logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Koen Debock  
#1 Gepost : donderdag 26 januari 2012 00:06:01(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Mijn visseizoen 2012 gaat bijna van start gaan. Als student zijnde is het een genot om het vissen te combineren met af en toe naar de les te gaan. Echter is het tijdens de examenperiode altijd wel serieuze ernst (is vaak niet zo, maar allé kom). Volgende week donderdag heb ik men laatste examen, en daarna ligt er een week vrijaf in het vooruitzicht! Breede lach
Aangezien de temperaturen anders zijn dan andere jaren wil ik het wel is wagen om op het kanaal men hengels uit te gaan gooien, mits wat voor te voeren natuurlijk. Of ik hou het gewoon bij een grote, diepe plas water (waar het bikkelhard is om een vis te vangen, meerdere blanks na elkaar zijn daar geen uitzondering). De keuze is dus nog niet gemaakt ... Eén ding daarentegen staat wel vast, vissen zal er gedaan worden!!!

I'll keep you guys updated! Knipoog

Grtz

Bewerkt door de gebruiker donderdag 26 januari 2012 00:06:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Guus N  
#2 Gepost : donderdag 26 januari 2012 01:15:42(UTC)
Guus N


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 493

Bedankjes: 1 keer
nou koen, veel succes met je examen en natuurlijk met het vangen.
we horen het nog wel Knipoog
spodfather  
#3 Gepost : donderdag 26 januari 2012 01:33:38(UTC)
spodfather


20 ponder

Lid sinds: 16-8-2011(UTC)
Berichten: 215

yep, ik pak de popcorn er ook bij en ga er es lekker voor zitten.
kom maar op met die avonturen Blij

gr SF
Erwin  
#4 Gepost : donderdag 26 januari 2012 11:09:17(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Precies! Ik zal het op de voet volgen Breede lach
chiele  
#5 Gepost : donderdag 26 januari 2012 17:16:07(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ben ook eens benieuwd! Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Mark T  
#6 Gepost : donderdag 26 januari 2012 17:28:58(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Suc6, vergeet geen wak te maken.
Zoals de voorspellingen nu zijn gaat het flink vriezen
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Koen Debock  
#7 Gepost : zaterdag 4 februari 2012 00:30:05(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Zoals jullie al gemerkt hebben is koning winter nu echt in het land! Teleurgesteld
Mijn anderhalve week vrijaf zal dus waarschijnlijk visloos verlopen, tenzij het tegen eind volgende week iets of wat opwarmt (laten we hopen). Indien er een visdagje moest inzitten, hou ik jullie zeker op de hoogte! Blij

Grtz

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 februari 2012 00:30:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Koen Debock  
#8 Gepost : woensdag 29 februari 2012 01:09:36(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Na een behoorlijke visloze tijd, heb ik er weer een korte instant sessie op zitten.
Na het halen van men visvergunning en het nodige voedsel/drank ben ik tegen 10u aangekomen aan het water. Vlug wat rondgekeken of er medecollega's ook hun kans waagden op dit toch wel vrij moeilijke water (vooral in het voorjaar, vorig jaar werden amper +/- 15 karpers gevangen van januari tot de paaitijd), buiten een aantal snoekbaars-vissers is er niemand aanwezig. Iets voor 11u heb ik alles in orde gebracht en liggen de lijnen al een poosje in het water. Vooraf had ik er niet veel hoop in om een run te versieren, maar wie niet waagt niet wint zeggen ze hé!! Tong De hele dag blijft het stil, op een lading waterkiekens en meeuwen na, waardoor ik genoodzaakt ben om rond een uur of 18 een mooie blank te noteren ... Toch heb ik genoten om terug aan het water te vertoeven en dat is nog steeds waar onze hobby om draait.

Op naar de volgende sessie (al dan niet blank)! Like


Grtz
Koen Debock  
#9 Gepost : maandag 26 maart 2012 23:57:49(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Heb er reeds een 5-tal sessies opzitten en nog steeds blijft de eerste vis op zich wachten! Veel mede karpervissers zijn er dezer tijd niet te bespeuren, wat misschien wel logisch is (ze vangen waarschijnlijk hun karpers in deze tijd van het jaar elders). Deze week nog een aantal keer proberen, hopelijk meer geluk dan! Blij


Grtz
Koen Debock  
#10 Gepost : zaterdag 21 april 2012 17:19:02(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Mijn voorjaar samengevat:

Na een slecht begin van 6x blanken op een rij kwam er tijdens de 7e vissessie toch een karper op de kant (schub van 8.5kg). Daarna ben ik nog een 7-8tal keer geweest, en heb ik 3 karpers mogen verwelkomen. Al bij al toch nog een geslaagd voorjaar gekend! Nu is het wachten tot de examens in juni afgelopen zijn, en ik er weer vollenbak kan invliegen Breede lach


Grtz

Bewerkt door de gebruiker zondag 10 juni 2012 19:00:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#11 Gepost : zaterdag 21 april 2012 19:07:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Gefeliciteerd Koen! Heb je een mooie foto voor ons?

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 april 2012 19:08:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.