb ,wat is daarvan de meerwaarde.
Erwin  
#10 Gepost : zondag 22 januari 2012 12:29:01(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Rutger. Ik denk dat je daar niet zo zwaar aan moet tillen joh! Ga lekker door met het bijhouden van je avonturen. Mensen met dislectie zijn meestal erg creatief. Ook in geschrift. Dat voordeel heb je in je zak Blij
Mister X  
#11 Gepost : zondag 22 januari 2012 13:03:04(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@rutger hinrichs Niets van aantrekken man met een korrel zout nemen. Tip beetje zout
bij je visserij doet wonderen. Kijk eens aan beetje creatief Blij Join the club dyslectisch
als een ziekte! Gebruik word tik je tekst knippen & plakken in jouw topic klaar is kees Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 22 januari 2012 13:42:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.