logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jouri  
#1 Gepost : zaterdag 27 juli 2013 14:05:15(UTC)
jouri


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 3-9-2012(UTC)
Berichten: 5

Lig je net lekker te slapen gaat de wekker ineens af (dat dacht ik dan) maar gelukkig was het de wekker niet maar een schreeuwende pieper.
Een week eerder ving ik een schritterende Spiegel van 28 pond en was ik op jacht gegaan naar de de grootste uit de put
die ook wel bekend staat als DEN DIRK. Thuis vertrok ik weer vol goede moet op weg naar de put, zetten mijn spullen neer, hengels uitgegooid en van het weer genieten met een koud pilsje in de hand.
Om pak m beet half twaalf vond ik het tijd om maar eens wat rust te pakken. Lig je net goed en wel te slapen als je met een vreselijk kabaal wakker schrikt. Je kijkt uit je tent en daar staat een pieper met de rook er vanaf als een vreselijke te keer gegaan. Zo fit als ik was pak ik mijn hengel en hij hangt, nou nog landen en kijken wat het is geworden.
Na een flink gevecht dichter bij de kant te komen zie ik een flinke jonge komen en dacht ik het zal toch niet zo zijn.
En jawel na de vis geland te hebben en gewogen lees een gewicht van 33 pond af (Na zeggen de grooste die er zwemt)

HIER IS HIJ DAN DE 33 POND SPIEGEL BETER BEKENT ALS DEN DIRK






jouri heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
26-7-2013 211 (Small).JPG
26-7-2013 213 (Small).JPG
Sponsor
martin blom  
#2 Gepost : zaterdag 27 juli 2013 15:20:44(UTC)
martin blom


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2010(UTC)
Berichten: 99

Paar weken geleden nog 27 pond 3 weken daarvoor op top gewicht van 17 kilo.........(door mijn maat die hem ook de naam gaf...)
Vind hem nu als ik eerlijk ben geen 33 pond lijken maar dat kan ook aan de foto's liggen geef mij maar de oude toppers van de plas jammer dat die vorig jaar van ouderdom ook het loodje hebben gelegd ...
Nu als mensen deze vis ook willen vangen deze veelvraad en snelgroeier lig klaar...............jullie weten waar deze toekomstige topper rond zwemt

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 27 juli 2013 15:24:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jouri  
#3 Gepost : zaterdag 27 juli 2013 20:27:58(UTC)
jouri


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 3-9-2012(UTC)
Berichten: 5

martin blom schreef:
geef mij maar de oude toppers van de plas jammer dat die vorig jaar van ouderdom ook het loodje hebben gelegd ...


helemaal mee eens martin maar die kunnen we jammer genoeg niet terug halen

nou maar hopen dat ze nog flink doorgroeien
jouri  
#4 Gepost : zaterdag 27 juli 2013 20:36:30(UTC)
jouri


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 3-9-2012(UTC)
Berichten: 5

martin blom schreef:
3 weken daarvoor op top gewicht van 17 kilo.........(door mijn maat die hem ook de naam gaf...)
Vind hem nu als ik eerlijk ben geen 33 pond lijken maar dat kan ook aan de foto's liggen


klopt martin maar de weeg klok liegt volgens mij ook niet, op de foto's van je maat lijkt hij veel groter idd daar heeft hij sowieso een veel dikkere pens
maar het is toch echt de zelfde vis

ik denk dat DEN DIRK op de sportschool geweest is Dus... Dus... Dus...

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.