logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Carpaco97  
#1 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 18:22:01(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Hallo vissers,

Ik ga voor de eerste keer op De Maas vissen, en de vraag was zijn er mensen die ervaring hebben met De Maas bij Thorn in de buurt van Roermond en mij de plaatsen wil zeggen waar je het beste kan gaat zitten voor te gaan vissen? als je een stek verklapt zou natuurlijk leuk zijn maar dat zal niemand doen denk ik haha.
alvast bedankt!!

Groetjes
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
Sponsor
remon v wanrooij  
#2 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 18:52:32(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Lekker zelf gaan peilen zou ik zeggen.. Als mensen verstandig zijn gaan ze geen spots plaatsen op internet. Het water is nu nog bespaart van de aso vissers en het zou fijn zijn als het zo blijft Knipoog.

Je hebt gisteren aan gegeven dat je nog nooit op een kanaal hebt gevist en dan wil je nu al naar een water waar het vissen veel ervaring eist Knipoog.
Je kan daar niet even aankomen met je 30/00 lijntje en 100g lood dus verdiep je in het rivier vissen en zorg dat je spullen op orde zijn.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Carpaco97  
#3 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 19:08:07(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Lekker zelf gaan peilen zou ik zeggen.. Als mensen verstandig zijn gaan ze geen spots plaatsen op internet. Het water is nu nog bespaart van de aso vissers en het zou fijn zijn als het zo blijft Knipoog.

Je hebt gisteren aan gegeven dat je nog nooit op een kanaal hebt gevist en dan wil je nu al naar een water waar het vissen veel ervaring eist Knipoog.
Je kan daar niet even aankomen met je 30/00 lijntje en 100g lood dus verdiep je in het rivier vissen en zorg dat je spullen op orde zijn.


Haha klopt Remon, maar heb tegen een maat van mij verteld wat je gister zei over het wilhelmina kanaal. Dus heeft hij besloten om op de maas te gaan vissen. Hij heeft wel al ervaring met kanaal en riviervissen maar ik niet, daarom is alle info is voor mij welkom!!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 juni 2014 19:09:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
remon v wanrooij  
#4 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 19:15:37(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Top! Zorg dat je met een goede voorslag zit, 50/00 minimaal en het beste is gewoon een 50/00 hoofdlijn!
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Carpaco97  
#5 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 19:32:18(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Top! Zorg dat je met een goede voorslag zit, 50/00 minimaal en het beste is gewoon een 50/00 hoofdlijn!


50/00 hoofdlijn of voorslag want 50/00 hoofdlijn heb ik niet, heb 2 weken geleden pas nieuwe 35/00 lijn van PB Products op me molens gezet en 2 reserve spoelen heb ik ook niet!!
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
remon v wanrooij  
#6 Gepost : dinsdag 3 juni 2014 19:47:21(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Zonder een goede voorslag valt er niet te vissen Blij. De Maas ligt vol met scherpe stenen, mosselen, troep, enz enz. Je hebt eb en vloed, stroming van links en rechts en met rustig weer wordt 140g zonder problemen verplaatst Knipoog. Al dit zorgt ervoor dat je lijn hoe dan ook op zijn donder krijgt.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Bennie  
#7 Gepost : maandag 21 juli 2014 15:49:45(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: Carpaco97 Ga naar gequote bericht
Hallo vissers,

Ik ga voor de eerste keer op De Maas vissen, en de vraag was zijn er mensen die ervaring hebben met De Maas bij Thorn in de buurt van Roermond en mij de plaatsen wil zeggen waar je het beste kan gaat zitten voor te gaan vissen? als je een stek verklapt zou natuurlijk leuk zijn maar dat zal niemand doen denk ik haha.
alvast bedankt!!

Groetjes


mag ik je 1 tip geven? BEGIN ER NIET AAN! ondanks dat ik ook wel een paar leuke visjes gevangen heb op de maas heb ik een schijt hekel gekregen aan die kut rivier, overal rotzooi van die kut oostblokkers voorvoeren op mijn gedeelte waar ik altijd zat heeft totaal geen zin meer
veel te druk geworden dus zekerheid van je plek heb je niet meer 18 keer blanken is de normaalste zaak van de wereld daar op de maas en ja als je dan een vis vangt heb je daar veel veel verdoeming aan ook al is die maar 8 kilojawsmiley er staan heel veel mooie
verhalen op internet over de maas dat ze goeie vangsten hebben bla bla maar vertellen daar niet bij dat ze bijna iedere nacht 20 van die vieze vettige slijmjurken hebben moeten onthaken maar volgens vele moet je daar doorheen vangen The boogie en leg gerust maar een paar meier neer
om bollen te voeren wat uiteindelijk door de brasem wordt weg gevreten en ja 25/30 mm bollen ook. al met al heb ik er vorig jaar een einde aan gemaakt ik vind dit niet in mijn plaatje horen bij mijn karpervisserij geef mij maar een mooi meer met een goed vast betsand waar ik nu
ook zeer veel plezier in heb, vang geregeld mooie vissen die ik op de maas niet heb gevangen want ook daar zit kleine karper onthou dat goed, eerst had ik ook een rivier droom maar uiteindelijk is het toch niet mijn ding. succes als je er aan begint ik heb je gewaarschuwd!Knipoog
whitey  
#8 Gepost : maandag 21 juli 2014 15:58:32(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Bennie: ik waardeer het echt dat je zo je mening/oordeel/ervaringen van op de Maas uit, TOP Blijb , recht voor de raap, heerlijk, zo heb ik het graag, en neen ik ben helemaal niet van plan om ooit De Maas te bevissen, ik laat dit over aan de top ervaren vissers onder ons, of aan diegenen die denken dat te zijn........dat zijn er dan waarschijnlijk heel heel veel.Silenced
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thimon  
#9 Gepost : maandag 21 juli 2014 17:37:57(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
Bennie: ik waardeer het echt dat je zo je mening/oordeel/ervaringen van op de Maas uit, TOP Blijb , recht voor de raap, heerlijk, zo heb ik het graag, en neen ik ben helemaal niet van plan om ooit De Maas te bevissen, ik laat dit over aan de top ervaren vissers onder ons, of aan diegenen die denken dat te zijn........dat zijn er dan waarschijnlijk heel heel veel.Silenced


Helaas denken veel te veel mensen dat te zijn. Dat is de laatste tijd wel weer gebleken uit van alles en nog wat. De voorbeelden zijn legio!

Op een rivier valt heus wel te vissen. Alleen zoals Remon ook al aangeeft, het heeft wel de nodige aanpassingen nodig van je materiaal. En het vergt een heleboel ervaring. Heb je die ervaring niet... begin dan eerst op een vijver of een put. De rivier is dan veel te hoog gegrepen. Ik begrijp best dat het allemaal heel mooi lijkt. Maar in de sportschool begin je ook te trainen met 10 kilo in plaats van 100.

Like
Doorzetten wordt beloond!
Bennie  
#10 Gepost : dinsdag 22 juli 2014 15:03:47(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
en er komt nog eens bij of het daadwerkelijk wel je ding is, ik zelf heb ook jaren ervaring en ik ben ook als kind op vijvers begonnen, maar ik vind het vissen moet leuk blijven je moet ook kunnen genieten en ontspannen en dat vond ik niet op de rivier ondanks dat ik veel ervaring heb.
praat regelmatig met mede vissers die nog altijd hart aant werk zijn op de plaatselijke maas en heb vaker het idee dat ze niet meer zijn het vissen om te genieten maar om zich ergens voor te bewijzenEh? ,ze vragen mij dan ook altijd waar zit jij dan nu? daarop antwoord ik altijd ver weg van jullie Like

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 juli 2014 15:04:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thimon  
#11 Gepost : dinsdag 22 juli 2014 16:16:09(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: Bennie Ga naar gequote bericht
en er komt nog eens bij of het daadwerkelijk wel je ding is, ik zelf heb ook jaren ervaring en ik ben ook als kind op vijvers begonnen, maar ik vind het vissen moet leuk blijven je moet ook kunnen genieten en ontspannen en dat vond ik niet op de rivier ondanks dat ik veel ervaring heb.
praat regelmatig met mede vissers die nog altijd hart aant werk zijn op de plaatselijke maas en heb vaker het idee dat ze niet meer zijn het vissen om te genieten maar om zich ergens voor te bewijzenEh? ,ze vragen mij dan ook altijd waar zit jij dan nu? daarop antwoord ik altijd ver weg van jullie Like


Ook daar zit een grote kern van waarheid in Bennie.

Mooie aanvulling Like
Doorzetten wordt beloond!
remon v wanrooij  
#12 Gepost : woensdag 23 juli 2014 18:05:38(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Ik vis al ruim 16 jaar op de Maas en er is in mijn ogen niks mooiers!. Je moet gewoon op de juiste plek zitten en weten hoe je ze kan onderscheppen.
1 vis in de 48 uur is een mooi uitgangspunt en haalbaar.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Bennie  
#13 Gepost : donderdag 24 juli 2014 09:47:44(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Ik vis al ruim 16 jaar op de Maas en er is in mijn ogen niks mooiers!. Je moet gewoon op de juiste plek zitten en weten hoe je ze kan onderscheppen.
1 vis in de 48 uur is een mooi uitgangspunt en haalbaar.

ik vang nu gemiddeld 5a8 vissen in 48 uur op een ± 50 hectare water met pracht van vissen waarbij sommige regelmatig over de 30 pond gaan,Knipoog Respect dat jij 48 uur gaat zitten voor 1 vis!!Like ik heb het er niet meer voor over, door hoeveel Brasems heb je heen moeten vangen?
of heb je daar geen last van?
remon v wanrooij  
#14 Gepost : donderdag 24 juli 2014 20:06:45(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Vang amper brasem.. in 3 sessie 1 brasem maximaal.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Carpaco97  
#15 Gepost : zondag 27 juli 2014 20:35:06(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
bedankt voor jullie meningen, ik vis nu 3 jaar gericht op karper en heb altijd op het zelfde water gevist en dat wordt ik langzaam moe van. omdat het steeds vaker is blanken op dat water, en zoek iets anders om te bevissen. is er iemand van jullie die mij een water kan aanraden in de omgeving van Eindhoven??

Mvg Aaron
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
ferenc  
#16 Gepost : woensdag 6 augustus 2014 19:15:15(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
UserPostedImage


Maas of zulk gelijke wateren zijn toch wel de meeste brute wateren die er zijn. Tja dan vang je een paar x niks...boeie?? Wat je in die sessies allemaal ziet of meemaakt komt je op een put niet tegen.

Tis dat het minsten 5 kwartier rijden is, anders was het ongetwijveld mijn thuis water!!
Carpaco97  
#17 Gepost : donderdag 7 augustus 2014 22:17:53(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: ferenc Ga naar gequote bericht
UserPostedImage


Maas of zulk gelijke wateren zijn toch wel de meeste brute wateren die er zijn. Tja dan vang je een paar x niks...boeie?? Wat je in die sessies allemaal ziet of meemaakt komt je op een put niet tegen.

Tis dat het minsten 5 kwartier rijden is, anders was het ongetwijveld mijn thuis water!!


Gelijk heb je ik ben vandaag terug gekomen van de Maasbommel en is echt zeer mooi, wij zaten op een punt en konden bijna alle kanten op vissen en als je een winde van bijna 45 cm vangt, vang je zeker niet op een put helaas geen karper kunnen vangen maar volgens de bestuurder van een pontje word er zeer zelden een karper uit het water gehaald op die plaats dus misschien zaten we verkeerd maar er komt vast wel ooit een mooie karper boven water!!
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.