logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
deleur076  
#1 Gepost : dinsdag 15 juli 2014 13:35:45(UTC)
deleur076


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2014(UTC)
Berichten: 74
Locatie: Breda

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Hallo allemaal,

Af en toe ben ik nogal aan het switchen van mijn stek. De ene keer lig ik op een plaat en de andere keer weer tegen het bosrandje aan. Dit is vooral afhankelijk van het weer. Nu is mijn vraag..


Waarmee vissen jullie het liefst als je bijvoorbeeld op een plaat ligt, of tegen een bosrandje, of een dikke blubberbodem van 15 cm??

Voor mij is het allemaal voor de hand liggend wat ik eraan doe. Ik denk er ook niet echt over na en doe gewoon waar ik vertrouwen in heb. Dit is denk ik met de meeste wel zo? Het liefst leg ik al deze presentaties op een bedje van duivenvoer met wat bijbehorende bollen erdoorheen.

Plaat: snowman 15/12 mm of tijgernootje + popup maisje
bosrand/kantje: single boilie / 1,5 boilie
blubber: boilie met zoete mais


Ik ben benieuwd wat de gedachte van andere vissers zijnKnipoog
Sponsor
JustMoes  
#2 Gepost : donderdag 17 juli 2014 13:16:30(UTC)
JustMoes


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2013(UTC)
Berichten: 99

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Ik vis met het geen wat mij vertrouwen geeft op een bepaald water. Dit maakt verder niet heel veel uit op welk water ik ga vissen.

De plaats die ik bevis wil ik mijn systeem wel aanpassen. Bij max 5cm blubber doe ik mijn onderlijn iets langer maken. Als er meer blubber ligt ga ik vaak over op een chod rigje.
jori040  
#3 Gepost : vrijdag 13 februari 2015 14:23:13(UTC)
jori040


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 12-2-2015(UTC)
Berichten: 1

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Als je weet dat je op een blubber bodem vist geef ik als tip mee: week je boilies een dag voor in een emmer water van het water waar je wilt gaan vissen. hierdoor trekt het water in de boilie en zal de bol minder geur van de bodem aan nemen omdat de bol al vol met water zit.
thanks jori040 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 15-2-2015(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.