logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ej de klerk  
#1 Gepost : zondag 15 juni 2014 22:11:10(UTC)
ej de klerk


25 ponder

Lid sinds: 19-7-2012(UTC)
Berichten: 553
Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
Het is dus vrijdag 13 Juni en ik sta voor de keuze om te gaan vissen of te gaan kijken hoe 'onze jongens'het tegen Spanje gaan doen,want het WK gaat ook voor Oranje deze avond van start.
Omdat mijn vangsten de laatste weken behoorlijk tegen vallen en m`n maat al besloten had om voetbal te gaan kijken kost het me moeite om de knoop door te hakken, maar besluit uiteindelijk om toch te gaan. Als ik bij het water aankom blijkt het dat ik zowaar een van de weinige gelukszoekers ben deze avond,met dank aan het Nederlands elftal.
Na alle gebruikelijke handelingen gepleegd te hebben en alles op z`n plek ligt, zet ik de radio aan om het voetbal te luisteren en dus het aangename met het nuttige te combineren onder het genot van een lekker koud biertje.
De wedstrijd is een minuut of 40 bezig en 'we'staan met 1-0 achter als mijn rechter beetmelder na 3 korte piepjes vol begint te fluiten, ik pak de hengel en tegelijkertijd hoor ik op de achtergrond dat Van Persie de 1-1 binnenkopt.....lekker.Wat volgt is een heerlijke dril die blijkbaar langer dan 20 minuten duurt want als ik het net onder de vis schuif hoor ik Jack van Gelder vanuit m`n tent gillen dat Robben de 1-2 erin schiet...YESSSS, ik ben zo blij als een kind,maar dat komt vooral omdat er een prachtige schub in het net ligt.De vis gaat,na het concluderen dat ie 16.5 kilo weegt, even in de recovery sling en ik bel een maat om te komen fotograveren.
Tijdens het wachten op de fotograaf en de foto`s(Peet,bedankt daarvoor)Scoort Oranje er rustig op los want als de vis terug het water in gaat staat het inmiddels 1-5 en gaat Jack weer helemaal uit z`n dak.
Als m`n maat weer huiswaarts keert plof ik maar eens lekker op m`n strecher en denk bij mijzelf....Hoezo vrijdag de 13e???
ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
image-2014-06-15.jpg
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
Sponsor
griend  
#2 Gepost : maandag 16 juni 2014 03:55:55(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Goed gedaan maatBlijb , en vrijdag de 13de gaat zeker niet op voor jouw.
Mooie vis Klerk.
Wind op de kant is vis in de hand.


whitey  
#3 Gepost : maandag 16 juni 2014 12:16:45(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Mooie brute bak EJ, ik heb de hollanders reeds geproficiateerd met hun stuntzege, zie theekransje, al zou het beter champagne kransje worden Blij
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
ej de klerk  
#4 Gepost : maandag 16 juni 2014 18:22:52(UTC)
ej de klerk


25 ponder

Lid sinds: 19-7-2012(UTC)
Berichten: 553
Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
Dank jullie wel heren.
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
wil wil wel  
#5 Gepost : vrijdag 11 juli 2014 21:27:52(UTC)
wil wil wel


10 ponder

Lid sinds: 4-4-2012(UTC)
Berichten: 78

mooie vis klerk
Groot of klein elke karper telt
dehengelaar  
#6 Gepost : vrijdag 25 juli 2014 12:05:12(UTC)
dehengelaar


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-7-2014(UTC)
Berichten: 3
Nederland
Locatie: polder

Nice!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.