logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#21 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:19:02(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ga je nog wel tijd hebben om te vissen? ;p

45kilo aas op een jaar? ik verbruik er max 30fzo...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
robbin  
#22 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:23:30(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

chiele schreef:
45kilo aas op een jaar? ik verbruik er max 30fzo...


in belgie eten de karper meer :-"
Life is a game, fishing is serious
chiele  
#23 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:25:54(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

welja, ik ben ook een belg hoor Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#24 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:30:59(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
vind 45kg niet te veel. als je op grote wateren vist, heb je ook meer voer nodig eh Knipoog
Me...myself...and my rods!
chiele  
#25 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:33:02(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

mja, mss...
ik vis liever onder het motto klein maar fijn Breede lach => weinig maar goed gepresenteerd Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Lodewijk  
#26 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:33:32(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
45 kilo? Is de helft van wat wij hebben gebruikt dit jaar
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Lodewijk  
#27 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:34:53(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
robbin schreef:
chiele schreef:
45kilo aas op een jaar? ik verbruik er max 30fzo...


in belgie eten de karper meer :-"

ze hebben dr wel een grotere bek indd whehe Breede lach
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
chiele  
#28 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:35:49(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Lodewijk schreef:
robbin schreef:
chiele schreef:
45kilo aas op een jaar? ik verbruik er max 30fzo...


in belgie eten de karper meer :-"

ze hebben dr wel een grotere bek indd whehe Breede lach


de vissen idd, in holland zijn het de mensen Knipoog Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#29 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:36:33(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Lodewijk schreef:
45 kilo? Is de helft van wat wij hebben gebruikt dit jaar

vinden jullie dit dan zoveel?? hier rondom (en in) Lommel zijn alle wateren dressuur wateren, word eigenlijk wat overgevist. als je hier vis wil vangen, moet je voer hebben Knipoog maar ik ben nu van plan om op een "maagdelijk" water te gaan vissen Breede lach vroeger altijd een kweekmeer geweest voor karper, nu ligt het er al 20 jaar onbevist bij. ben benieuwd wat dit gaat opleveren Breede lach
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#30 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:37:48(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
Lodewijk schreef:
robbin schreef:
chiele schreef:
45kilo aas op een jaar? ik verbruik er max 30fzo...


in belgie eten de karper meer :-"

ze hebben dr wel een grotere bek indd whehe Breede lach


de vissen idd, in holland zijn het de mensen Knipoog Breede lach

Tong, valt idd wel vaak op. wij belgen moeten onze mond ook eens gaan opentrekken Tong altijd maar zwijgen Knipoog dus we moeten een voorbeeld nemen aan onze overburen vind ik.

Grtz,
Jorden
Me...myself...and my rods!
Lodewijk  
#31 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:41:02(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nee juist normaal. Alleen wij hebben dit jaar een keer zo veel gebruikt.
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jorden  
#32 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:43:11(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Lodewijk schreef:
nee juist normaal. Alleen wij hebben dit jaar een keer zo veel gebruikt.

sorry, verkeerd gelezen Knipoog d8 dat je de helft ervan gebruikte. maar die kilo's kunnen wss nog gaan tot een 60 kg. als ik op KK eventueel ga vissen, pfff :-"
Me...myself...and my rods!
sven vq  
#33 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:47:41(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

ik wou dat ik maar 45kilo aas op een jaar verbruikte :-" Zou mijn portemennée goed doen denk ik, haha. hier mag je rekenen op 150-200kg boilies op een jaar als ik nog niet te gek doe tochKnipoog

Grtz
Jorden  
#34 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:54:47(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
ik wou dat ik maar 45kilo aas op een jaar verbruikte :-" Zou mijn portemennée goed doen denk ik, haha. hier mag je rekenen op 150-200kg boilies op een jaar als ik nog niet te gek doe tochKnipoog

Grtz

ik heb een vermoeden dat je veel naar Frankrijk gaat? Tong Think
Me...myself...and my rods!
chiele  
#35 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:55:56(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

mja dat vind ik wat overdreven Knipoog
ik vind dat je geen kilo's voer nodig hebt om een karper te vangen, alleen goed voer en goede rigs nzo (de water die ik bevis tog)
grotere hoeveelheden is alleen om meer vissen langer op de stek te houden
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#36 Gepost : donderdag 9 december 2010 17:59:56(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
mja dat vind ik wat overdreven Knipoog
ik vind dat je geen kilo's voer nodig hebt om een karper te vangen, alleen goed voer en goede rigs nzo (de water die ik bevis tog)
grotere hoeveelheden is alleen om meer vissen langer op de stek te houden

ik besteed persoonlijk niet te veel aandacht aan mijn rigs. en gewone rig met krimpkous en strip-tease draad van ESP. en nog zo'n rubbert voor over je wartel te schuiven (kan niet op de naam komen). voor mij is voer veel belangrijker.
Me...myself...and my rods!
chiele  
#37 Gepost : donderdag 9 december 2010 18:02:40(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ja dat wel, maar de kwaliteit en presentatie vind ik dan weer belangrijker dan de kwantiteit.
je mag zoveel voeren als je wil, als je presentatie of je voer zelf niet goed is mag je vissen zoveel je wil, je zal minder vangen. (ben ik van mening he Knipoog )
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
sven vq  
#38 Gepost : donderdag 9 december 2010 18:23:23(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

ik ga 1 keer per jaar naar frankrijk. Maar ik bevis dan ook groot water, daar kom je met een kilootje heus niet toeKnipoog kan mij nog een sessie van 3 dagen herinneren waar er meer dan 40kg boilies zijn door gegaan (let wel op, dit verspreid over 4 hengels aangezien dit toegelaten is op mijn water). als je dat uitrekent is dat 3kg/hengel/dag. Als er dan een school 30ponders over je stek passeert en ze hebben het azen in, dan is dat snel opgevreten.
Gemiddeld per sessie vervis ik zeker 5kg boilies, eerder naar de 10kg op zelfs. en daarmee houd ik de vis niet op de stek. Ik denk dat veel mensen veel te bang zijn om eens wat extra kilo's in het water te gooien (pas op, doe dit wel met verstand. ga dit dus niet doen op een overbevoerd water). Knipoog

Grtz






Jorden  
#39 Gepost : donderdag 9 december 2010 19:06:49(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
ja dat wel, maar de kwaliteit en presentatie vind ik dan weer belangrijker dan de kwantiteit.
je mag zoveel voeren als je wil, als je presentatie of je voer zelf niet goed is mag je vissen zoveel je wil, je zal minder vangen. (ben ik van mening he Knipoog )

presentatie vind ik ook belangrijk. ben grote van glazen loodjes! alles moet voor mij onzichtbaar zijn Breede lach.
nog een geweldig goede tip die ik gevonden heb!

in een doe-het-zelver zaak heb je voor €20 goede (ZONDER SCHADELIJKE STOFFEN) lijm die tegen water kan. als je goedkoop lood of lood hebt zonder coating kan je deze in de lijm dippen en dan zo bedekken met zand uit jouw water! dit gaat ook goed voor rig camouflage en tube gaat ook! (dit is wel niet zo veilig voor de vis).doe het nu al een even en als ik de camou rig met camou lood op de bodem leg word het amper zichtbaar!
Me...myself...and my rods!
chiele  
#40 Gepost : donderdag 9 december 2010 19:12:18(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

sven vq schreef:
ik ga 1 keer per jaar naar frankrijk. Maar ik bevis dan ook groot water, daar kom je met een kilootje heus niet toeKnipoog kan mij nog een sessie van 3 dagen herinneren waar er meer dan 40kg boilies zijn door gegaan (let wel op, dit verspreid over 4 hengels aangezien dit toegelaten is op mijn water). als je dat uitrekent is dat 3kg/hengel/dag. Als er dan een school 30ponders over je stek passeert en ze hebben het azen in, dan is dat snel opgevreten.
Gemiddeld per sessie vervis ik zeker 5kg boilies, eerder naar de 10kg op zelfs. en daarmee houd ik de vis niet op de stek. Ik denk dat veel mensen veel te bang zijn om eens wat extra kilo's in het water te gooien (pas op, doe dit wel met verstand. ga dit dus niet doen op een overbevoerd water). Knipoog

Grtz


mja eigenlijk...
3kilo/hengel/dag van wel nog mee Knipoog
maar ik kan ook een dagsessie doen met nog geen 2kilo bollen en weet ook mn karpers op de mat te brengen hoor Breede lach

mr ijgenlijk hangt het ook gewoon van persoon en water af...

@ jorden: welke lijm? want ben een tijdje op zoek naar een methode om mn lood met zand te bedekken Blij

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 december 2010 19:13:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.