logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Rik.L.  
#1 Gepost : maandag 21 november 2011 04:21:22(UTC)
Rik.L.


5 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 39

Beste collega karperaars,

Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe oval en ik heb er 2 in overweging namelijk de JRC en de MAD. Met JRC spullen ben ik bekend en ik ben hierover erg te spreken maar met MAD heb ik geen enkele bekendheid enkel dat ik weet dat het een merk is van DAM. Heeft iemand van jullie ervaring met de MAD oval die bijvoorbeeld bij Paddy hengelsport te koop is? En is de kwaliteit van MAD vergelijkbaar met de kwaliteit van JRC?

Het gaat om deze specifieke ovals:

- JRC 60" Oval brolly 2010
- MAD oval brolly 60"

Bij voorbaat dank.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 3 maart 2012 18:49:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Rik.L.  
#2 Gepost : donderdag 24 november 2011 22:09:16(UTC)
Rik.L.


5 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 39

Topic mag dicht wat mij betreft, heb beide vergeleken en het is de jrc geworden.
Erwin  
#3 Gepost : donderdag 24 november 2011 23:22:45(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Komt in orde. Tevreden met je aanwinst?
Rik.L.  
#4 Gepost : zaterdag 26 november 2011 19:11:14(UTC)
Rik.L.


5 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 39

Afgelopen vrijdag heb ik er voor het eerst mee gevist en ik moet zeggen dat het een fijne oval is. In de set zaten goede heavy duty haringen, en 2 korte stormpalen en een grondzeil. Hiermee staat de oval zo vast als een huis en past al mijn materiaal er goed onder. De afwerking heeft uiteindelijk de doorslag gegeven voor de aanschaf van de jrc. Nu moet ik wel even wachten totdat ik de oval echt kan proberen als het regent en serieus waait. In dit geval heb ik er ook nog 2 lange stormpalen bij. Als ik de oval een tijdje heb en echt kan oordelen dan zal ik dit posten op het board.

Gr. Rik
Rik.L.  
#5 Gepost : zaterdag 3 maart 2012 18:56:58(UTC)
Rik.L.


5 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 39

Mijn ervaringen tot nu toe met de JRC oval zijn positief wat betreft de oval zelf, deze is ruim, stevig en goed bestand tegen flinke regen en wind. Er is wel een minpuntje aan te merken op de opberghoes, deze is van slechte kwaliteit en was bij mij op 2 plaatsen opengescheurd na slechts 2 sessies vissen. Omdat ik regelmatig flexibel vis en dus zo min mogelijk materiaal meeneem, is de draagtas voor mij wel belangrijk omdat ik mijn foudraal dan niet meeneem. Hierbij moet ik wel echt mijn complimenten maken aan Sanders hengelsport in Ridderkerk die mij kostenloos van een nieuwe betere draagtas hebben voorzien.

Tot zover mijn ervaringen met dit product.
Jordy Paauw  
#6 Gepost : donderdag 3 mei 2012 21:53:37(UTC)
Jordy Paauw


25 ponder

Lid sinds: 26-2-2012(UTC)
Berichten: 495

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik heb deze Oval nu 1 jaar en ben er ook zeer over te spreken.
Altijd stevig opgezet en waneer er een windje staat gewoon de haringen er in doen.
1 stang van de plu is wel gebogen. 1 keer met hele harde storm is hij binnenste buiten geklapt en daardoor is een stang een beetje verbogen. Ondanks dat staat hij nog steeds als een huis en op 1 paar kleine scheurtjes in het doek nog helemaal oké!
Ik vis ook elk weekend dus ij word beoorlijk gebruikt.
Tot zo ver mijn ervaring

Mvg; Jordy PaauwLike
Geniet en drink met je maten!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.